wondjes in neus

bjo19

Experimenterende gebruiker
Dag allemaal,

Een collega van mij is verslaafd aan speed, hij is niet van plan er mee te stoppen en ik denk ook niet dat ik als 10 jaar jongere collega er veel invloed op ga hebben. Hoe dan ook, hij doet zijn werk goed, is een vriendelijke, grappige jongen enkel met dit probleem dus.

Hoe dan ook, hij vertelde mij dat hij allemaal wondjes in zijn neus heeft en 'kloven'. Hij probeerde dit te laten zien maar zag het niet echt dus weet niet precies wat hij bedoelt (waarschijnlijk allemaal wondjes van overmatig snuiven).

Tot hij vandaag klaagde dat het verschrikkelijk brandde, hij is er blijkbaar al een tijdje vaseline op aan het smeren. Maar ik heb zo het gedacht dat dit er niet bepaald mee gaat helpen (of zelfs verergeren?).

Weet iemand hier iets van? Hij vraagt redelijk vaak van deze dingen aangezien ik zelf ook een aantal jaar eraan heb gezeten en ik hem dus wel kan begrijpen.

Aalpoepert

Badass junkie
Als hij niet van plan is te stoppen zal hij het branden in de kloofjes voor lief moeten nemen.. Simple as that..

Of hij flikkert het in zijn koffie..

Chris Pontius

Badass junkie
Beter stopt hij met snuiven; waarom maakt hij geen bommetjes?
Overigens werd mijn neus altijd wel vergaard van pep snuiven, maar ik had er geen wondjes van. Ik heb altijd het idee dat dat door onzuivere pep komt.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als hij het in capsules neemt is hij van dit probleem af. Maar bommen is wel natuurlijk minder stoer dus dat zal hij wel niet willen. :openmouth:

clockcable

Bewuste gebruiker
Chris Pontius zei:
Beter stopt hij met snuiven; waarom maakt hij geen bommetjes?
Overigens werd mijn neus altijd wel vergaard van pep snuiven, maar ik had er geen wondjes van. Ik heb altijd het idee dat dat door onzuivere pep komt.
Het komt denk ik niet zozeer door de speed maar door een continue loopneus. Ik krijg ook wel eens een geïrriteerde neus als ik verkouden ben met kleine kloofjes.

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
ik kan wel eens een puistje aan de binnenkant van mn neusvleugel krijgen. erg pijnlijk als je aan je neus zit maar verder nooit last van iets dergelijks.
hoe lang gebruikt hij al? lijkt me igg gewoon slijtage..

Liesette

Bewuste gebruiker
als ik een dag lang roest verwijder en ga slijpen heb ik ook korsten ....
korsten zijn niet altijd aan de pep verbonden
snuiven is echt slecht voor je, bommetje zal ook geen extra levensjaren opleveren.

:hearteyes:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nasica zei:
Te veel bommen lijkt me nou ook niet zo'n groot succes voor je maag.
Beide zijn slecht, maar met snuiven heb je meer kans op problemen merk ik zelf en hoor ik van anderen.

Of gaan afwisselen om beide niet teveel te belasten.

Bovenaan