• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Wiet/hasj tripje

spikkel

Newbie
Hey,

Sinds een paar jaar niet geblowd te hebben toch maar weer eens geprobeerd!
Ben begonnen met een hasj (afgaan) jointje.
Ik werd er een klein beetje high van maar niet echt super zeg maar.
Toen heb ik een jointje met wiet (K2) er achter aan gerookt.
Ik ging zitten op de bank en voelde opeens onwijs een warmte door mijn lichaam gaan. Hij sloeg echt in als een bom!
Ik werd door die heftige inslag een beetje angstig. Ik werd ook superactief, mijn lichaam schokte een beetje. En toen golfde het van een beetje angstig naar super lekker stoned. Wel een uur zo zitten spacen en golven van bijna para naar steeds weer lekker stoned.
Na dat uurtje werd ik onwijs ontspannen en lekker op de bank gehangen en tv gekeken met een lekker colaatje.

Dit ga ik weer eens vaker doen!!

Gr
Spikkel

:confused: zijn er dan super heftige trips te bedenken met enkel het gebruik van wiet??? Lachkick oke, slap ouwehoeren oke, maar verder????

wellicht dat ik het al jaren verkeerd doe maar ik heb wel de ervaring dat als ik een tijd niet geblowd heb het dan "ineens" veel heftiger en intenser is, maar nog steeds niet echt een trip :confused:

matthijs

Badass junkie
Ik heb ook wel getript op wiet hoor. Rook maar eens flink wat goeie shit uit een waterpijp, ga op bed liggen en doe muziek op...geloof me. Je tript hem.
Of spacecake...

Decibel

Experimenterende gebruiker
matthijs zei:
Ik heb ook wel getript op wiet hoor. Rook maar eens flink wat goeie shit uit een waterpijp, ga op bed liggen en doe muziek op...geloof me. Je tript hem.
Of spacecake...

lol
spacecake , nou ben dr hard opgegaan +- 7.50 euro alleen al mijn deel. was goed stoned maar spacen is echt wat anders hoor

spacekonijn

Badass junkie
inderdaad , wiet doet zoveel meer aparte dingen met je hersenen en waarnemingen dan bijvoorbeeld oppepende middelen

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
wiet is nooit trippend.....

TENZIJ

wiet gepaard gaat met angst, ik lees zovaaaakk trip(reportjes) van wiet en verhalen over mensen hun eerste keer of mense die het een tijd al niet meer gedaan hebben....

als je angstig bent en wiet gaat roken, dan komt het denk ik echt wel harder aan en weet je niet prcies wat je nou moet voelen etc etc....

als ervaren blower(als k dat zo mag noemen)denk ht onderhand wel :P
heb k daar nooit meer last van maar ik kan me nog goed herinneren de eerste echte jointt die ik ging smoke ik voelde er wel is waar niks van maar de zenuwen en angst die ik toch wel een beetje had de spanning die in de lucht zat doet toch wel wat met je en dan de combi van die jointt erbij kunnen wel tot angstige (para) effecten en gevoelens lijden, bijvoorbeeld je voeld dat je je anders gaat voelen en dan denk je als beginneling dit wil ik helemaal niet :openmouth: :confused: [/list]

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
spikkel zei:
Hey,

Sinds een paar jaar niet geblowd te hebben toch maar weer eens geprobeerd!
Ben begonnen met een hasj (afgaan) jointje.
Ik werd er een klein beetje high van maar niet echt super zeg maar.
Toen heb ik een jointje met wiet (K2) er achter aan gerookt.
Ik ging zitten op de bank en voelde opeens onwijs een warmte door mijn lichaam gaan. Hij sloeg echt in als een bom!
Ik werd door die heftige inslag een beetje angstig. Ik werd ook superactief, mijn lichaam schokte een beetje. En toen golfde het van een beetje angstig naar super lekker stoned. Wel een uur zo zitten spacen en golven van bijna para naar steeds weer lekker stoned.
Na dat uurtje werd ik onwijs ontspannen en lekker op de bank gehangen en tv gekeken met een lekker colaatje.

Dit ga ik weer eens vaker doen!!

Gr
Spikkel

Idd kort verslagje, maar ik vond het vet :grin:

Real

Newbie
??

Is wiet zo speciaal, het is bij mij een dagelijkse gewoonte.

Trippen zou ik het ook ni echt noemen.

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Re: ??

Real zei:
Is wiet zo speciaal, het is bij mij een dagelijkse gewoonte.

Trippen zou ik het ook ni echt noemen.

Dat is het nu juist.

Ik heb 10 jaar elke dag geblowd, maar wat geeft het je? Op het moment dat je smoort, en misschien een half uurtje erna lekker stoned, maar dan heb ik alweer trek in een nieuwe.

Ik ben vet met blowen geminderd.

Nu blow ik misschien een keer per 6 weken. Dan ben ik na een halve joint helemaal van de kaart, en dat gevoel blijft wel 4 uur hangen!

Check mijn wiet-trip-report :grin:

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=5363

MAX

Zeker heb laatst ook flink gespaced op wiet zie mijn verslag !!
Laatst geprobeerd met hasj maar daar voelde ik niet veel van.
Dus ik hou het wel bij wiet (white widow) zo op zijn tijd.

Jeller

Badass junkie
wiet is heel licht trippen gewoon.. maar na een tijdje blowen is het meer iets lichamelijk dan geestelijk

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Als je één of twee joints per dag rookt dan heb je dat trippy gevoel nog wel, alleen het trekt binnen een zeer korte tijd weg. Nadat de joint al op is zeg maar, en dan nog 30 min.

Dit een half jaar doen, en het enige wat blowen dan nog doet is een lichte rush geven tijdens het roken zelf.

Dat is jammer.

Ik zweer het: Als je één joint in de maand rookt ofzo dan GA JE UIT JE DAK van een goed wietje. Hahah ik heb er wéér zin in...

HolySmoke

Rook niet iedere dag, maar halve joint is voor mij al genoeg om te gaan trippen.
Gisteren had ik er een stuk of 5 op, maar die waren wat minder sterk. Was wel aardig stoned toch en zelfs nu nog een beetje. :smoke:

Boner

Belezen gebruiker
Omg, van wiet trip je toch niet.
Neem eens paddo's daar trip je van, maar dan wel nog niet zoals van LSD :grin:

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Boner zei:
Omg, van wiet trip je toch niet.
Neem eens paddo's daar trip je van, maar dan wel nog niet zoals van LSD :grin:

Als je niet vaak gebruik maakt van wiet kan het zeker wel heftig zijn.

Spacen is hier misschien een beter woord, dan trippen. Al kan het best trippy zijn :grin:

azgaza

Badass junkie
Met spacecake of kettingblowen kan je wel trip-gedachtes berijken. Ik heb met spacecake gedachtenverbuigingen gehad die niet onderdeden voor een lage dosis paddo's (alleen geen visuals natuurlijk).
En ook na kettingblowen redelijke verwarring en een hele andere staat van zijn.

maar.. dit is geen tripreport. Dit is wat uitebreid zeggen 'ik rookte een joint en ik was stoned'.

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
WOOOOW

wat is het toch een ramp als iemand gewoon een kort verhaaltje bij tripreports neerzet over blowen. In mijn ogen gewoon een leuk verhaal, maar allemaal reacties zoals:

Jah, dit is geen tripreport, omg van wiet trip je toch niet, nou dit vind ik niet echt een tripreport, nee idd niet.

Sorry, maar wat een stelletje zeikerds heb je hier zeg, OMG

Ziekeling

Newbie
Mijn moeder heeft vroeger 1x geblowd, en is daarna vet bad gegaan!
Ze had maar 3/4 hijsjes gehad en 1 wijntje, toen ze in de auto zat heeft ze vet zitten te kotsen en toen ze thuis was kreeg ze allemaal beelden voor ogen en zag ze haar leven voorbijflitsen.
vaag??
Ben nog steeds van mening dat er iets anders in die joint heeft gezeten.

(aangezien mijn vader ook nog wel eens wat gebruikte vroeger)

Maarja, je weet maar nooit wat wiet met iemand kan doen..

Bovenaan