Wiet

Saynotodrugs

Experimenterende gebruiker
Ik ben nu al 4 maand gestopt met weed omdat ik een bad trip gehad heb van magic mushrooms (paddos) ik rookte elke dag weed 4 maand geleden maar heb wiet gebruikt na mijn bad trip en kreeg derealisatie/depersonaliteid/angstaanvallen.

Hoe lang moet ik stoppen zodat ik terug normaale high kan hebben?
Ga ik voor het leven paniek aanvallen hebben van wiet?

Saynotodrugs

Experimenterende gebruiker
Saynotodrugs zei:
Ik ben nu al 4 maand gestopt met weed omdat ik een bad trip gehad heb van magic mushrooms (paddos) ik rookte elke dag weed 4 maand geleden maar heb wiet gebruikt na mijn bad trip en kreeg derealisatie/depersonaliteid/angstaanvallen.

Hoe lang moet ik stoppen zodat ik terug normaale high kan hebben?

Ga ik voor het leven paniek aanvallen hebben van wiet?
Ps:ik ben zwaar depressief en neem anti depressiva maar ben wel al van mijn derealisatie en depersonaliteid af.

Fool

Badass junkie
Zo lang als je zwaar depressief bent lijkt het me een slecht idee om wiet te roken.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dunnetjess33 zei:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=57752&p=1199793#p1199793

Je hebt twee maanden geleden bijna dezelfde vraag gesteld. Dus daar staan vast wel antwoorden op je vraag :grin:
Volgens mij zijn er zelfs nog meer topics waarin de TS deze vraag stelt...

stanley01

Newbie
Het lijkt mij dat je niet lekker bezig bent als je als in de war bent en dan ook nog drugs gebruikt. Dat is vragen om problemen.

Hoe dan ook, je hebt een serieuze ziekte en dat zal niet gemakkelijk voor je zijn. Dus sterkte en beterschap.

Stan

Jixx

Bewuste gebruiker
Het combineren van antidepressiva met cannabis zou juist paniekaanvallen kunnen uitlokken, dus verstandig is het niet.

Bovenaan