WTF???

atbboy

Bewuste gebruiker
Gisteren had ik halve gram gehaald, gwoon in vetvrij sealtje. Ik bewaar dat sealtje in me sok maar het trok er in hoe kan dat dan? Was VETVRIJ sealtje.

Gelukkig had ik al genoeg op, en zat er nog maar een klein beetje in.

atbboy

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Wát? Je maakte het sealtje open en de coke was weg? Of maakte je je sok open en was het sealtje weg?

Ik maakte sealtje open en er zaten nog maar 2 kleine kleine stukjes in bij elkaar, de rest zat aan de zijkant geplakt er bijna helemaal in (kon nog een beetje eraf schrapen.)

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Je sealtje en been zijn een geworden :P ? Dan moet je het wel erg gezweten hebben, wel vaag.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik begrijp echt niet wat je wilt weten, denk je dat je sealtje je coke heeft opgegeten? Het lijkt me sterk dat poeder in papier trekt..

atbboy

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Ik begrijp echt niet wat je wilt weten, denk je dat je sealtje je coke heeft opgegeten? Het lijkt me sterk dat poeder in papier trekt..

Ja ik snap het dus ook niet??....
Verslaafde sealtjes! :openmouth:

Vigilante

Wijs gebruiker
Tzal wel sappig zijn geworden he :wink:
Zolang het een echt sealtje is maakt dat geen kont uit want daar trekt NIKS in.

Blijkbaar had je geen echt sealtje dus.

Gast, wat heb jij gehad heb ik ook een paar keer gehad..
je moet je sealtje ook nooit in je sok doen, daar word 't veel ste warm en als je het dr lang bewaard trekt je zweet zelfs een beetje in het sealtje.. in combinatie met warmte worden het dan plakkerige klontjes waar je niks meer mee kan.. behalve laten opdrogen bijv onder een lamp.. beetje fijnmaken.. snatsen maar!! :grin:

miesh

Newbie
ExceptionalInsight zei:
Hier moest ik te hard om lachen :grin:

Bovenaan