wiet vs hasj

Wat rook je het liefst?

• wietje

Stemmen: 2 28,6%
  • hasje

Stemmen: 5 71,4%

• Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hola people!

Nu vraag ik mij dus af.. wat word meer geconsumeerd en waarom kies je het ene boven het andere?

cheers!

Woezoe

Bewuste gebruiker
Ik rook de laatste tijd alleen maar wiet. Puur zonder tabak. Hasj krijg ik totaal geen fijne high van. Wiet laat me altijd een beetje spacen.

Misfit

Belezen gebruiker
Ik rook eigenlijk alleen maar hasj. Met uitzondering haal ik een keer wiet, maar hasj geeft mij altijd een erg fijne high. Ook als ik combineer met drank, wat ik echt zelden doe, ga ik met wiet vaak bad en met hasj blijf ik altijd lekker gaan. En hasj werkt bij mij oom de een of andere manier sterker. Als ik een wiet joint rook ben ik meestal minder high dan van hasj.

henkie2

Bewuste gebruiker
Allebei, maar voorkeur gaat uit naar wiet. Meestal meer variatie en de verschillen tussen de wietsoorten merk ik ook beter, bij hasj vind ik het lastiger te herkennen.

Ik rook ook alleen puur, nooit met tabak. Een pure wiet joint draaien is eenvoudig. Maar om hasj puur te roken heb ik m'n bong nodig, en zelfs dan is het soms lastig als het zo'n droge, brokkelige hasj is.

Maar de high is wel anders dan met wiet, bij mij is het altijd milder maar wel langduriger. En de geur van de rook van pure hasj vind ik ook veel aangenamer dan van de meeste soorten wiet. Het is ook eigenlijk een soort wierook :grin: Hasj is ook makkelijker in gebruik om edibles mee te maken!

Bongify.nl

Newbie
Sponsor
Bij ons een duidelijke voorkeur voor wiet, maar ook hasj is lekker op zijn tijd. Zeker gemengd met wiet :grin:

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan