• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

White widdow

vandaag had ik white widdow gehad, dinsdag ook.
het is elke keer weer het zelfde met deze wiet.
paar trekjes en je voelt je hoofd heel erg wasig,
vandaag was vreemd ik liep over straat, en had misschien net de laatste 4 hijsjes genomen omdat ik die nog overhad.
het voelde erg vreemd in mijn hoofd.
ik kon bijna niet meer lopen, en het leek wel alsof ik flauw zou vallen, ik kon moeilijk mijn evenwicht houden.
elke keer als ik deze rook is het effect zo veel anders dan gewone wiet ofzo. zo wist ik ineens niet meer dat ik in venlo was. ik wist niet waar de bus naar toe ging, en ik wist zeker dat ik de verkeerde bus had genomen, (iets wat mou nooooit zou overkomen). ik zat wel in de goede bus en was op weg naar huis maar ik had er ff 5 min voor nodig voor ik het wist.
ik lag in bed, en begon hevig te shaken. ik trilde enorm, enzo dra ik mijn ogen dicht deed, leek het alsof ik in een diep groot gat viel.
die bleef maar door gaan, ik werd naar ondere getrokken, tenminste zo voelde het..

hebben andere hier ook last van met white widdow? :stoned:
btw ik slaap er wel sppr goed van, ihihi maar tog vind ik deze erg vet relxx behalve die rare dingen afentoe :P

Paddo100

Bewuste gebruiker
minder nemen, of vaker doen zodat je er aan went.

waarschijnlijk ben je nog jong en heb je het nog niet zo vaak gedaan, je neemt denk ik teveel...

Kumplex

Newbie
als da u stoort kunde mss iets minder dikke poros rolle? persoonlijk vin ik da wel leuk als ik er zo bijloop, mr ik kan aanneme da de meninge dr over verschille :) smoor iets minder, alsk ga slape doe ik ook mr n dikke helft in n poro van wa ik r normaal in zou doen.. omda ik die tog alleen opzeug en dan ni super krel wil steke, zoek uw beste manier vn smore zou k zegge :wave:

azgaza

Badass junkie
ABN en hoofdletters? Zowel 'report' als een aantal van de reacties.. Maargoed. Dit is inderdaad niet echt een tripraport, en nee ik heb dit nooit met white widow. Ik merk geen enkel verschil en ik betwijfel of je zelfs wel écht de soort krijgt onder wiens naam ze het verkopen.
Ik denk ook dat je wellicht nog niet zo veel ervaring hebt en dat een sterkere soort misschien harder aankomt, gewoon kleinere joints is dan zoals al meer mensen zeiden een prima idee.

shokora

Wijs gebruiker
azgaza zei:
ABN en hoofdletters? Zowel 'report' als een aantal van de reacties.. Maargoed. Dit is inderdaad niet echt een tripraport, en nee ik heb dit nooit met white widow. Ik merk geen enkel verschil en ik betwijfel of je zelfs wel écht de soort krijgt onder wiens naam ze het verkopen.
Ik denk ook dat je wellicht nog niet zo veel ervaring hebt en dat een sterkere soort misschien harder aankomt, gewoon kleinere joints is dan zoals al meer mensen zeiden een prima idee.

Klopt er is totaal geen controle op dit wiet soorten. Ik rook meestal NLX en bij iedere coffeeshop heeft dat weer een andere structuur, kleur en geur (en dat is knap...).

Btw, wtf heeft dit met reports te maken?

ja, ik vind het zelf ook wel vreemd, maar zo vaak doe k t niet, en zowiezo als ik t doe is t vaker een paar op een aaf, maar deze is anders, hadde t in amsterdam gKocht...

RoosJe16

Experimenterende gebruiker
Ja, waarschijnlijk kent iedereen hier white widdow wel en hebben de meeste er wel ooit meer dan een paar gerookt.

Misschien moet ik hier gewoon niet meer op reageren. Post maar weer een tripreport als je paddo's op hebt dan lees ik het met plezier :P

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ieder zn ding toch? Tis dat ik die zooi niet door mn longen krijg, dus ik doe het nooit, maar in een cakeje heb ik me ook wel eens vaag gevoeld. En dan echt in de zin van lijp, terwijl ik inmiddels toch wel wat gewend ben.
Ik denk dat de meeste hier zich niet meer zo goed herinneren hoe heftig weed kan zijn als je het nog niet lang (of verder helemaal nooit, zoals ik) gebruikt

hallotje

Bewuste gebruiker
Tinkerbell_toverstokjj zei:
ja, ik vind het zelf ook wel vreemd, maar zo vaak doe k t niet, en zowiezo als ik t doe is t vaker een paar op een aaf, maar deze is anders, hadde t in amsterdam gKocht...

Ik trip hem nooit op wiet... super voor je hoor dat wiet al zo MEGACOOLIEVET vindt! Mischien de volgende keer een goed idee om HOOFDLETTERS en alinea's te gebruiken...

barry zei:
ben ik nou de enige die vind dat dit niet bij trip reports hoort?
Je hebt gelijk deze mag van mij een nominatie slechtste tripreport....

TechNora zei:
Ik denk dat de meeste hier zich niet meer zo goed herinneren hoe heftig weed kan zijn als je het nog niet lang (of verder helemaal nooit, zoals ik) gebruikt

Zeker weten vergeten... nah een vage herinnering maar vind dit niet onder de naam trip reports passen :P

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Zeker weten vergeten... nah een vage herinnering maar vind dit niet onder de naam trip reports passen

Tja die benaming moet je sowieso niet te letterlijk nemen. Mdma/speed en bv coke geven ook geen echte trip. Ik vind het niet noodzakelijk dat in een tripreport een echte trip voorkomt. Het gaat er toch om dat iemand zijn ervaring met een drug beschrijft. Volgens mij is dat goed gelukt. Dit is haar beleving, dus ik snap het probleem eigenlijk niet.

nicolai

Wijs gebruiker
inderdaad...en wiet kan best wel heftig aankomen hoor. maar dat vind ik juist de fijnere momenten als ik stoned ben. omdat ik er mee om kan gaan en de meeste hier kunnen er mee omgaan. daarom ervaar je het heel anders...

hallotje

Bewuste gebruiker
[offtopic]

TechNora zei:
Zeker weten vergeten... nah een vage herinnering maar vind dit niet onder de naam trip reports passen

Tja die benaming moet je sowieso niet te letterlijk nemen. Mdma/speed en bv coke geven ook geen echte trip. Ik vind het niet noodzakelijk dat in een tripreport een echte trip voorkomt. Het gaat er toch om dat iemand zijn ervaring met een drug beschrijft. Volgens mij is dat goed gelukt. Dit is haar beleving, dus ik snap het probleem eigenlijk niet.

vind je dit dan lekker leesvoer ? maarja meningen verschillen :wink: maarja problemen heb ik niet en wil ik nu zeker niet hebben

[/offtopic]

Ik hoop gewoon op een mooi verslag met iets meer diepgang wanneer ze bijvoorbeeld hasj gaat roken! :smoke:

RoosJe16

Experimenterende gebruiker
@ TechNora

Heb je gelijk in. Toen ik net blowde dacht ik even dat ik kon vliegen, maar ik praatte er niet op zo'n manier over, ik denk dat ik me daaraan erger. Daarom zei ik al; Misschien kan ik hier beter niet meer op reageren. M'n eigen frustratie komt hierdoor omhoog :P

ZI09

Bewuste gebruiker
Kumplex zei:
persoonlijk vin ik da wel leuk als ik er zo bijloop
Man, niets prettiger dan zo scheef als een donderd lopen van de wiet (e.v.t +drank).

Je weet het, je voelt het, je snapt dat iedereen ziet dat je zo krom loopt als wat, maar het enige wat je zegt is "heb je toevallig iets te eten bij?"

Dat is een heel belangrijk iets.

En dit hoort bij Coffeeshop ipv tripreports enzo.
En mooie ava @ TS

Suntablet

Bewuste gebruiker
In het begin kan je idd wel "vaag" worden van wiet, zeker bij de sterkere soorten. Dat vaag zijn heb ik juist graag en dat is ook de reden waarom ik het niet te dikwijls doe. De eerste keren toen ik dit "gevoel" kreeg vond ik ook niet zo fijn, maar nu kan ik het precies plaatsen ofzo en er echt van genieten.
De naam van de wiet zelf zegt niet veel, maar dat is al voor mij gezegd :P

@ TS: met tripreports bedoelen ze hier op het forum eerder de echte trips, zoals van paddo's en lsd.
Dit topic zou dus idd beter thuishoren bij "coffeeshop" maar iedereen vergist zich wel eens en maakt wel eens een foutje. Ik snap niet dat de andere leden van het forum daar zo ge-ergerd door raken. Waarom direct zo aanvallende reacties ipv het gewoon even te melden? :confused: Misschien omdat het zoveel voorkomt? Een beetje tolerantie voor nieuwe leden zou ik niet mis vinden... al zeg ik het zelf, als newbie :P

ohja: hoofdletters enzo is men hier ook gevoelig voor, toch bij langere teksten. :wink:

:beer:

Telefoon

Wijs gebruiker
Suntablet zei:
In het begin kan je idd wel "vaag" worden van wiet, zeker bij de sterkere soorten. Dat vaag zijn heb ik juist graag en dat is ook de reden waarom ik het niet te dikwijls doe. De eerste keren toen ik dit "gevoel" kreeg vond ik ook niet zo fijn, maar nu kan ik het precies plaatsen ofzo en er echt van genieten.
De naam van de wiet zelf zegt niet veel, maar dat is al voor mij gezegd :P

@ TS: met tripreports bedoelen ze hier op het forum eerder de echte trips, zoals van paddo's en lsd.
Dit topic zou dus idd beter thuishoren bij "coffeeshop" maar iedereen vergist zich wel eens en maakt wel eens een foutje. Ik snap niet dat de andere leden van het forum daar zo ge-ergerd door raken. Waarom direct zo aanvallende reacties ipv het gewoon even te melden? :confused: Misschien omdat het zoveel voorkomt? Een beetje tolerantie voor nieuwe leden zou ik niet mis vinden... al zeg ik het zelf, als newbie :P

ohja: hoofdletters enzo is men hier ook gevoelig voor, toch bij langere teksten. :wink:

:beer:

kom over 560 posts hier maar eens op terug haha

100 posts zeggen dat ze dat meoten doen word je misselijk van hoor :P

nicolai

Wijs gebruiker
in tripreports staan ook xtc verhalen. nou van wiet ga je zeker niet minder "trippen" dan van xtc...het zijn beiden geen tripmiddelen ala lsd of paddo`s.

het probleem ligt ergens anders...voor mij dan. opzich kun je joint reports ook erg mooi verpakken hoor, maar dat gebeurt hier bijna niet. je ziet alleen een simpel verhaaltje van 10 regeltjes. en dat is bij veel xtc reports niet anders, alleen duren ze wat langer.

Ja wiet, klikt simpel. mensen denken scheinbaar dat je alleen op pilletjes en snufjes kan trippen, ik kan zoveel jointjes roken als ik wil, maar niet met white widdow,. elke keer met deze wiet gaat da niet!
en zo zie je maar weer, ben niet de enige die dit heeft met white widdow :wave:

Pikachu

Wijs gebruiker
Eet maar eens een paar gram op, dan piep je wel anders ^^

Uiteraard niet te vergelijken met tipmiddelen als paddo's, lsd of 2c-b maar t gaat wel aardig hard ^^ (en wat mij betreft ook veel minder prettig)

nicolai

Wijs gebruiker
hans zei:
Ok maar het is en blijft THC.

en thc kan heel erg raar vallen...het wordt te vaak onderschat door zogenaamde kenners, en het wordt te vaak overschat door overheid en media enzo. iedereen reageert anders op drugs, dus ook op thc. wat voor jou een lekker gevoel is, kan voor een ander bijzonder onaangenaam en vervelend zijn, vergeet dat niet. het laatste wat je bij drugs moet doen is alles op jezelf betrekken, juist omdat iedereen er zo anders op reageert.

je kan bijvoorbeeld niet zeggen van; orange bud is een licht wietje en je wordt er niet zo vaag van. dan geef je namelijk slecht advies....jij wordt er misschien niet vaag van, maar een ander wel.

azgaza

Badass junkie
Pikachu zei:
Eet maar eens een paar gram op, dan piep je wel anders ^^

Uiteraard niet te vergelijken met tipmiddelen als paddo's, lsd of 2c-b maar t gaat wel aardig hard ^^ (en wat mij betreft ook veel minder prettig)

Hasjbrownies van hele sterke hasj kunnen vrij hard gaan ja; mijn moeder had het niet verwacht en die ging toch even behoorlijk bad erop (omdat ze hartmedicatie had en opeens bedacht dat dat misschien geen goede combinatie was), toen had ik met mijn zwááár stonende kop het internet doorzocht en kwam met de conclusie dat het godzijdank volledig veilig was, maar ze was toen al zo geschrokken dat kalmeren niet meer ging.

Beide keren dat ik hasjbrownies maakte was het egwoon zo sterk dat ik niet meer kon bewegen (die hasj was van 2 jaar geleden, zulke goede vind je nu eigenlijk al weer bijna niet meer), en dat ik alleen maar kon observeren, en dat ook maar half en volledig in mijn hoofd zat.

Wiet kan best goed zijn hoor, alleen de sufheid, zwaarheid en het onvoormogen echt iets te doen is bij hoge dosissen gewoon te afleidend van wat het doet.

THC is zeker een redelijk stofje om eens hard op te kunnen gaan, maar toch vind ik dit geen tripreport, het is meer een vraag avn "hoort dit"? Dus past het beter in subforum coffeeshop.

Temptation

Belezen gebruiker
White WiDow
THC is het belangrijkste werkzame bestanddeel van cannabis. Dit werkt in op de cannabinoïdereceptoren (pas in 1990 ontdekt) in de hersenen (die van nature gevoelig zijn voor een lichaamseigen stof, anandamide, die in veel lagere concentraties vrijkomt). Hierdoor gaat het lichaam ontspannen en treedt een roes op.

[bewerk] Neveneffecten
Er kunnen acute neveneffecten optreden zoals paranoia en paniekaanvallen bij beginnende gebruikers, verstoring van de cognitieve functies, psychomotorische storingen. Ook geheugenverlies kan optreden. Dit gebeurt vooral bij een te hoge dosering. Ook kan cannabis een demotiverende invloed hebben, zelfs tot een aantal weken na het effectieve gebruik. Toch lijkt het vrij makkelijk voor een volwassen, ervaren gebruiker om dagelijks cannabis te roken en normaal te blijven functioneren. Er wordt vaak verondersteld dat langdurig (meer dan 2 jaar) cannabisgebruik de aanzet kan geven tot psychoses en schizofrenie bij mensen met "aanleg" voor deze ziekten (voor zover er een aanleg voor deze ziekte bestaat, er is veel onduidelijkheid over de mogelijke oorzaken van schizofrenie; er kunnen door het gebruik verschillende psychotische verschijnselen ontstaan, maar het is onwaarschijnlijk dat het ook de oorzaak van schizofrenie is).

Cannabis is niet dodelijk, zelfs niet bij inname van hoge doses. In geval van onwel worden is een flinke dosis vitamine C en of suikerhoudende dranken en snoep de beste remedie om de ongewenste effecten snel te reduceren. Na 3 uur is het meeste effect van cannabis verdwenen. Space cakes of eetbare producten die hasj of wiet bevatten hebben een veel langere werking dan wanneer het wordt gerookt. Het effect treed na consumptie na ongeveer 45 min tot 1,5 uur op. Het effect houdt in dit geval (afhankelijk van de hoeveelheid) 6 tot 18 uur aan.

Mogelijke onbewezen chronische neveneffecten zijn kanker, ademhalingsproblemen (specifiek voor het roken van cannabis, afwezig bij orale toediening) en geestelijke afhankelijkheid bij regelmatig gebruik. Het verslavendste element is de tabak waarmee de cannabis vermengd wordt. Cannabis heeft ook vele medicinale toepassingen. Het vermindert bijvoorbeeld de oogboldruk bij glaucoom (zie bij Medicinaal gebruik). Het versterkt de eetlust en is een prima slaapmiddel.

[bewerk] Heilzaam
Cannabis kan ook een heilzame werking hebben voor 'gezonde mensen', zo werkt het stressverminderend. (in tegenstelling tot tabak dat andersom werkt). THC heeft een positieve uitwerking tijdens de seks, men is gevoeliger voor aanrakingen en het versterkt een orgasme.

Cannabis wordt sinds eeuwen door de mens gebruikt voor spirituele en recreatieve doeleinden.

Bron wikipedia :wave:

Dianics

Newbie
ik rookte elke avond voor het slapen gaan afghaan.. ik sliep er veel lekkerder op, alhoewel ik vaak het gevoel had alsof ik in een kermis attractie zat of dat me hele bed kantelde en ik me ergens aan wou vastgrijpen omdat ik bang was dat ik met me bed en al omviel.. hahahahaha... maar goed.. :P

zal idd wel komen door de werking ervan, zoals hierboven ook is vermeld.. alleen vind het nog steeds lachen als ik er achteraf aan terug denk.. met bed en al omvallen, whaha.. wat een actie.. :stoned:

ja kijk da bedoel ik nou, ik lag dus in me bed, en leek net of ik in een zwart gat viel, en k greep me volgens mij als een idioot vast, omdat ik dacht dat ik heeel hard zou terrecht komen,, maar jah er is helemaal geen gat in je bed dat je mee sleurt naar benede :wave: :smoke:

Hislordship

Wijs gebruiker
Tinkerbell_toverstokjj zei:
vandaag had ik white widdow gehad, dinsdag ook.
het is elke keer weer het zelfde met deze wiet.
paar trekjes en je voelt je hoofd heel erg wasig,
vandaag was vreemd ik liep over straat, en had misschien net de laatste 4 hijsjes genomen omdat ik die nog overhad.
het voelde erg vreemd in mijn hoofd.
ik kon bijna niet meer lopen, en het leek wel alsof ik flauw zou vallen, ik kon moeilijk mijn evenwicht houden.
elke keer als ik deze rook is het effect zo veel anders dan gewone wiet ofzo. zo wist ik ineens niet meer dat ik in venlo was. ik wist niet waar de bus naar toe ging, en ik wist zeker dat ik de verkeerde bus had genomen, (iets wat mou nooooit zou overkomen). ik zat wel in de goede bus en was op weg naar huis maar ik had er ff 5 min voor nodig voor ik het wist.
ik lag in bed, en begon hevig te shaken. ik trilde enorm, enzo dra ik mijn ogen dicht deed, leek het alsof ik in een diep groot gat viel.
die bleef maar door gaan, ik werd naar ondere getrokken, tenminste zo voelde het..

hebben andere hier ook last van met white widdow? :stoned:
btw ik slaap er wel sppr goed van, ihihi maar tog vind ik deze erg vet relxx behalve die rare dingen afentoe :P

Dat wat je zegt over bijna niet meer kunnen lopen heb ik ook wel eens gehad maar niet van white widdow maar van haze.
ik had het gevoel 'out te gaan' maar vond het wel heerlijk :hearteyes:
Alleen lopen ging bijna niet over een stuk waar ik normaal 5min over doe dee ik nu letterlijk 45min-1uur over ik moest bijna elke stap rusten hehe en viel bijna in slaap.

Kortom soon trip is heerlijk als je maar niet hoef te lopen en lekker rustig ken liggen of slapen hehe :stoned:

Bovenaan