IZ420 zei:Zo lang je het niet té veel doet kunnen je hersenen er helemaal tegen.
Tenzij je nog geen 15 bent, want dan zijn je hersenen gevoeliger of zo.
Oom Klaas zei:IZ420 zei:Zo lang je het niet té veel doet kunnen je hersenen er helemaal tegen.
Tenzij je nog geen 15 bent, want dan zijn je hersenen gevoeliger of zo.
Dat zijn ze tot een jaar of 23![]()
't Enige wat ik weet is dat mijn IQ ten tijde van het cannabismisbruik 10 tot 15 punten lager lag.
zozamusic zei:halo ik ben beggonnen op mijn 13 jaar met blowen
nu al 17 jaar en ik heb nog geen problemen gehad aan mijn hersens
ik kan nog goed meevolgen in de klas en kan helder denken.
maar ik ben wel door weed in een zware depresie beland
ik heb ook soms halusinaties :dingen zien die er niet zijn,paranoide aanvalen,bijna elke dag zware hoofdpijn,trillingen,...
ik ben te zwaar aan de weed gegaan en raad u echt beter af om niet teveel te smoren.
ik ben nu al mijn 2de week zonder weed doorgekomen en voel mij nu echt veel beter
en ik ga proberen nog 2 maanden geen jointje meer te roken.! weed maakt u 2-3 uurkes mega gelukig maar kan heel u leven lang ongelukig maken!
dus weed is afrader voor tieners! en ik heb er echt spijt van dat ik ben beginnen smoren!
zozamusic zei:halo ik ben beggonnen op mijn 13 jaar met blowen
ik heb ook soms halusinaties :dingen zien die er niet zijn,paranoide aanvalen,bijna elke dag zware hoofdpijn,trillingen,...
ik ben te zwaar aan de weed gegaan en raad u echt beter af om niet teveel te smoren.
ik ben nu al mijn 2de week zonder weed doorgekomen en voel mij nu echt veel beter
en ik ga proberen nog 2 maanden geen jointje meer te roken.! weed maakt u 2-3 uurkes mega gelukig maar kan heel u leven lang ongelukig maken!
dus weed is afrader voor tieners! en ik heb er echt spijt van dat ik ben beginnen smoren!
PepTalk zei:Ben je daarnaast nog eens een puberende belg, tja dan is het een ander verhaal![]()
Dat zijn geen betrouwbare criteria bij de beoordeling of je wel of geen hersenschade hebt opgelopen.zozamusic zei:halo ik ben beggonnen op mijn 13 jaar met blowen
Wacky zei:Waarom zo overtuigd ? De een typt NEE in hoofdletters om duidelijk te maken dat het niet hersteld. De ander zegt dat het "helemaal niet" permanent is met een loos argument erbij. (want geen meetbare schade zegt helemaal niets over permanent of niet)
Is de waarheid niet gewoon dat we het niet weten en dus alleen maar kunnen vertellen hoe we denken dat het zou kunnen zijn ?
Wacky zei:Is de waarheid niet gewoon dat we het niet weten en dus alleen maar kunnen vertellen hoe we denken dat het zou kunnen zijn ?
PepTalk zei:Wacky zei:Is de waarheid niet gewoon dat we het niet weten en dus alleen maar kunnen vertellen hoe we denken dat het zou kunnen zijn ?
Is dit niet zo bij alle onderwerpen die onbekend zijn aan de mensheid?
Grootste en duidelijkste voorbeeld: Religie.
STRANQER zei:Ik zou graag willen weten of wiet ook slecht is voor je hersens.

NoMoreSmoking zei:als je zwaar gaat gebruiken , op lange termijn (enkele jaren / iedere dag/ enkele joints) , kan ik je verzekeren dat je mentaal het verschil gaat voelen . en dan niet in de positieve zin ...
SittaMan zei:NoMoreSmoking zei:als je zwaar gaat gebruiken , op lange termijn (enkele jaren / iedere dag/ enkele joints) , kan ik je verzekeren dat je mentaal het verschil gaat voelen . en dan niet in de positieve zin ...
Omdat je dan de volgende dag nog aan het na-stonen bent?
Beanhead zei:SittaMan zei:NoMoreSmoking zei:als je zwaar gaat gebruiken , op lange termijn (enkele jaren / iedere dag/ enkele joints) , kan ik je verzekeren dat je mentaal het verschil gaat voelen . en dan niet in de positieve zin ...
Omdat je dan de volgende dag nog aan het na-stonen bent?
Omdat je hele persoonlijkheid uiteindelijk verandert.