Wietgeur

Gwn

Newbie
Hallo,
Ik zit met een vervelend probleem .
Ik heb 3 maanden geleden een grasmaaier gekocht sindsdien steeds als ik me garage opendoe
Ruikt heel me garage naar een wietplantage . Vrienden zeiden dat de vorige waarschijnlijk gebruiker was en dat de geur in de zak van de grasmaaier blijft zitten. Maar verdwijnt die geur dan niet ?? Of kan het zijn dat er iets verstopt zit ergens maar het is echt een overdreven sterke geur
Ik hoop een antwoord te kunnen krijgen op me vraag :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb je zo'n aangesloten garage? Dus een rijtje garageboxen ofzo? Het kan natuurlijk zijn dat je buren wiet kweken, garages zijn meestal niet al te best geïsoleerd en dan kan de geur door de muur trekken.

Dat het je grasmaaier is klinkt me vrij sterk, of heb je wietplanten in je grasveld staan? :wink:

Gwn

Newbie
Nee ik woon in een open huis heb geen buren er kan dus wind in de garage ...
Ik zal eens kijken voor toch die grasmaaier open te draaien :)

Gwn

Newbie
Heb de grasmaaier grondig onderzocht niks gevonden de geur blijft en nog steeds niks gevonden in de garage zelf :/

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Gwn zei:
Heb de grasmaaier grondig onderzocht niks gevonden de geur blijft en nog steeds niks gevonden in de garage zelf :/

Is de grasmaaier van hennep gemaakt? Blijft opmerkelijk :)
Het moet dat apperaat zijn geen idee , wie weet gebruikt in kwekerij bij de schonmaak van wiet teelt ? Miniscule kans maar zou het wel verklaren lijkt me :smoke:

Bovenaan