Archibald zei:geen idee of 'ie er al tussenstaat maar:
Psyman
[youtube]pWNhBx-GgKY[/youtube]
Kankerlauw allemaal, Lauw!Lauu zei:Knap dat jij er acid in hoort. Ik namelijk niet. Verder is het wel een lekkere track![]()
Toch mijn favoriete mix van de classic![]()
Zieke remix van Skrillex![]()
Ziek nummer![]()
segfault zei:Ik ben niet zo bekend met Acid Dub, ik heb alleen de genre tags overgenomen uit de YouTube comment :P
segfault zei:In mijn vorige post staat een link naar een docu over Dubstep genaamd Bassweight voor de geinteresseerde. Ik kan mij voorstellen dat mensen niet alle voorgaande pagina's gaan lezen maar de docu is echt vet als je van dubstep houd![]()
segfault zei:Lauu zei:Knap dat jij er acid in hoort. Ik namelijk niet. Verder is het wel een lekkere track![]()
Ik ben niet zo bekend met Acid Dub, ik heb alleen de genre tags overgenomen uit de YouTube comment :P
In mijn vorige post staat een link naar een docu over Dubstep genaamd Bassweight voor de geinteresseerde. Ik kan mij voorstellen dat mensen niet alle voorgaande pagina's gaan lezen maar de docu is echt vet als je van dubstep houd![]()
Escoban zei:Gaan hier nog mensen naar Flux en Cookie Monsta 19 februari?
brick_top zei:Escoban zei:Gaan hier nog mensen naar Flux en Cookie Monsta 19 februari?
Was van plan om deze week kaartjes te halen maar het was helaas al uitverkocht..
Escoban zei:brick_top zei:Escoban zei:Gaan hier nog mensen naar Flux en Cookie Monsta 19 februari?
Was van plan om deze week kaartjes te halen maar het was helaas al uitverkocht..
Balen. Een dubstep feestje dat een maand voor tijd uitverkocht is, absurd.![]()
Is ook maar een kleine zaal gaan ongeveer 300 mensen in.Escoban zei:Balen. Een dubstep feestje dat een maand voor tijd uitverkocht is, absurd.![]()
Was wel te verwachten natuurlijk met zo'n line-up. Maar las ook ergens dat die party maar tot 4 uur duurt, was sowieso een probleem geworden met het OV hehe.Escoban zei:Balen. Een dubstep feestje dat een maand voor tijd uitverkocht is, absurd.![]()
Ah, that explainsMoker zei:Is ook maar een kleine zaal gaan ongeveer 300 mensen in.
Moker zei:Aanwezig!
Ligt het trouwens aan mij of wordt het publiek bij die dubstep feestjes steeds jonger? Heb ook het idee dat steeds meer lui alleen komen voor zo hard mogelijke drops en om pal voor de DJ kankerhard te gaan staan moshen. Het merendeel heeft volgens mij ook werkelijk waar geen flauw idee waar ze mee bezig zijn of waar de muziek om draait..beetje jammere trend als je het mij vraagt.
Is ook maar een kleine zaal gaan ongeveer 300 mensen in.
brick_top zei:Ligt het trouwens aan mij of wordt het publiek bij die dubstep feestjes steeds jonger? Heb ook het idee dat steeds meer lui alleen komen voor zo hard mogelijke drops en om pal voor de DJ kankerhard te gaan staan moshen. Het merendeel heeft volgens mij ook werkelijk waar geen flauw idee waar ze mee bezig zijn of waar de muziek om draait..beetje jammere trend als je het mij vraagt.

Moker zei:Is ook maar een kleine zaal gaan ongeveer 300 mensen in.Escoban zei:Balen. Een dubstep feestje dat een maand voor tijd uitverkocht is, absurd.![]()
Lauu zei:brick_top zei:Ligt het trouwens aan mij of wordt het publiek bij die dubstep feestjes steeds jonger? Heb ook het idee dat steeds meer lui alleen komen voor zo hard mogelijke drops en om pal voor de DJ kankerhard te gaan staan moshen. Het merendeel heeft volgens mij ook werkelijk waar geen flauw idee waar ze mee bezig zijn of waar de muziek om draait..beetje jammere trend als je het mij vraagt.
Als je de mensen bedoeld die laatst op de Give it Dub waren in Nijmegen dan idd ja. Wat een jonge mannetjes en jonge kutjes allemaal zeg idd. Misschien wordt ik zelf oud maar het viel idd wel op.
Ik stond me af te vragen of ze wel wisten waar ze waren en wat dubstep was. Beetje jammer.
Psychedelicious zei:Zijn er meer mensen die naar Deep cutz @ waalhalla Nijmegen gaan/zijn geweest?
Daar gaan wel wat meer als 300 man in de zaal![]()