Wie pakt de handdoek?

jcutter

Badass junkie
Je hebt je wijf hard geneukt nadat ze het zelf had uitgelokt. Daar ligt ze zich smerig en goedkoop te voelen in haar stink bed. Vervolgens vraagt ze: "wil jij een handdoek voor me pakken, popje?"...Wat zeggen jullie echte alpha males dan tegen haar?

verneukeratief

Badass junkie
Dat so0rt vernuftige vrouwentactieken moet je eigenlijk met een wedervraag beantwo0rden. Maar in the heat of the moment ben ik wel zo'n sukkel die dan slaafs en braaf een harde volgespoten handdoek vo0r haar gaat halen. :beer:

luchtigtoetje

Badass junkie
wij hebben een nachtkastje waarbij de bovenste la gevuld is met handoekjes en papiertjes en doekjes en glijmiddel enzo. daar kan zij gewoon bij dus hoeft ze het niet te vragen.

Mocht ik haar ergens anders neuken dan zorg ik dat vlak voor het zover is wij echt wel ergens in de buurt van iets zijn, zodat zij het kan pakken.

Mocht het buiten zijn, dan trekt ze dr broekje maar aan hoor hahahaha pleur op.

Aalpoepert

Badass junkie
TS moet ook een antwoord geven!

En ik wil ook weten van TS, of dat hij ook een handdoek pakt als hij haar in haar kontje geneukt heeft, of dat hij het haar dan dicht laat knijpen tot ze op een wc is om het er dan met veel geweld uit te laten sproeien?

DutchCookie

Bewuste gebruiker
ze mag zelf lekker gaan lopen naar de badkamer, kom op zeg ik ben degene die het meeste werk heeft gedaan
tenminste tot nu toe is dat vaak zo geweest :tearsofjoy:

DutchCookie

Bewuste gebruiker
luchtigtoetje zei:
DutchCookie zei:
ze mag zelf lekker gaan lopen naar de badkamer, kom op zeg ik ben degene die het meeste werk heeft gedaan

ja daar relateer ik aan

sowieso ben ik vaak degene die de handdoek pakt voordat mn 'chickie' ook maar de tijd heeft om het te vragen. ik ben nogal een dekhengst al zeg ik het zelf, waardoor elke sexpartij eindigt in een zeiknatte rug kont benen armen, noem het maar op. wel lekker als je al dat zweet ff kan afdrogen ipv dan weer zeiknat in bed te gaan liggen

luchtigtoetje

Badass junkie
DutchCookie zei:
luchtigtoetje zei:
DutchCookie zei:

ja daar relateer ik aan

sowieso ben ik vaak degene die de handdoek pakt voordat mn 'chickie' ook maar de tijd heeft om het te vragen. ik ben nogal een dekhengst al zeg ik het zelf, waardoor elke sexpartij eindigt in een zeiknatte rug kont benen armen, noem het maar op. wel lekker als je al dat zweet ff kan afdrogen ipv dan weer zeiknat in bed te gaan liggen

ja dat heb ik ook man.. das kut. maar ik droog mezelf niet af.. meestal gaan we gewoon ff douchen :hearteyes:

DutchCookie

Bewuste gebruiker
jcutter zei:
Je hebt je wijf hard geneukt nadat ze het zelf had uitgelokt. Daar ligt ze zich smerig en goedkoop te voelen in haar stink bed. Vervolgens vraagt ze: "wil jij een handdoek voor me pakken, popje?"...Wat zeggen jullie echte alpha males dan tegen haar?

ik wil toch nog even duidelijk maken hoe baas deze stelling is geformuleerd :rock:

Dopezilla

Badass junkie
verneukeratief zei:
Dat so0rt vernuftige vrouwentactieken moet je eigenlijk met een wedervraag beantwo0rden. Maar in the heat of the moment ben ik wel zo'n sukkel die dan slaafs en braaf een harde volgespoten handdoek vo0r haar gaat halen. :beer:
Dat dus.

Olle

Dreuge

Badass junkie
Als zij mij haar prachtige, heerlijke vrouwelijke lichaam voor 5 minuutjes gunt doe ik urenlang voor haar wat ze maar wil. Zodra we klaar zijn ren in ik naar de kast en geef haar niet alleen de handoek, maar maak haar er helemaal mee schoon en draag haar vervolgens naar het reeds volgestroomde bad :)

jcutter

Badass junkie
Dreuge zei:
Als zij mij haar prachtige, heerlijke vrouwelijke lichaam voor 5 minuutjes gunt doe ik urenlang voor haar wat ze maar wil. Zodra we klaar zijn ren in ik naar de kast en geef haar niet alleen de handoek, maar maak haar er helemaal mee schoon en draag haar vervolgens naar het reeds volgestroomde bad :)
O boy, jij gaat het nog zwaar krijgen...

Dreuge

Badass junkie
flameon bedoelt eerder natte babydoekjes

Lyst

Newbie
Dan zeg ik: "Natuurlijk schatje, wil je ook nog iets te drinken? Wat ben je toch een lekker ding!"

NB. Ik heb gemiddeld altijd minimaal 3 gewillige mooie dames in mijn telefoonboekje staan die ik op kan bellen voor zulk soort activiteiten, meestal meer. En jullie?? :grin:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hier pronk je ook al met je fuckbuddys.

Ik ruim compensatiedrang!

Bovenaan