Wiet uit Amsterdam?

sosaa

Bewuste gebruiker
Hallo mensen,
Ik ga dit weekend naar Amsterdam en uiteraard neem ik veel wiet mee terug naar Enschede(waar ik woon). Nou wilde ik vragen of jullie nog tips hebben voor goeie shops/soorten. En dan het liefst een beetje betaalbare wiet.
alvast bedankt.

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Mijn ervaring is dat shops die buiten het centrum liggen hebben vaak een betere kwaliteit/prijs verhouding. Je koopt daar gewoon betere wiet voor een gunstigere prijs. Centrum bevat veel "toeristen" shops.

Ik blow al jaren niet meer. Dus kan je verder ook weinig actuele info geven. :stoned:

dannyk

Newbie
Al jaren niet meer in Adam geweest, vroeger ging ik bijna wekelijks. Heb er aantal jaren gewerkt en ging altijd naar de Bulldog, goede ervaring.

steaker

Experimenterende gebruiker
barneys heeft die gekke wietjes :stoned:
maar is erg duur ook herinner ik me nog eens coffeeshop any day daar hadden ze champagne haze die echt naar champagne smaakte :hearteyes:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Waarschijnlijk ben je al geweest Bensosa, maar kon toch niet laten om nog op onderstaande te reageren.

dannyk zei:
Al jaren niet meer in Adam geweest, vroeger ging ik bijna wekelijks. Heb er aantal jaren gewerkt en ging altijd naar de Bulldog, goede ervaring.
De bulldog is nou echt zo'n typische toeristen shop waar je veel te veel betaald voor zeer matige wiet.

steaker zei:
barneys heeft die gekke wietjes :stoned:
maar is erg duur ook herinner ik me nog eens coffeeshop any day daar hadden ze champagne haze die echt naar champagne smaakte :hearteyes:
Barneys heeft wel goede wiet inderdaad, maar echt belachelijke prijzen. Er zijn ook goede shops voor locals waar ze vergelijkbare wiet hebben maar dan voor €5 minder per gram.

Zelf vind ik de boerenjongens wel een chille shop. Ze hebben een grote kaart, goede wiet en zeer schappelijke prijzen. Sinds een tijdje zit er een eindelijk ook in het centrum met dezelfde kaart als in west.

sosaa

Bewuste gebruiker
Bedankt voor de reacties. Ik ben naar Reefer en naar Boerenjongens gegaan. En inderdaad boerenjongens is een hele Chille shop waar je ook relaxed kan zitten.
:stoned:

Ik kom zelf niet uit Amsterdam, maar heb er drie keer eerder met maten in wat shops gezeten. Wat mij opvalt is dat wanneer je naar die 'toeristen' shops gaat, dat je daar gewoon zelfde sterktes tegenkomt als in de thuisstad. De beste shops zitten in mijn ogen, op de plekken waar toeristen niet als eerst langs lopen. Ik en een paar maten zijn een keer in een shop gelopen waar ze een stuk of 30 soorten hadden. Daar heb ik toch wel een van de beste J's aller tijde gerookt. De naam was Pineapple express (van de film). Kan ook zijn omdat het een nieuwe omgeving was, waardoor het extra hard aansloeg. Toch zou ik hem zeker proberen!

Overigens snap ik nog steeds niet waarom je geen Bulldog Haze kan krijgen in de Bulldog shops. Als het de beste wiet is, waarom verkopen ze het dan gvd niet.

Bovenaan