Wiet over de grens

Eveni

Newbie
Heeft er iemand van jullie ervaring met wiet over de grens 'smokkelen'(of goeie tips). Binnen een paar maanden vertrek ik voor een week naar Praag (met school) en ik heb al in lange tijd geen week zonder joint meer meegemaakt. Nu heb ik er totaal geen gedacht van hoe het daar nu zit met de controles enz., kent er iemand veilige manieren (behalve het in je reet ofzo steken)?? Ik heb al gehoord van een deo-fles of shampoofles, maar dat vertrouw ik niet 100% en ik weet ook niet hoe je het precies moet doen. Can anyone help me out?
[/i]

jaja

Bewuste gebruiker
Dacht je dat ze in Praag geen weed kenden?
Niks meenemen, daar kopen.

:smoke:

en Praag rocks!

BacingsPen

Badass junkie
Maar dan heb je het nooit zo voordelig als in nederland en in nederland is de kwaliteit bijna altijd beter:tongueout:

doopie

Bewuste gebruiker
dan word je in een kleine donkere cel gegooid van 2 bij 2
waar 15 behaarde en bezweete mannen al klaar liggen
waar je ongeveer 10 jaar samen me in de cel moet zitten
en als de nederlandse regering je vergeet mischien zelf wel langer

zommes

Badass junkie
doopie zei:

Goeie grap.

023User

Belezen gebruiker
doopie zei:

Wat een mens al niet voor z'n jointje overheeft. :stoned:

Maar on-topic, ik zou gewoon dat weekie stoppen, is niet zo'n super erge ramp.
En als je je d'r echt zo kut bij voelt, rook een afscheids jointje voordat je weggaat, en ga in praag gewoon naar een leuke kroeg ofzo.

Marklar

Belezen gebruiker
Vind het geen goed plan en raad het je ook af, maar ervaring heb ik wel :P (lekker hypocriet he :wink: )

Heb een keer wat in mijn schoen mee genomen in het vliegtuig (jong en dom!) had het in een plastik zakje gedaan waar gemalen koffie in zat. Tegen de geur. Geen idee of het iets had uit gemaakt, maar ja. Heb ook een paar keer paddo's mee genomen in het vliegtuig. Die had ik met een lucht dicht seal zakje (zo'n machine die dan die sluiting verwarmd en afsluit) gedaan. Had een softpak sigaretten aan 1 kant open gemaakt, wat peuken er uit, paddos er in, en wat peuken weer terug. Heb het altijd wel zeg maar ergens bij me gehad. Nooit in mijn baggage, of tas die door scanner gehaald wordt.

Vriend van me had het wat beter aan gepakt. Die ging naar America, en had hash met een strijkijzer flinter dun gemaakt, en door een plastic seal machine heen gehaald. Dit had die met meerdere stukken gedaan, en toen in zijn grote multomap, die vol met papieren in plastic zat, tussen sommige bladzijde gedaan. Vond het wel een mooie oplossing

023User

Belezen gebruiker
Vriend van me had het wat beter aan gepakt. Die ging naar America, en had hash met een strijkijzer flinter dun gemaakt, en door een plastic seal machine heen gehaald. Dit had die met meerdere stukken gedaan, en toen in zijn grote multomap, die vol met papieren in plastic zat, tussen sommige bladzijde gedaan. Vond het wel een mooie oplossing

Haha, dat is ook een goede, nog nooit in me opgekomen..
Heb wel een keer Hasj meegenomen in een gesealde DVD doos, werkte ook prima..

Osi`

Bewuste gebruiker
023User zei:

Die heeft dan gewoon geluk gehad :)
Geloof me, een hond ruikt ALLES, zelfs 1 klein stom blaadke met mss 0.000000000001 mg thc erop ofzo (ik overdrijf nu zeker)

Echt, koop u wiet gewoon in het land zelf, dan mee smokelen, wtf zit ge dan over kwaliteit te lullen, is da zo belangrijk tegenwoordig dan? voor een week of 2 doet kwaliteit er toch niets aan toe .. dan rol je toch gewoon een goeie pure om toch scheef van te worden.
Denk je bv nu ook echt dat alleen Nederland zeer goeie wiet heeft ofzo ... Die mannen ginder kunnen ook wel zaadjes kopen en het daar gewoon kweken op "jullie" manier. Als je daar nog niet aan gedacht had, lol

matthijs

Badass junkie
Osi` zei:
023User zei:

Geloof me, een hond ruikt ALLES, zelfs 1 klein stom blaadke met mss 0.000000000001 mg thc erop ofzo (ik overdrijf nu zeker)

Echt, koop u wiet gewoon in het land zelf, dan mee smokelen, wtf zit ge dan over kwaliteit te lullen, is da zo belangrijk tegenwoordig dan? voor een week of 2 doet kwaliteit er toch niets aan toe .. dan rol je toch gewoon een goeie pure om toch scheef van te worden.
Denk je bv nu ook echt dat alleen Nederland zeer goeie wiet heeft ofzo ... Die mannen ginder kunnen ook wel zaadjes kopen en het daar gewoon kweken op "jullie" manier. Als je daar nog niet aan gedacht had, lol

Je zou zeggen dat ze overal dezelfde wiet kweken hè...Valt tegen. Heb een paar keer Italiaanse wiet gerookt en voelde er echt helemaal niets van. Echt 0%. De kwaliteit is heel erg wisselend...soms heb je geluk, meestal heb je pech.

Osi`

Bewuste gebruiker
matthijs zei:
Osi` zei:
023User zei:

Je zou zeggen dat ze overal dezelfde wiet kweken hè...Valt tegen. Heb een paar keer Italiaanse wiet gerookt en voelde er echt helemaal niets van. Echt 0%. De kwaliteit is heel erg wisselend...soms heb je geluk, meestal heb je pech.
Natuurlijk heb je wiet die tegenvalt, da's in NL of in BE ook zo hoor, natuurlijk zul je het daar veeeeeel minder vinden, maar als je enorm goed zoekt enzo en ervaren stoners ziet ofzo .. maybe.

flashkop

Bewuste gebruiker
Ik seal ook alles en daarna spuit ik er parfum over, ben nog wel nooit tegengehouden geweest dus of het werkt...
Wss wel

jasper

Wijs gebruiker
je pakt gewoon zo een thermofles, stopt er gemalen koffie in , dan je spul, dan weer coffe en voila luchtdicht verpakt maar weegt wel een ton :)

023User

Belezen gebruiker
flashkop zei:
Ik seal ook alles en daarna spuit ik er parfum over, ben nog wel nooit tegengehouden geweest dus of het werkt...
Wss wel

Tjah voor mij werkte het ook, tip van de week mensen!

:P

caatje

Badass junkie
helena zei:
je neemt een condoom steek daar je wiet in en steek die in een fles shampoo of douche gel

Totaal zinloos! Kijk maar naar het topic van Schranz in Italië. Op zo'n soort gelijk manier de drugs verstopt en toch nog gepakt omdat de honden het roken.

Lana

Wijs gebruiker
Hasj meegenomen naar Turkije, in de schoen. Met het vliegtuig.
Beetje dom, maar wel gelukt.

68899

Bewuste gebruiker
Lana zei:
Hasj meegenomen naar Turkije, in de schoen. Met het vliegtuig.
Beetje dom, maar wel gelukt.

Pfff , heb je geluk gehad. Wat meen je als ze je gepakt haden. Had je er een paar jaar kunnen blijven.......... :wave:

ballie15

Belezen gebruiker
Rome

Koop in Rome in ieder geval niks.
Dan krijg je het van een gast op een hekje, hij pulkt het uit een buis van dat hek, tis teringduur en t smaakt naar niks, het doet ook niks.

Eh, on-topic:
Ik zou het gewoon even niet doen.
( Maar ik ben een schijtlaars en zie ook natte, donkere, vochtige cellen met behaarde grote vrouwen erin voor me...)

helena

Newbie
caatje zei:
helena zei:
je neemt een condoom steek daar je wiet in en steek die in een fles shampoo of douche gel

Totaal zinloos! Kijk maar naar het topic van Schranz in Italië. Op zo'n soort gelijk manier de drugs verstopt en toch nog gepakt omdat de honden het roken.

heb een jaar geleden zo 20 pillen meegenomen naar Lloret

lurch

Experimenterende gebruiker
gewoon een brok hasj meenemen en als ze komen gewoon opeten of door de bus kijlen...

lurch

Experimenterende gebruiker
zeg je dat je in nederland een stick heb gerook en als je het door de bus gooit gewoon ontkenne dat het vanjouw is....

azgaza

Badass junkie
Ik heb wel eens hasj in mijn bh mee genomen in het vliegtuig, nooit problemen mee gehad ,een keer perongeluk gesmokkeld, een stukje hasj dat nog in mijn zak zat wat ik gewoon niet eens wist. En toen kwam ik daar aan en dacht ik 'haha wat leuk'.
Dat was trouwens allemaal naar engeland, en het waren vakanties. Ik kon daar trouwens ook gewoon wiet krijgen znoder moeite, maar ik nam graag een stukje goede hasj mee voor mijn ex; die daar geen hasj kon krijgen (en zeker geen goede) en dat erg lekker vond.
Oh en wat tegen drugs honden werkt: peper. Honden haten peper.

Maar.. joh het is maar een weekje.. een weekje zonder kan je toch gewoon als een interessant experiment zien? Probeer het gewoon eens. Het is voor school; en met school. Ik zou het gewoon als een moioe kans zien te kijken wat er gebeurd als je niet blowt. En bovendien is het extra leuk als je terug komt. Op mijn werkweek berlijn een paar maanden terug heb ik ook met pijn in mijn hart mijn hasj thuis gelaten, maar het nuchter zijn daar beviel me ook wel (nouja nuchter; fles whiskey.. nuchter.. tja)

Bovenaan