wietplantjes weinig licht en bruine punten.

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Ik heb sinds kort 3 wietplantjes bij mij staan (stekjes). Nu heb ik de weersvoorspelling bekeken, en dat ziet er niet erg gunstig uit (regen en bewolking temperatuur max 16 graden). Ik vraag mij af wat voor effect dit op de planten gaat hebben. Heeft iemand met kweekervaring hier een antwoord op?

Ook hebben alle 3 de plantjes bruine puntjes, is dit een slecht teken?

alvast bedankt :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik had dat ook. Wat, hoe of waarom durf ik niet te zeggen want zo veel kweekervaring heb ik niet. Wat ik wel kan zeggen is dat ik alsnog kneiterstoned werd van mijn wiet, dus bij mij had het geen invloed :grin:

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
SmartieAndMe zei:
Ik had dat ook. Wat, hoe of waarom durf ik niet te zeggen want zo veel kweekervaring heb ik niet. Wat ik wel kan zeggen is dat ik alsnog kneiterstoned werd van mijn wiet, dus bij mij had het geen invloed :grin:

Ik ben vorige week even langs de growshop geweest, voor een beetje zekerheid. De meneer daar vertelde mij dat het zeer waarschijnlijk teveel voeding is geweest. Sindsdien heb ik mijn planten alleen water gegeven (dus zonder voeding) en zien de planten er heel goed uit!

Ik heb een schema met wanneer ik welke voeding moet geven, maar ik denk dat dat schema meer geschikt is voor planten die al wat groter zijn.

Had jij hydrokorrels in jouw potten gedaan Smartie? en haalde je de dieven eruit?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Oké dan! Ik deed geen voeding eigenlijk, ik had potgrond met voeding voorgemixt gekocht bij de smartshop en verder eigenlijk niets erbij.

kokosmakroon900 zei:
Had jij hydrokorrels in jouw potten gedaan Smartie? en haalde je de dieven eruit?

Nee allebei niet eigenlijk. Ik ben een luie kweker, ik koop gewoon hele goede zaadjes en dan komt er altijd wel een gram of 10 tot 20 aan goede wiet vanaf :grin:

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
SmartieAndMe zei:
Oké dan! Ik deed geen voeding eigenlijk, ik had potgrond met voeding voorgemixt gekocht bij de smartshop en verder eigenlijk niets erbij.

kokosmakroon900 zei:

Nee allebei niet eigenlijk. Ik ben een luie kweker, ik koop gewoon hele goede zaadjes en dan komt er altijd wel een gram of 10 tot 20 aan goede wiet vanaf :grin:

Met 10 tot 20 gram zou ik ook erg blij zijn :grin: hoeveelheid is voor mij niet zo erg belangrijk, vind het leuk om het te zien groeien! Ik heb een soort starterskit gekregen van een kennis, met vloeibare voeding, en speciale grond. Welke soort had jij? en van welke winkel? Ik heb zelf SO.G kush. Is een mix van O.G kush en Kandy Kush volgens mij.

Die kennis waarvan ik de spullen heb, zei dat ik er wel 50 gram van zou kunnen oogsten als alles goed gaat :openmouth: . Maargoed, dat is misschien wat veel van het goede :)

Misschien dat ik wel een kweekverslagje plaats.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Deze had ik.

Verder gebruikte ik Northern Lights Autoflowers van de lokale smartshop hier

EDIT

Kweekverslagje is altijd leuk!

Bijlagen

• light_mix.jpg
    light_mix.jpg
    14,2 KB · Weergaven: 2.109
Bovenaan