white widow

MAX

Experimenterende gebruiker
Gisteren voor het eerst een kant en klare joint gehaald bij de coffeshop.
Was alleen thuis me vriendin zou pas over een paar uur komen. Ben hem toen om 18.45 uur in de tuin gaan roken ik voelde er helemaal niks van en heb toch best stevig gehezen. MAAAAR toen ik eenmaal weer naar binnen ging knalde hij er heeeeeeel hard in. Voelde me raar overal tintelingen en kan bijna niet meer lopen. Me armen en benen werden heel erg zwaar en ik kon bijna niks meer oppakken. Ben toen ook meteen op de bank gaan liggen dat was om 19.00 uur. Toen bleef ik maar naar de klok kijken van oh jee hoop dat dit snel voorbij gaat want straks komt mijn vriendin thuis en ergste was dat ik haar misschien moest halen met de auto. En in deze staat kon ik echt niet rijden.
Ook moest ik nog verschillende dingen in huis doen voordat ze kwam.
Na een uur op de bank heb ik mezelf er toe gedwongen om die dingen snel te gaan doen. Maar dat koste me heel veel moeite alles was zo zwaar voelde me KUT !!!! En alleen die gedachte dit moet snel voorbij gaan. Heb in de tussentijd ook drie keer overgegeven (avondeten kwam er uit) Gelukkig rond een uur of 21.30 uur voelde ik me beter en ben rond 22.00 uur me vriendin gaan halen. Moest wel goed opletten met auto rijden want voelde nog niet helemaal lekker.
Heb nu echt het gevoel dit nooit meer !!!!!!!!!!!! Geef mij maar een lekker pilletje dan voel je je lekker en je kan gewoon blijfen functioneren.

Was ik nu stoned ??? of High ????
Wat deed ik verkeerd ?? Te veel genomen ???

minn

Badass junkie
Je weet nooit wat ze in een voorgedraaide stoppen, misschien dat dat het was. Voor de rest zou k niet weten waar je last van zou kunnen gehad hebben. (wat n zin)
Misschien was je al n beetje gestresst? Of andere dingen zoals dat, wiet versterkt over het algemeen je status op dát moment.

MAX

Voelde echt dat ik aan het spacen was net zoals bij een pilletje.
Alleen dit voelde niet lekker alles werd zwaar kon niet eens wat met me hand optillen. Zou het niet kunnen dat ik gewoon te veel heb genomen dat ik de joint helemaal in me eentje heb opgerookt ? Ik dacht altijd dat je er vrolijk van werd en je lekker ging voelen net zoals bij XTC. Het feit dat ik bijna niet meer kon lopen en alles zo zwaar werd dat overheerste boven het lekkere gevoel want die tintellingen voelde wel fijn.
Heb nog een gram (gister ook gehaald) liggen maar voorlopig maar even niet !!!!

MAX

Nee normaal rook ik niet. Heb ook geen last van roken gehad dus niet gehoest of zo. Hij knalde er gewoon heel hard in met dus meer slechte gevoelens (alles zwaar en loom) dan fijne gevoelens (trillingen)
Dus beter een keer hasj proberen ? dus het upper gevoel net zoals bij xtc.
Ik heb nu echt zo iets van voor mij geen wiet meer want ik kan er gewoon een aantal uren niet op functioneren. Had alleen het gevoel ik wil liggen en slapen. En nu de dag erna nog steeds klote misselijk gevoel in me buik.

zommes

Badass junkie
Als je niet gewend bent aan tabak kan je beter puur roken. De effecten die jij beschijft zijn van de combinatie: opgefokte kutwiet & tabak.

Hasj & wiet met xtc vergelijken gaat helemaal nergens over, die gaan nooit op elkaar lijken.

Dus ik raad aan om een pijpje met wat hasj te proberen, dat is geconcentreerder spul, dus je krijgt minder onnodig rotzooi binnen waar je zo bad van gaat.

Osi`

Bewuste gebruiker
Ach, het gebeurt welleens dat het zo hard invalt hoor, gebeurt af en toe ook bij mij, en ik rook ook wel eens regelmatig.
Bij mijn ma was dat ook eens een keer.

Wss iets heel sterk hé, White Widow is nu eenmaal een vrij heel sterke soort om direct mee te beginnen blowen

Freaky_S

Newbie
Heb ik ook weleens gehad, ik kon niet eens meer praten zo lam was ik. Echt een kutgevoel. Ik had toen de partyjoint.

Lana

Wijs gebruiker
Ik denk dat je te vlug teveel gerookt hebt omdat je dacht dat het niet werkte.
Als je een paar trekjes neemt, hem effe weg legt, na een klein tijdje nog een paar trekjes enzovoorts, dan is ie lekkerder en voel je hem beter opkomen, dus weet je ook wanneer je genoeg hebt.
Het is net als een schaaltje borrelnootjes op tafel, dan neem je ook elke keer een handje, ipv het hele bakje ineens leeg te vreten.

Overdag doe ik het ook zo. Ik steek er 1 op, pak een paar hijsen, leg ´m op de aanrecht. Ga m´n ding doen, en gaandeweg de ochtend gaat ie wel op.

Maar bij jou ook, als je buiten zit en ineens opstaat en dan nog van koud naar warm gaat ook, kan ie lekker inploffen ja. :grin:

MAX

Nou gisteren een pure joint gedraait (White Widow) maar helemaal niks van gevoelt ??? Dus met tabak ging het helemaal fout en dus nu een pure joint en daar voel ik helemaal niks van. Hoe kan dat nu ??

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
normaal zou je een pure joint white whidow wel moeten voelen...
ben je zeker dat je goed hebt geïnhaleerd?
als je het niet gewoon bent om te roken (tabak) en je rookt een pure joint, dan zou je als je het inhaleerdt zeker de rook moeten voelen prikken in je keel...

disaster

Bewuste gebruiker
MAX zei:
Nou gisteren een pure joint gedraait (White Widow) maar helemaal niks van gevoelt ??? Dus met tabak ging het helemaal fout en dus nu een pure joint en daar voel ik helemaal niks van. Hoe kan dat nu ??

Als je met tabak rookt wordt je meer knetterstoned, als je een joint puur rookt wordt je high (net zoals bij hasjish)

Purple haze

Bewuste gebruiker
Ik zou wat minder zwaars nemen als white widow, das geloof ik een van de aller sterkste weedsoorten die er te krijgen is. Je kan beter purple haze nemen, minder sterk.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
zommes zei:
Als je niet gewend bent aan tabak kan je beter puur roken. De effecten die jij beschijft zijn van de combinatie: opgefokte kutwiet & tabak.

Hasj & wiet met xtc vergelijken gaat helemaal nergens over, die gaan nooit op elkaar lijken.

Dus ik raad aan om een pijpje met wat hasj te proberen, dat is geconcentreerder spul, dus je krijgt minder onnodig rotzooi binnen waar je zo bad van gaat.

^^^^^^^

Een vriend van mij had ook nooit gerookt, toen een avondje van mijn zware shag gerookt, eerst helemaal niks, daarna ook over zn nek gegaan. :P

MAX

Waarschijnlijk dan niet goed geinalleerd. Volgende keer nog maar een keer proberen kijken als het dan wel werkt :P

^_^

Bewuste gebruiker
Eerste paar keer blowen vond ik ook niet echt fijn maar ook niet kut ofzo. Je moet een beetje wennen aan het gevoel denk ik. Maar meer als chill vind ik wiet ook niet. Was het maar zo dat ik met een jointje me als xtc ging voelen dan was het leven echt te goed geweest :hearteyes:

MAX

Gisteren dus weer een pure white widow gesmoked en deze keer geprobeerd goed te innaleren. Nou ik heb het geweten :) Heb hem voor de helft gerookt omdat ik op een gegeven moment flink moest hoesten. Ook ging hij redelijk vaak uit. Daarna even wat gaan drinken om de hoest weg te krijgen. Ben daarna op de bank gaan zitten en ik denk na een kwartiertje/half uurtje had ik toch het gevoel dat ik aan het trippen/spacen was. Alles draaide om me heen en als ik me ogen dicht deed kreeg ik heel veel verschillende gedachtes. Dat gebeurde ook als ik me concentreerde op 1 bepaald punt.
Ook begon me lichaam overal tetintelen. Was echt een heel lekker gevoel beetje herkenbaar toch als XTC.
Om dit gevoel nog eens te versterken besloot ik even twee snuifjes poppers te nemen nou dit werkte perfect !!! doe dit ook wel eens als ik Xtc heb geslikt. Ik wist constant dat ik aan het trippen was want als ik me tong over me tanden liet gaan dus langzaam een rondje maken dan voelde dit heeel raar aaan. Ook dit was weer een apart gevoel. Was alleen constant bang dat ik geen controlen zou hebben over me tong en misschien die zou kunnen inslikken.
Daarna lekker in me bed gaan liggen met wat muziek aan en het voelde nog steeds heeerlijk constant div. gedachten trintillingen etc.
Toen bedacht ik me opeens dat ik nog moest gaan douchen en ben dat toen ook gaan doen. En zelfs daar voelde ik dat ik aan het trippen was. Zeker aan te bevellen om dan te gaan douchen echt een hele aparte ervaring. Daarna weer terug in me bed met muziek aan het gevoel is nog zeker 1 1/2 uur gebleven. Daarna heerlijk in slaap gevallen. En 's morgens wakker worden zonder droge mond en geen last van me kaken. Is weer eens wat anders. :wink:
Dit wil ik uiteraard nog wel vaker meemaken.

Wat is er nu gebeurd ??? ben ik gaan trippen door de wiet ??
Was dit nu high zijn ????

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
echt trippen zal het niet geweest zijn denk ik (toch niet van weed)
maar als het je eerste keer is dan kun je er idd wel zeer hard van gaan (had ik ook) en kan het wel op trippen lijken...
maar als je het vaker gaat doen gaat dit gevoel weg hoor omdat je het dan gewoon bent he, dan ben je gewoon stoned/high...

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Haha max,

je ontdekt het spacey gevoel van canabis.

Ik denk dat het de eerste keer slecht bij je viel omdat je in je achterhoofd had dat je vriendin opgehaald moest worden, je moest misschien rijden, dingen opruimen etc. Dat soort zaken zorgt voor een onrust, en je kon je niet echt overgeven aan het spacen. Je was ook alleen, dat is een grote confrontatie.

Puur smoken is ok, ikzelf prefereer een dikke stick, met een malboro erin. Dat is wel een zwaardere kick. Ikzelf heb na 7 jaar elke dag blowen deze drugs heel erg onderschat. Dat vind ik ook een leuke ontdekking.

IDD, stoned onder de douche is erg grappig. VETTE mindtrips, en zodra je de douche uitzet houdt het geluid van het water op en besef je dat je de hele tijd stond te spacen. Dit heb ik altijd onder de douche :wave:

Pas ook een beetje op dat je niet net als ik opeens elke dag er zin in hebt. Elke dag blowen kan, maar dan als periode in je leven....vind ik.

ZI09

Bewuste gebruiker
Mulholland Drive zei:
Ik denk dat het de eerste keer slecht bij je viel omdat je in je achterhoofd had dat je vriendin opgehaald moest worden, je moest misschien rijden, dingen opruimen etc. Dat soort zaken zorgt voor een onrust, en je kon je niet echt overgeven aan het spacen. Je was ook alleen, dat is een grote confrontatie.

Blowen moet je onder relaxte omstandigheden doen vind ik zelf, anders is het gewoon niet relaxt.
Dus niet met het voorruitzicht dat je binnen een uur of een tweede nog iets moet doen, of stiekem blowen, of wat dan ook, maar alleen als alles een beetje relaxt is. En zoals hier boven ergens ook staat, op het gemakje roken. Niet op 2 minuten heel zo een ding weg roken.

Verder is een nadeel van buiten blowen, de kou. Althans, daar heb ik altijd moeite mee, en mijn bewegingen worden dan ook moe en lam.

Eerste paar keer blowen vond ik ook niet echt fijn maar ook niet kut ofzo. Je moet een beetje wennen aan het gevoel denk ik.
Vind ik ook wel.

MAX

Afgelopen weekend twee capsules geslikt met kristallen.
Hier eigenlijk heel weinig van gevoeld alleen dat ik niet echt moe was en ik begon na een tijdje heel erg te zweten. Maar totaal niet lopen spacen :cry: waren toch capsules met elk 125 mg.
Laatst dus met die weed was echt het lekkere space gevoel en heel veel mindtrips en ging helemaal op in de muziek. Maar het lekkerste gevoel was toch wel dat mijn mond heel licht verdoofd was en als ik met mijn tong langs me tanden ging dat het een heel apart gevoel gaf het gevoel dat je tong gewoon vanzelf het rondje maakte en het gaf me ook steeds de bevestiging dat ik aan het spacen was. Hebben jullie dit ook wel eens gevoelt tijdens zo'n trip ??
Als ik dit binnenkort weer ga doen zal ik dan weer gaan spacen of moet je net zoals bij XTC een tijdje wachten voordat je weer wat neemt ?

MAX

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Dat gevoel met de tong komt mij niet bekend voor...

Het is altijd wel goed om even te wachten met de volgende keer gebruiken.

Dan slaat het goed aan.

MAX

Nou van die tong moet je maar een proberen als jij ook weer aan het trippen bent. En laat me dan nog even wat je er van vond ?
Echt heel apart gevoel.

Bedankt voor je tip zal nog wel even wachten (wat moeilijk zal zijn) en dan kijken als ik weer zo geweldig kan gaan trippen :stoned: :P

ZI09

Bewuste gebruiker
MAX zei:
Laatst dus met die weed was echt het lekkere space gevoel en heel veel mindtrips en ging helemaal op in de muziek. Maar het lekkerste gevoel was toch wel dat mijn mond heel licht verdoofd was en als ik met mijn tong langs me tanden ging dat het een heel apart gevoel gaf het gevoel dat je tong gewoon vanzelf het rondje maakte en het gaf me ook steeds de bevestiging dat ik aan het spacen was. Hebben jullie dit ook wel eens gevoelt tijdens zo'n trip ??

Ik denk het wel. Droge mond, en dan rondjes draaien en aan mijn tanden voelen met mijn tong.
Althans, bij mij beweegt alles in stukjes lijkt het dan. Alsof je niet vloeiend beweegt, maar meer als onder een storboscoop. Alleen zie je het niet zo, maar voel je het zo.
Dit gepaard met het idee dat alles wat je inbeeld en voelt in 3 pixels ofzo is.
Veel verder van de planeet ben ik nog niet geweest met wiet. Volgens mij zou het niet verstandig zijn ook :sunglasses:

Ik hoop dat je het snapt. Ik kan dit stoned niet uitleggen, en eigenlijk nuchter ook niet goed. Het is ook zo super vaag.

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
ZI09 zei:
MAX zei:

Ik denk het wel. Droge mond, en dan rondjes draaien en aan mijn tanden voelen met mijn tong.
Althans, bij mij beweegt alles in stukjes lijkt het dan. Alsof je niet vloeiend beweegt, maar meer als onder een storboscoop. Alleen zie je het niet zo, maar voel je het zo.
Veel verder van de planeet ben ik nog niet geweest met wiet. Volgens mij zou het niet verstandig zijn ook :sunglasses:

Ik hoop dat je het snapt. Ik kan dit stoned niet uitleggen, en eigenlijk nuchter ook niet goed. Het is ook zo super vaag.

Vette shit :grin:

Dat je zulke trips hebt van wiet. Blow je vaak? En hoeveel wiet doe je in een joint?

ZI09

Bewuste gebruiker
Mulholland Drive zei:
ZI09 zei:
MAX zei:

Vette shit :grin:

Dat je zulke trips hebt van wiet. Blow je vaak? En hoeveel wiet doe je in een joint?

Uhm, maar drie keer zo ver geweest.
-Keer 1: De eerste (eigenlijk 2e) keer dat ik blowde. 5 biertjes gedronken + een voorgedraaide reefer (5 bier doet normaal niet veel, maar dat maakt niet zo uit als je er wiet bij rookt ben ik al achter :mrgreen:
-Tweede keer was met voorgedraaide hasj joints.
-Derde keer toen we iets nieuws gingen proberen. Plukjes wiet in de waterpijp steken. (Zo een van plastic, weegt weinig, makkelijk mee te nemen in de fietstas) dat knalde redelijk het hoofd in. Ik schat het een hijs of 4-6. (Geen idee welke wiet, ik had NLX en Jack Horror op zak, en een maat had ik weet niet wat. Kan alles geweest zijn.)

Blowen sinds een half jaartje, opgebouwd van 1 keer per 2 weken tot 4 keer per week, en inmiddels terug naar 3 keer. (Uitzonderingen daar gelaten). En een vulling van 0,2 tot 0,3 gram ongeveer.
Maargoed, dat is niet van toepassing op deze gekke verhalen, want dat was nog met de bier + voorgedraaide joints combo.
Ik vind het ook niet altijd relaxt zo ver te zijn. De bewoonde wereld moet je er in ieder geval niet mee in. Dat zag ik niet meer zitten.

fokker

Belezen gebruiker
Ik vraag me af wat voor wiet je rookt? Ik wil t ook... trippen van weed? in mn eigen wereldje leven? Van de planeet afgaan? Met weed?

Tering.. of ik ben extreem ongevoelig voor t spul, of jij heel gevoelig... ik heb dat echt niet.

Ik wordt er relaxt van, maar ervaar, zie of hoor niets anders dan nuchter, alleen ben ik wat lacheriger, rustiger, en ja... 'chiller' op weed.

Ik rook niet extreem veel en niet extreem weinig, denk dat ik met 10 euro per week aardig doorkom (anderhalve gram) en ik rook dan ook white widow. Ik rook niet elke dag, meestal als ik stressie ben of niet kan slapen, of gewoon gezellig onder vrienden ben, als we met de 'clan' bij elkaar zijn dan is het wel zo dat er flink meer gerookt wordt, dan moet ik meestal ff langs de shop om zo'n 10 euro extra te halen die dan in 1 avond op gaat.

Op zn tijd vind ik t lekker om n pijp te roken (waterpijpje) en af en toe maken we voor de humor een eenorme joint. Leuk is dat, eerst lachkicks tijdens bouwen, dan lachkicks met m opsteken, dan lachkicks met t roken ervan, dan achteraf heb je nog altijd lachkicks over wat je gedaan hebt met zn allen. Best geinig. Maar ik kan niet zeggen dat t de werkelijkheid ook maar enig beetje heeft aangepast voor me.

Ook soms als t n verkankerde dag is op t werk ga ik ff pauze houden en smoke ik me n halve J ofzo buiten, dan bomt t me allemaal ff niet zo veel allemaal en is mn dag wat draaglijker en sneller voorbij. :smoke:

ZI09

Bewuste gebruiker
Mulholland Drive zei:
Je bedoelt: Stoned de bewoonde wereld ingaan? Maar dan ook werk, of school?

Dat is heftig ja... :mrgreen:

Als je zover bent als waar we het over hadden, dan kan je beter niet te veel doen. Een beetje rustige omgeving is wel goed te doen, maar echt door een dorp/stad lopen met meer mensen, mij niet gezien.

Als ik gewoon, relaxt stoned ben gaat me dat wel wat beter af. Werk ga (ging) ik niet stoned heen.

School zal niet lang duren.
Moeten ze me ook maar geen 4,5 uur tussenuur geven op een fokking vrijdag. Tijd genoeg om vanaf school naar de shop te lopen (20 minuten) wat moois te draaien en onderweg naar school op te roken.

De terugweg zou wel eens wat langer kunnen gaan duren.

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Daar ben ik het wel mee eens ja, alhoewel mensenmassas ook wel een kick kunnen geven. Midden door een drukke straat lopen met al die mensen om je heen en denken: Fuckit, ik ben KNETTER :grin:

fokker

Belezen gebruiker
Ik weet dat ik vroeger op school een keer zooooo onwijs de kaart kwijt was, dat ik na n tussenuur waarin ik zat te blowen zo de school binnen liep... maar vergeten was mn joint te dissen voor ik de deur door liep, en dus al blowend achter n tafeltje ging zitten met n PC erop (we zouden informatica hebben) en zo ging zitten... ik heb nog nooit in heel mn leven een leeraar zo zien flippen, en als beloning mocht ik de rest van de dag vrij nemen. :flushed:

qinn

Bewuste gebruiker
fokker zei:
Ik weet dat ik vroeger op school een keer zooooo onwijs de kaart kwijt was, dat ik na n tussenuur waarin ik zat te blowen zo de school binnen liep... maar vergeten was mn joint te dissen voor ik de deur door liep, en dus al blowend achter n tafeltje ging zitten met n PC erop (we zouden informatica hebben) en zo ging zitten... ik heb nog nooit in heel mn leven een leeraar zo zien flippen, en als beloning mocht ik de rest van de dag vrij nemen. :flushed:

Whahahahaha!

komt mij ook zooo bekend voor :grin:

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
fokker zei:

woah te heftig!

Dat heb ik nog nooit meegemaakt! :grin: :tearsofjoy:

Bovenaan