Wie heeft de grootste? [mannen en jongetjes]

Welke maat schoenen heb jij?

• Ik heb een damesmaat (<=39)

Stemmen: 6 3,9%
  • 40

Stemmen: 2 1,3%
  • 41

Stemmen: 7 4,5%
  • 42

Stemmen: 22 14,3%
  • 43

Stemmen: 24 15,6%
  • 44

Stemmen: 18 11,7%
  • 45

Stemmen: 37 24,0%
  • 46

Stemmen: 22 14,3%
  • Ik ben misvormd groot (47=>)

Stemmen: 16 10,4%

• Totaal aantal stemmers
    154

Chris Pontius

Badass junkie
Wie heeft de grootste schoenmaat?
Ik heb maatje 45, maar ik weet zeker dat ik niet de grootste heb dus kom maar op met die maten.

Frog83

Bewuste gebruiker
Hangt er beetje om, maar 45 schoenen die klein uitvallen kom ik aan de 46 :)
Veel gekker moet het niet worden dan word het vaak al lastig bepaalde schoenen te krijgen in die maat.
Een gast die ken heeft schoenmaat 47, en die heeft vaak gezeik met leuke schoenen vinden.

Tripper

Wijs gebruiker
Ik dacht dat 42 een normale maat was, maar het ziet er uit dat 45 de normale maat is.

Hebben jullie ook van die lange piemels?

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Tripper zei:
Ik dacht dat 42 een normale maat was, maar het ziet er uit dat 45 de normale maat is.

Hebben jullie ook van die lange piemels?

Ach wat is groot???
gewoon Peter north size...

Bijlagen

• overcompensating-peter-north-ferrari-demotivational-poster-1274746991.jpg
    overcompensating-peter-north-ferrari-demotivational-poster-1274746991.jpg
    68,6 KB · Weergaven: 723

MIA-1985

Wijs gebruiker
Van normale schoenen vaak 43 of 43,5

Van sportschoenen loop ik regelmatig op 45. Ligt maar net aan het merk en land van fabricage.

cropp

Badass junkie
45

Een nerd van de middelbare had maat 51, en een ligfiets. Hij moest zijn schoenen op maat laten maken en had daarom ook van die nerd schoenen, die was altijd de lul.

Aalpoepert

Badass junkie
cropp zei:
45

Een nerd van de middelbare had maat 51, en een ligfiets. Hij moest zijn schoenen op maat laten maken en had daarom ook van die nerd schoenen, die was altijd de lul.
Waar heb jij op school gezeten?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Even op pubmed gekeken en ik kwam de volgende formule tegen.

P = penis lengte
S= Schoenmaat

P= (4S)/10

De betrouwbaarheid is erg hoog van deze formule, maar de validiteit laat te wensen over.

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Penislengte heeft meer te maken met het verschil van de lengte van je wijsvinger en je ringvinger.Bij een man is de ringvinger langer, bij een vrouw de wijsvinger. Bij een vrouw met mannelijke trekjes scheelt het dan weer veel minder. Dit heeft te maken met hormoon in de baarmoeder dat ook het geslacht regelt. Look it up, of beter kijk naar je handen

pascal828

Badass junkie
NorthernLightBE zei:
Penislengte heeft meer te maken met het verschil van de lengte van je wijsvinger en je ringvinger.
Nee, er is geen concrete manier om de penislengte te achterhalen, tenzij je gewoon tussen je benen kijkt.

Manonnie

Wijs gebruiker
NorthernLightBE zei:
Dit heeft te maken met hormoon in de baarmoeder dat ook het geslacht regelt.=
Man regelt geslacht :wink:
Iedereen heeft een X, van moeders' kant mee gekregen, de man bepaald of de andere cel een X of een Y wordt :)
Alle mannen hebben een X en een Y zodat ze of een X of een Y zaadcel hebben en alle vrouwen XX en geven sowieso 1 X door.

Wartaal..

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Manonnie zei:
NorthernLightBE zei:
Dit heeft te maken met hormoon in de baarmoeder dat ook het geslacht regelt.=
Man regelt geslacht :wink:
Iedereen heeft een X, van moeders' kant mee gekregen, de man bepaald of de andere cel een X of een Y wordt :)
Alle mannen hebben een X en een Y zodat ze of een X of een Y zaadcel hebben en alle vrouwen XX en geven sowieso 1 X door.

Wartaal..
Jaja, ik bedoelde niet het geslacht van geslacht, maar ik bedoelde de toevoer van hormonen (oestrogeen enz) die je geslachtdelen bepalen, dus niet het geslacht. Onduidelijke formulering van mijn kant, mes excuses

Frog83

Bewuste gebruiker
pascal828 zei:
NorthernLightBE zei:
Penislengte heeft meer te maken met het verschil van de lengte van je wijsvinger en je ringvinger.
Nee, er is geen concrete manier om de penislengte te achterhalen, tenzij je gewoon tussen je benen kijkt.
zijn allemaal lul verhalen leketerlijk en figuurlijk.
Er is wel veel verschil in bijv een bloed pik en vleespik daar zoek je maar op :grin:
komt er op neer dat negers wel grote heben bijv, maar ze in erectieniet gek veel groeien in verhouding met die blanke sabel :flushed: wat tik ik nu weer, maar oke posten maar

Verf

Newbie
46-47 en ik ben nog maar 15 :tongueout: ze zijn nu wel gestopt met groeien, soms wou ik wel een maatje kleiner, want zo heel groot ben ik niet (1m85) en dat steekt soms nogal af. Zeker als ik een skinny draag en dat vind ik nu net leuk.

Bovenaan