Wiet

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Ik wil graag even wat kwijt over wiet. Dit is gericht aan iedereen die diehard wiet junks en alle anderen. Ik heb al veel ervaring met drugs. Al veel middelen gebruikt maar nu was het weer eens 7 maand geleden dat ik een jointje had gerookt. Dus heb me maar 20 euro white whidow aangekocht.
Eigenlijk ben ik nu stoned, misschien daarom dat ik dit bericht typ ik weet het niet.
Vroeger rookte ik veel wiet, en dan was het puur voor de high en het lachen met vrienden, xtc versterken en die shit. Maarja nu ben ik helemaal alleen thuis dus ik heb na 7 maanden een jointje opgestoken en het voelt echt anders. Vroeger bleef ik roken, en roken voor het effect. Maar nu ben ik zelfvoldaan.

Je denkt misschien ''ach een groentje dat de 1ste keer stoned is'' neenee hoor ik rookte zo een 25 euro per week. Dus ik ken de normale effecten. En nu heb ik zoveel vreugde gehad met mijn boekentas maken etc. Ik wil gewoon.. ach je kent dat gevoel je weet het precies, zo helder maar moeilijk voor op papier te zetten maar ik probeer het maar. Wiet kan zo mooi zijn waarom het dan zo misbruiken ? ik snap niet dat je wekelijks zoveel kan opsmoken, terwijl het zo vreugdevol kan zijn.De laatste keer werd ik echt para van wiet, ik moest het niet meer hebben. Maar als je dan zo een periode stopt is alles net zoals de 1ste keer. Waarom geven we wiet toch zo een slechte naam, die jongerendrugs ?. Misschien zullen sommige mensen me begrijpen, andere weer niet. Ik wil gewoon zeggen beperk je wiet roken en het wordt zo mooi.

Als dit echt onduidelijk is achjah live with it. Ik heb me best gedaan.

nightmare

Belezen gebruiker
Klopt, ik snap het wel. heb in de vakanties ook paar maanden gehad dat ik elke dag wiet rookte, het begint dan een soort gewoonte te worden en het gevoel is niet speciaal meer ofzo. gewoon niet te vaak gebruiken dan houd je 't het leukst :grin: dat geld voor alle drugs bij mij trouwens :stoned:

nicolai

Wijs gebruiker