Wienig slaap

F-ekt

Newbie
Hallo. Is er nou echt geen tip of iets, die je kunt gebruiken als je flink gaat drinken, maar toch vroeg op moet.. Ik ga vanavond namelijk naar een feestje, maar moet morgen vroeg om 8:00 weer op.
Kan ik er niet iets aan doen morgenvroeg, of vanavond zodat ik toch van 8:00 tot 13:00 normaal functioneer? of in iedergeval er zelf geen last van heb.

Alvast bedankt

Flameon

Badass junkie
Of door drinken tot 13 uur ... maar gezien ik vermoed dat je moet werken ofzo is dat geen mogelijkheid. Dan had je vanavond gewoon een paar biertjes moeten drinken en voor de rest aan de cola oid gaan

Bored

Belezen gebruiker
Als je flink gaat drinken en je moet vroeg op, dan voel je je gewoon kut s'ochtends. En daar is niks tegen te doen nee. Have fun :grin:

clockcable

Bewuste gebruiker
Wondermiddel als je lang door moet :sunglasses:

DeepPurple

Belezen gebruiker
Niet dat je er nu nog wat aan hebt maar in mijn geval maakte het altijd heel erg veel uit of ik één uur slaap of helemaal niet. Na zelfs één uur slaap is het aangeschoten/dronken gevoel in mn hoofd weg en heb ik nog wel een ritmegevoel, alleen fysiek ben ik helemaal kapot. Hoe heb je het uiteindelijk opgelost?

BLOEDLINK

Experimenterende gebruiker
2 glazen water drinken als je thuiskomt schijnt te werken(zelf weet ik het niet, ik spring altijd meteen in bed). Ook heb ik eens gehoord dat je voordat je gaat drinken een glas melk moet drinken, ook totaal geen idee of dat werkt.

Karhu

Wijs gebruiker
Vind het altijd wel leuk beetje naar de klote op werk te zijn :tearsofjoy: ! Moeten zij mij maar niet op de zaterdag neerzetten toch :openmouth: . Ben een student hoor!

Flameon

Badass junkie
Xeloc zei:
Vind het altijd wel leuk beetje naar de klote op werk te zijn :tearsofjoy: ! Moeten zij mij maar niet op de zaterdag neerzetten toch :openmouth: . Ben een student hoor!

Ik vind het niks aan als ik naar de klote ben op mijn werk. Maargoed als student en een bijbaantje is het wel anders. Ik draag nogal wat verantwoordelijkheid en een kater kan ik daar bij eigenlijk niet gebruiken .... zeg niet dat het nooit voor komt hoor :P

TheIronMaiden.

Experimenterende gebruiker
Neem voordat je op gaat zuipen 1 banaan.
Drink als je terug komt 1/2 liter water met zout. dat zorgt dat je vocht vasthoud. Hoe meer je 's nachts of 's ochtends gaat zeiken, hoe erger de koppijn. Daarnaast is het wel belangrijk dat je tenminste een paar uur slaapt.

knolselderij

Wijs gebruiker
Xeloc zei:

zelfde probleem maar leuk is t nu ook weer niet maajja ze zijn het gewend van me

lolnoob

Bewuste gebruiker
Tegen de kater werkt water drinken wel goed, maar verder kun je niets doen.

Ik drink na uitgaan trouwens altijd 2 glazen water als ik thuiskom en ik zet een flesje water naast mijn bed voor de volgende dag, behalve als ik echt te lam ben om dit nog te doen (en dan is de volgende dag ook echt kut)

Flameon

Badass junkie
Water helpt bij mij ook goed ja ... en als je wakker owrdt met de droge bek gelijk drinken inderdaad. En als je dan al hoofdpijn hebt snel wat pcm's naar binnen gooien en verder slapen. Als ik goed zuip en gelijk het bed in ga zonder water of wat te drinken dan is de dag erna de kater niet te overzien :P

Karhu

Wijs gebruiker
Wordt altijd wakker van die droge bek... Liefst heb ik een pak drinken naast mijn bed inderdaad, anders moet ik helemaal bed uit! Na wat te drinken te hebben lekker door slapen. Zondag middag staat er altijd soep klaar dus daar kom ik mijn bed wel voor uit :hearteyes: !

lolnoob

Bewuste gebruiker
Dat vind ik altijd het ergste, als je niets te drinken hebt als je wakker wordt. Ik heb dan hele discussies met mezelf, ga ik eruit om wat te drinken of blijf ik liggen... Na een uur ga ik er dan toch meestal maar uit :P

Dreuge

Badass junkie
het is maar voor 5 uurtjes, dus niet té laat naar bed gaan, 's ochtends goed ontbijten, koffie drinken en dan zou je het toch een paar uur vol moeten kunnen houden

alcoholist

Wijs gebruiker
mensen.. een douch.. hoe heeeel erg je der ook GEEN behoefte aan heb..neem een douch en je voeld je echt heel veel stukken beter..zeg ik.. werkt echt beter dan de meeste dingen,]]veel melk drinken doe ik altijd omdat m'n lichaam er om smeekt.en wanneer het ergste over is..dan beginnen we weer van vooraf aan

Bovenaan