Wie heeft er wel eens Sex gehad Voor drugs ?!

Heb jij weleens seks gehad in ruil voor voor drugs?

• Ja

Stemmen: 3 42,9%
  • Nee

Stemmen: 4 57,1%

• Totaal aantal stemmers
    7

flashkop

Bewuste gebruiker
Xavier van roy heeft eens een meisje gefukt op het achterste podium van petrol, ze wou enen bol hebben...
Dit is echt gebeurd en al onze kennissen hebben er weet van :mrgreen:

Kim

Wijs gebruiker
flashkop zei:
Xavier van roy heeft eens een meisje gefukt op het achterste podium van petrol, ze wou enen bol hebben...

Praat ABN mongool

Jaimie

Belezen gebruiker
Kim zei:
flashkop zei:

Praat ABN mongool

Het is AN geworden...

En vertaald is het:

Xavier van roy heeft ooit eens een meisje geneukt op het achterste podium van petrol, ze wou een xtc pil hebben...
Dit is echt gebeurd en al onze kennissen hebben er weet van

Eier

Bewuste gebruiker
Drugs voor sex equals:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Aangezien ik xavier van roy niet ken, geen idee heb wat petrol is en de rest vrij inhoudsloos is interesseert het me dus geen ene flikker....

Relic

Experimenterende gebruiker
vaag :wink: ik wil best wel sex hebben met een leuk meisje :wink: des te meer als ze mij trakteert op een ghb'tje :wink:

Kim

Wijs gebruiker
Jaimie zei:
Kim zei:
flashkop zei:

Praat ABN mongool

Het is AN geworden...

En vertaald is het:

Xavier van roy heeft ooit eens een meisje geneukt op het achterste podium van petrol, ze wou een xtc pil hebben...

Fijn

De jongen

Bewuste gebruiker
Karma wil come.
Uiteindelijk sta je machteloos en heb ik het lichtjes opgegeven me er kwaad over te make. De woede maakt me vanbinnen uit kapot, en ik heb niet eens zo'n dinge meegemaakt.

En je jeugd heeft er inderdaad bijna alles mee te maken als je dit of dat doet.

door dit soort onrecht krijg je werkelijk moordneigingen. Ik krijg nog een afkeer van seks,... Nuja alles kan verkeerd gebruikt worden :(

caatje

Badass junkie
spacekonijn zei:
lysergine25 zei:
ik bef / of pijp je helemaal klaar voor 2 gram mescaline ....

:hearteyes:

lol pas maar op dat je niet genaaid word met een intratuin cactus , beetje lullig achteraf :mrgreen:

idd erg lullig om genaaid te worden met een cactus, pijnlijk :smoke: Maarja aande andere kant geeft t miss wel weer een hele andere demensie :mrgreen:

Osi`

Bewuste gebruiker
Brandon zei:
Safire zei:
Kim zei:
Het is soms de enigste uitweg om te scoren. Als ik echt moet dan doe ik alles voor een beetje. en het loont meestal wel maar er zijn ook dingen gebeurd die ik maar niet hier neerzet. Als ik maar high blijf is het dan.
Het ergste zijn de mannen die misbruik van onze toestand maken, dan weten ze dat we echt hunkeren naar een pijpje en dan laten ze je echt meest rare dingen doen voor een shot of de lui die je weten dat je high ben en je inmekaar beuken zoals me stiefpa

Het maakt me zo kwaad als ik dit soort dingen hoor.. Gadverdamme wat zijn er toch een hoop klootzakken op de wereld..

vreselijk ik walg ook echt van zulke mensen...
de mensen, bijna altijd mannen, zijn zoveel meer laag bij de gronds en hebben nog minder tot geen gevoel voor eigenwaarde dan degene die het toe laat bijzichzelf..
Ja hoor, ik walg daar ook van. Maar ik walg ook van mensen die het dan ook werkelijk doen. Sorry, maar wie zegt ja of nee? Inderdaad ..

Brandon

Bewuste gebruiker
Osi` zei:
Brandon zei:
Safire zei:
Kim zei:
Het is soms de enigste uitweg om te scoren. Als ik echt moet dan doe ik alles voor een beetje. en het loont meestal wel maar er zijn ook dingen gebeurd die ik maar niet hier neerzet. Als ik maar high blijf is het dan.
Het ergste zijn de mannen die misbruik van onze toestand maken, dan weten ze dat we echt hunkeren naar een pijpje en dan laten ze je echt meest rare dingen doen voor een shot of de lui die je weten dat je high ben en je inmekaar beuken zoals me stiefpa

Het maakt me zo kwaad als ik dit soort dingen hoor.. Gadverdamme wat zijn er toch een hoop klootzakken op de wereld..

de mensen, bijna altijd mannen, zijn zoveel meer laag bij de gronds en hebben nog minder tot geen gevoel voor eigenwaarde dan degene die het toe laat bijzichzelf..
Ja hoor, ik walg daar ook van. Maar ik walg ook van mensen die het dan ook werkelijk doen. Sorry, maar wie zegt ja of nee? Inderdaad ..

oftewel :confused: ?? ik volg het niet...

ontopic: nope niet gedaan.

Northawke

Wijs gebruiker
Ik zou het zelf nooit doen, maar ik ben dan ook niet verslaafd geweest. Ik heb in m'n vriendenkring dan wel twee ex-junkies zitten waarvan ik weet dat ze het regelmatig deden om zo uberhaupt aan geld te komen. En ik heb daar bepaalde dingen wel van meegemaakt met één van hen en dat hoeft voor mij nooit weer. Het zijn de gasten die misbruik maken van iemands verslaving waar ik kotsmisselijk van wordt.

caatje

Badass junkie
Osi` zei:
Brandon zei:
Safire zei:
Kim zei:

Als ik het goed begrijp walg je van mensen die seks hebben voor drugs? Zelf heb ik het nooit gedaan voor drugs maar ik kan me inleven dat als je een verslaving heb en het gevoel heb dat je dood gaat als je het niet hebt dat je er dan seks voor hebt.

Eerder walg ik van mensen die op deze manier misbruik maken van een onstabiel persoon (ook al is het de verslaafde (aan wat dan ook) hun eigen keus)

Jaimie

Belezen gebruiker
Kim zei:
Jaimie zei:
Kim zei:
flashkop zei:

Praat ABN mongool

Het is AN geworden...

En vertaald is het:

Fijn

Leuk he :)

Flugeltje

Wijs gebruiker
Verleden week heeft zo'n BrEEzaH sletje mij nog gepijpt in ruil voor een joint....

Grapje :grin:

Vind het diep triest moest je zoiets doen..

Lappenpopje

Bewuste gebruiker
Terwijl in elke "normale" relatie sex voorkomt in ruil voor dingen..
Iedereen gebruikt sex als onderhandelingsobject..

Imke

Badass junkie
Lappenpopje zei:

Ja maar meestal wordt je dan beloond met seks, niet andersom. :P

pepito

Bewuste gebruiker
Lappenpopje zei:

Pardon??? als onderhandelings object????? gewoon uit geilheid/lust/liefde maar nooit uit macht. BAH. :openmouth: :angry:

Lappenpopje

Bewuste gebruiker
pepito zei:
Lappenpopje zei:

Pardon??? als onderhandelings object????? gewoon uit geilheid/lust/liefde maar nooit uit macht. BAH. :openmouth: :angry:
Bull shit.. iedereen gebruikt het wel eens om iets gedaan te krijgen.. of om een ruzie uit de lucht te helpen.. of om te zorgen dat de anders iets juist laat.

Heb jij nooit een klein beetje door ge"zeurt". Ahh liefje, ik ben zo geil.. blabla ik vind je zo leuk...
De ander kan dan denken nou ok dan.. Dat is niet uit geilheid/lust/liefde.. dat is al macht..

pepito

Bewuste gebruiker
Lappenpopje zei:
pepito zei:
Lappenpopje zei:

Bull shit.. iedereen gebruikt het wel eens om iets gedaan te krijgen.. of om een ruzie uit de lucht te helpen.. of om te zorgen dat de anders iets juist laat.

Heb jij nooit een klein beetje door ge"zeurt". Ahh liefje, ik ben zo geil.. blabla ik vind je zo leuk...
De ander kan dan denken nou ok dan.. Dat is niet uit geilheid/lust/liefde.. dat is al macht..

Om je eerlijk te zeggen: nee. dat heb ik nog nooit gedaan nee. en heb een relatie van 20 jaar. geen macht nee, zo zit IK niet in elkaar. BULLSHIT in your brain ja als je dat wel denkt.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Lappenpopje zei:
pepito zei:
Lappenpopje zei:

Dat is muggenziften

Kim

Wijs gebruiker
waarom zou je het niet doen het kost 5 min of 10 en je hebt in verhouding meer dan als je t koopt

richelle

Belezen gebruiker
Dan benje niet echt slim bezig, maar een heel eind de weg kwijt, mijn inziens...
maar kan wel begrijpen dat een heftige verslaving dit met zich mee kan brengen.

Spy-gisch

Experimenterende gebruiker
Kim zei:
waarom zou je het niet doen het kost 5 min of 10 en je hebt in verhouding meer dan als je t koopt

Ok dus omgerekend is je lichaam je minder waard dan geld? (doordenkertje voor de nuchteren onder ons....)

De dames (ja, meestal dames die zo laag gaan) hebben baat bij deze vuillakken, zonder vraag geen aanbod. Ik kies ervoor het beide niet te doen, maar een ieder is anders met zn eigen plussen en minnen.

Bovenaan