niet de beste combinatie voor mij. 2de keer pep 3 kleine lijntjes gehad laatste om 1 uur ongeveer toen het half 4 was en ik al 7 joints had gerookt had maar nog niet gaar was er nog 1 gerookt, ook van deze voelde ik niks. daarna heb ik half uurtje achter de computer gezeten en opeens kon ik steeds lastiger typen en de muis vast houden. dacht wat is er nu aan de hand. naar een tijdje gestopt met computere maar toen kwam ik erachter dat ik mijn handen en benen nauwelijks kon bewegen, tintelingen door mijn hele lichaam. ik met al mijn kracht en moeite op bed gaan zitten en met mijn pink ( raar maar waar was enige vinger die ik kon bewegen) mijn broek uit gedaan en op bed gelegen. Toen ging ik mezelf gek maken en ik iemand opgebelt die zij dat ik rustig moest blijven en praate rustig waarschijnlijk omdat het half 5 - 5 uur was. en daarna rustig tv gekeken en alles was goed.
de laatste tijd als ik pep gehad heb rook ik geen joints meer kan niet tegen die extreem droge mond die 20x zo erg word naar het roken van een joint en zelfs 10 liter water werkt niet want dat pis je toch meteen weer uit.
de laatste tijd als ik pep gehad heb rook ik geen joints meer kan niet tegen die extreem droge mond die 20x zo erg word naar het roken van een joint en zelfs 10 liter water werkt niet want dat pis je toch meteen weer uit.