flashkop zei:Xavier van roy heeft eens een meisje gefukt op het achterste podium van petrol, ze wou enen bol hebben...
Dit is echt gebeurd en al onze kennissen hebben er weet van![]()
Kim zei:flashkop zei:Xavier van roy heeft eens een meisje gefukt op het achterste podium van petrol, ze wou enen bol hebben...
Praat ABN mongool
Kim zei:flashkop zei:Xavier van roy heeft eens een meisje gefukt op het achterste podium van petrol, ze wou enen bol hebben...
Praat ABN mongool
Jaimie zei:Kim zei:flashkop zei:Xavier van roy heeft eens een meisje gefukt op het achterste podium van petrol, ze wou enen bol hebben...
Praat ABN mongool
Het is AN geworden...
En vertaald is het:
Xavier van roy heeft ooit eens een meisje geneukt op het achterste podium van petrol, ze wou een xtc pil hebben...
Dit is echt gebeurd en al onze kennissen hebben er weet van
lysergine25 zei:ik bef / of pijp je helemaal klaar voor 2 gram mescaline ....
![]()

spacekonijn zei:lysergine25 zei:ik bef / of pijp je helemaal klaar voor 2 gram mescaline ....
![]()
lol pas maar op dat je niet genaaid word met een intratuin cactus , beetje lullig achteraf![]()
Maarja aande andere kant geeft t miss wel weer een hele andere demensie 
Ja hoor, ik walg daar ook van. Maar ik walg ook van mensen die het dan ook werkelijk doen. Sorry, maar wie zegt ja of nee? Inderdaad ..Brandon zei:Safire zei:Kim zei:Het is soms de enigste uitweg om te scoren. Als ik echt moet dan doe ik alles voor een beetje. en het loont meestal wel maar er zijn ook dingen gebeurd die ik maar niet hier neerzet. Als ik maar high blijf is het dan.
Het ergste zijn de mannen die misbruik van onze toestand maken, dan weten ze dat we echt hunkeren naar een pijpje en dan laten ze je echt meest rare dingen doen voor een shot of de lui die je weten dat je high ben en je inmekaar beuken zoals me stiefpa
Het maakt me zo kwaad als ik dit soort dingen hoor.. Gadverdamme wat zijn er toch een hoop klootzakken op de wereld..
vreselijk ik walg ook echt van zulke mensen...
de mensen, bijna altijd mannen, zijn zoveel meer laag bij de gronds en hebben nog minder tot geen gevoel voor eigenwaarde dan degene die het toe laat bijzichzelf..
Ge moogt gerust ook wat beleefder zijn ..Kim zei:flashkop zei:Xavier van roy heeft eens een meisje gefukt op het achterste podium van petrol, ze wou enen bol hebben...
Praat ABN mongool
Osi` zei:Ja hoor, ik walg daar ook van. Maar ik walg ook van mensen die het dan ook werkelijk doen. Sorry, maar wie zegt ja of nee? Inderdaad ..Brandon zei:Safire zei:Kim zei:Het is soms de enigste uitweg om te scoren. Als ik echt moet dan doe ik alles voor een beetje. en het loont meestal wel maar er zijn ook dingen gebeurd die ik maar niet hier neerzet. Als ik maar high blijf is het dan.
Het ergste zijn de mannen die misbruik van onze toestand maken, dan weten ze dat we echt hunkeren naar een pijpje en dan laten ze je echt meest rare dingen doen voor een shot of de lui die je weten dat je high ben en je inmekaar beuken zoals me stiefpa
Het maakt me zo kwaad als ik dit soort dingen hoor.. Gadverdamme wat zijn er toch een hoop klootzakken op de wereld..
de mensen, bijna altijd mannen, zijn zoveel meer laag bij de gronds en hebben nog minder tot geen gevoel voor eigenwaarde dan degene die het toe laat bijzichzelf..
Osi` zei:Ja hoor, ik walg daar ook van. Maar ik walg ook van mensen die het dan ook werkelijk doen. Sorry, maar wie zegt ja of nee? Inderdaad ..Brandon zei:Safire zei:Kim zei:Het is soms de enigste uitweg om te scoren. Als ik echt moet dan doe ik alles voor een beetje. en het loont meestal wel maar er zijn ook dingen gebeurd die ik maar niet hier neerzet. Als ik maar high blijf is het dan.
Kim zei:Jaimie zei:Kim zei:flashkop zei:Xavier van roy heeft eens een meisje gefukt op het achterste podium van petrol, ze wou enen bol hebben...
Praat ABN mongool
Het is AN geworden...
En vertaald is het:
Xavier van roy heeft ooit eens een meisje geneukt op het achterste podium van petrol, ze wou een xtc pil hebben...
Dit is echt gebeurd en al onze kennissen hebben er weet van
Fijn
Dinaatjuh zei:Wie heeft er weleens eens sex gehad in ruil voor drugs?
Is de vraag in correct Nederlands.
psilocybine zei:Dinaatjuh zei:Wie heeft er weleens eens sex gehad in ruil voor drugs?
telt geld ook mee?
Wacky zei:psilocybine zei:Dinaatjuh zei:Wie heeft er weleens eens sex gehad in ruil voor drugs?
telt geld ook mee?
Als je er dan maar drugs voor koopt.

Lappenpopje zei:Terwijl in elke "normale" relatie sex voorkomt in ruil voor dingen..
Iedereen gebruikt sex als onderhandelingsobject..
Lappenpopje zei:Terwijl in elke "normale" relatie sex voorkomt in ruil voor dingen..
Saivy zei:Lappenpopje zei:Terwijl in elke "normale" relatie sex voorkomt in ruil voor dingen..
Ja maar meestal wordt je dan beloond met seks, niet andersom. :P
Bull shit.. iedereen gebruikt het wel eens om iets gedaan te krijgen.. of om een ruzie uit de lucht te helpen.. of om te zorgen dat de anders iets juist laat.pepito zei:Lappenpopje zei:Terwijl in elke "normale" relatie sex voorkomt in ruil voor dingen..
Pardon??? als onderhandelings object????? gewoon uit geilheid/lust/liefde maar nooit uit macht. BAH.![]()
![]()
Lappenpopje zei:Bull shit.. iedereen gebruikt het wel eens om iets gedaan te krijgen.. of om een ruzie uit de lucht te helpen.. of om te zorgen dat de anders iets juist laat.pepito zei:Lappenpopje zei:Terwijl in elke "normale" relatie sex voorkomt in ruil voor dingen..
Pardon??? als onderhandelings object????? gewoon uit geilheid/lust/liefde maar nooit uit macht. BAH.![]()
![]()
Heb jij nooit een klein beetje door ge"zeurt". Ahh liefje, ik ben zo geil.. blabla ik vind je zo leuk...
De ander kan dan denken nou ok dan.. Dat is niet uit geilheid/lust/liefde.. dat is al macht..
Lappenpopje zei:Bull shit.. iedereen gebruikt het wel eens om iets gedaan te krijgen.. of om een ruzie uit de lucht te helpen.. of om te zorgen dat de anders iets juist laat.pepito zei:Lappenpopje zei:Terwijl in elke "normale" relatie sex voorkomt in ruil voor dingen..
![]()
Heb jij nooit een klein beetje door ge"zeurt". Ahh liefje, ik ben zo geil.. blabla ik vind je zo leuk...
De ander kan dan denken nou ok dan.. Dat is niet uit geilheid/lust/liefde.. dat is al macht..
Kim zei:waarom zou je het niet doen het kost 5 min of 10 en je hebt in verhouding meer dan als je t koopt

Kim zei:waarom zou je het niet doen het kost 5 min of 10 en je hebt in verhouding meer dan als je t koopt