wietpas maastricht?

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hey DF

Zondag ben ik es in maastricht en ik wil natuurlijk eens van de gelegenheid gebruik maken om een paar shops te doen. Alleen, is die wietpas voor Belgen nog altijd van kracht?

Greeetz

ben wat laat met je vraag, je hebt het waarschijlijk zelf al ontdekt maar jep die wietpas heb je nodig. of je spreekt wat hollandse jongeren aan die in ruil voor een grammetje ook wat voor jou willen meenemen. kan ook natuurlijk

A'dam

Newbie
Ga naar noord holland, Amsterdam ofzo, hier hebben we dat niet en de weed is meestal beter dan ih zuiden.

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
A'dam zei:
Ga naar noord holland, Amsterdam ofzo, hier hebben we dat niet en de weed is meestal beter dan ih zuiden.
Niet helemaal met je eens. De meeste wiet komt uit het zuiden (brabant/limburg). Dus daar is het grootste aanbod, cq beste kwaliteit.

MeejheM

Badass junkie
hier vragen ze soms of je een nederlandse ID bij hebt, maar lang niet altijd, en lang niet overal.

A'dam

Newbie
kokosmakroon900 zei:
A'dam zei:
Niet helemaal met je eens. De meeste wiet komt uit het zuiden (brabant/limburg). Dus daar is het grootste aanbod, cq beste kwaliteit.

Wij hebben ook weed hier en veel meer coffeshops plus hier zijn de growshops nog open. Mensen die vanuit brabant,limburg etc komen kunnen hun ogen vaak niet geloven wat ze hier verkopen. Ik weet dat er ook wordt gekweekt ih zuiden, maar hier net zo hard en onze burgemeester doet niet actief aan opsporing van plantages.

A'dam

Newbie
Kijk als je naar bulldog of zo een toersiten shop gaat, krijg je gegarandeert troep. Maar toeristische shops als tweede kamer of greenhouse hebben wel goede weed. Veel coffeshops met die prijzen hebben gewonnen met die cannabiscup of hoe dat amerikaanse gedoe ook heet.

Bovenaan