Wobble's dubstep hoek?

Lauu

Badass junkie
Nieuwe mix:

Excision SHAMBHALA 2010 MIX

Download

:rock: :hearteyes:

DeepPurple

Belezen gebruiker
Kan er helaas geen youtubefragment van vinden maar de dubstep die Laurent Garnier er opeens inknalde na een melodieus techno-saxofoonstukje op Awakenings Festival 2010 bevatte echt alle antwoorden die mijn hoofd en hart toen vroegen. En de zaal ging heeeeeeeeelemaal los!

Sindsdien doet praktisch elke grote techno/electro act mee aan verwerken van dubstep in zijn/haar/hun setje; ook dan gaat het altijd helemaal los want dubstep is hot en hard maar het blijft een easy score. Niettemin props voor Laurent Garnier!

Moker

Bewuste gebruiker
[youtube]m2pc9XGDrg4&feature=related[/youtube]

[youtube]HKt0DUlE4_k&feature=related[/youtube]

[youtube]Q5IKo3QWHig&feature=related[/youtube]

[youtube]IOOZ2ppGG2A&feature=related[/youtube]

:rock:

Archibald

Belezen gebruiker
ik kijk al uit naar vanavond!

TENSIONSTEP in Antwerpen:

AIR CAV
BUKEZ FINEZT
SINISTER SOULS
TETSUO
EXCISION
DAYN b2b DALADUBZ
POINT.BLANK

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Dikke dubstep @ Patronaat (Haarlem)

* ZA. 16 Oktober 2010
* Kleine Zaal
* Prijs: € 10,-
* Tijd: 23.00 - 04.00 uur (18+)
* Tags: Dubstep beuken breakcore drumnbass raggacore jungle

Voor deze editie van Dikke Dubstep wordt de samenwerking opgezocht met de Amsterdamse party Brass Knuckles. Zij staan bekend om teeth grinding en kaakslopende beuk dubstep en nemen daarvoor niemand minder dan Bong-Ra mee!
Hij staat vooral bekend om zijn killer jungle, breakcore en gruwelijke drum n bass, maar op zijn laatste album was ook dikke dubstep te vinden. Jason Kohnen, zoals het in zijn paspoort vemeld staat, begon in de jaren '80 als bassist en drummer in metalbands (onder andere Celestial Season), maar richtte zich halverwege de jaren '90 onder invloed van gabber op elektronica. En zo zag Bong-Ra het levenslicht, door duister te blijven.

De beats van Devnik klappen er ook goed op, maar hebben tegelijkertijd slicke subtiliteit. Dat komt misschien doordat hij startte met het produceren met electro tracks, op een Engels label terecht kwam en daar geïnfecteerd werd met het dubstep virus. Zijn dubsteptracks worden ondertussen uitgegeven door Dubline Audio en hij deelde de decks met onder andere Borgore en Cookie Monsta.

Verder staat de ex-titelhouder voor beste DNB dj van Nederland op het podium: Flanagan! En als organisator van Brass Knuckles, de man achter dubstep.nl, dubstep-zine Brrrap! én het label Subbalicious mag Osiris natuurlijk ook niet ontbreken.

Aalpoepert

Badass junkie
Er was eens in dit topic een ziek nummer met een gast die heel ziekelijk over zijn mes begon te jammeren, maar ik kan het niet vinden. Weet iemand welke ik bedoel?

Moker

Bewuste gebruiker
Aalpoepert zei:
Er was eens in dit topic een ziek nummer met een gast die heel ziekelijk over zijn mes begon te jammeren, maar ik kan het niet vinden. Weet iemand welke ik bedoel?

Ik weet het niet zeker maar kon nog wel eens van Bratkilla zijn

COOKIE MONSTA!!

Moker

Bewuste gebruiker
[youtube]S7DDsp0F2sU&feature=related[/youtube]

[youtube]jcH28C10Swc&feature=related[/youtube]

KWAAK!!!!!!

Bovenaan