Wiet

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Ik wil graag even wat kwijt over wiet. Dit is gericht aan iedereen die diehard wiet junks en alle anderen. Ik heb al veel ervaring met drugs. Al veel middelen gebruikt maar nu was het weer eens 7 maand geleden dat ik een jointje had gerookt. Dus heb me maar 20 euro white whidow aangekocht.
Eigenlijk ben ik nu stoned, misschien daarom dat ik dit bericht typ ik weet het niet.
Vroeger rookte ik veel wiet, en dan was het puur voor de high en het lachen met vrienden, xtc versterken en die shit. Maarja nu ben ik helemaal alleen thuis dus ik heb na 7 maanden een jointje opgestoken en het voelt echt anders. Vroeger bleef ik roken, en roken voor het effect. Maar nu ben ik zelfvoldaan.

Je denkt misschien ''ach een groentje dat de 1ste keer stoned is'' neenee hoor ik rookte zo een 25 euro per week. Dus ik ken de normale effecten. En nu heb ik zoveel vreugde gehad met mijn boekentas maken etc. Ik wil gewoon.. ach je kent dat gevoel je weet het precies, zo helder maar moeilijk voor op papier te zetten maar ik probeer het maar. Wiet kan zo mooi zijn waarom het dan zo misbruiken ? ik snap niet dat je wekelijks zoveel kan opsmoken, terwijl het zo vreugdevol kan zijn.De laatste keer werd ik echt para van wiet, ik moest het niet meer hebben. Maar als je dan zo een periode stopt is alles net zoals de 1ste keer. Waarom geven we wiet toch zo een slechte naam, die jongerendrugs ?. Misschien zullen sommige mensen me begrijpen, andere weer niet. Ik wil gewoon zeggen beperk je wiet roken en het wordt zo mooi.

Als dit echt onduidelijk is achjah live with it. Ik heb me best gedaan.

nightmare

Belezen gebruiker
Klopt, ik snap het wel. heb in de vakanties ook paar maanden gehad dat ik elke dag wiet rookte, het begint dan een soort gewoonte te worden en het gevoel is niet speciaal meer ofzo. gewoon niet te vaak gebruiken dan houd je 't het leukst :grin: dat geld voor alle drugs bij mij trouwens :stoned:

nicolai

Wijs gebruiker
ik snap helemaal wat je bedoeld...ik rook wel dagelijks wiet. maar ik neem af en toe een aantal weken/maanden pauze om het weer net zo te voelen als in het begin.

ben nu ook aan het afbouwen. rook nog maar een tientje per week ofzo. en uiteindelijk wil ik wiet ook weer gewoon recreatief gaan gebruiken net zoals alle andere drugs.

Terzoow

Newbie
Ik rook momenteel weer goed veel, maar snap precies wat je bedoelt! Een tijdje geleden werd ik ook hardstikke parra, maar dat kwam ook door wat problemen die ik met mezelf had in verband met school, ouders,... Ik ben toch blijven door roken en nu die periode achter de rug is heb ik er weer geen last van en heb ik weer dat heerlijke gevoel! Dus volgens mij heeft je omgeving best wel een grote invloed over welk gevoel je over houdt van een joint!

mellow

Experimenterende gebruiker
Ja dat is ook wel zo, ik snap zeker je punt.
Ik rook dagelijks wiet, voor het slapen wil ik zeker een jointje roken..
Maar ik voel me steeds goed.
Ik geniet zo hard van die joint dan
Ik ben ook 4 maand gestopt geweest, toen ik terug begon, voelde ik me echt slecht, ik had geen fijne ervaring meer
Maar na 3 weken was dat hellemaal weg en nu is wiet gewoon het beste wat er is voor mij..
Door wiet wil ik ook geen hard drugs meer nemen,
geef mij mijn jointje en ik ben gelukkig :)

Miss J

Bewuste gebruiker
Ik heb ook een hele tijd elke dag wiet gerookt tot er een punt kwam van ergeren aan dingen terwijl ik stoned was en op den duur zelfs para worden, ik ben er mee gestopt en dat is inmiddels al 14 maanden geleden! Ik heb ook geen behoefte om het ooit weer te doen! :)

TrippyShit

Badass junkie
Snap je punt heel goed. heb 2 jaar elke dag wiet gerookt. Sinds 1januari 2008 ben ik gestopt met dagelijks. Later ook met elk weekend. Als k het nu afentoe doe vind ik het nog leuk. Soms ook niet houd niet zo heel erg van wiet meer tegenwoordig. Gimme psychedelics :sunglasses:

Ewie

Belezen gebruiker
Ik snap ook wel wat je bedoeld, maargoed, 5 glaasjes bier kan ook soms veel leuker zijn dan 20, 2 xtc pillen leuker dan 6... Ik merk ook wanneer ik rustiger aan rook dat je eigenlijk even stoned bent na een joint als wanneer je er 5 ophebt. Blowen is dan ook eigenlijk meer een bezigheid uit verveling.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
overdag vind ik een jointje met een kwart gram al lekker, terwijl ik wel eens op een zaterdagavond, een hele gram erin gooi, soms een halve oprook, en na een uurtje of 2 de andere helft. dan laat ik een centimeter over voor de volgende ochtend.

3x plezier van 1 jointje.

soms is een trekje van een joint al genoeg voor de positiefe effecten.

nicolai

Wijs gebruiker
mijn laatste voorraadje is gisteravond opgegaan en voorlopig zal ik ook geen wiet meer kopen. heb het er ook wel een beetje mee gehad eigenlijk.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
25 euro in de week is toch niet veel :)
ik koop jammer genoeg elke dag 10 of 20 euro weed.
en het is normaal dat je zeer snel genoeg hebt als je nog eens een joint smoort na 7 maand.
je bent het gwn niet meer gewend

greenpower

Bewuste gebruiker
Ik rook de laaste tijd ook wel veel. En merk ook dat het een beetje aan het vervelen is, wil wat anders, wil wat doen. Maar weet niet wat. Daarom ga ik denk ik maar wat andere dingen proberen( teminste proberen aan te komen). Het is gewoon niet meer zoals het was en dat is toch best wel jammer.

Bovenaan