Werking XTC stoppen !!!

wietaapje

Newbie
wittemotor zei:
Mijn vraag is heel simpel eigenlijk.
Echter het antwoord of de antwoorden hierop waarschijnlijk niet.

Stel je hebt een bepaalde dosis XTC ingenomen.
Echter je voelt je er absoluut niet goed onder.
En je wilt stoppen om het maar zo uit te drukken dan.
Je wil in iedergeval weer zo snel mog. normaal worden.
Haaa wat normaal dan ook moge zijn :wink:

Wat is dan het beste om te doen ?
ik weet t nie seker hoor maar ik heb ghoord dat een vitamine C pilletje werkt

tails

Belezen gebruiker
Play_bunny zei:
ExceptionalInsight zei:
Is het uberhaupt mogelijk om "fout te gaan" van xtc? Het enige wat er bij mij ooit fout is gegaan, is de dag erna als ik het weer te bont gemaakt heb :)

Natuurlijk kan dat. Xtc versterkt gevoelens. Over het algemeen zijn dat de bekende gevoelens, maar als jij diep van binnen ongelukkig bent of zoiets, dan krijg je dat op dat moment 10 keer zo hard op je bord voorgeschoteld. Bij mij is het de eerste keer ook niet helemaal goed gegaan. Raakte een beetje in paniek enzo. Is uiteindelijk wel weer goed gekomen omdat ik afgeleid werd.

Je kan er verder weinig tegen doen. Verse jus heb ik ook wel eens gehoord ja, en dextro enzo, maar of dat werkt weet ik niet. Ik heb het destijds gewoon uitgezeten. Proberen je gedachten te verzetten. Proberen te genieten van de muziek en niet eraan denken wat er met je gebeurt. Afleiding zoeken dus :)

wel toen ik mijn eerste keer xtc heb gebruikt was mijn thuissituatie ook niet zo goed en had ik ook wel wat problemen maar ik ben niet slecht gegaan. Integendeel, ik voelde me er enorm beter van. Zelfs nu nog heb ik nog wat problemen maar ik ga nog steeds niet slecht.

Het is gewoon het gedacht, ik denk als je slecht gaat zou er gewoon iemand je moeten kalmeren en geruststellen. Dan gaat het veel beter want heb het ook al meegemaakt met een vriend. En we hadden allebei genomen.

Ik denk dat dit mss de beste methode is maar dan heb je wel mensen rond je nodig :)

Dline

Experimenterende gebruiker
wietaapje zei:
wittemotor zei:

ik weet t nie seker hoor maar ik heb ghoord dat een vitamine C pilletje werkt

Ja blijkbaar breekt vitamine C de werking van XTC af,heb ik ooit ook ergens gelezen,maar weet eigenlijk niet of dit klopt!

Dline

in Fruitsappen bv?? drink dat ipv cola of water en vraag of ze een paar schijfjes citroen in je sap willen doen...pure vit C! :P

brute_x

Newbie
wittemotor zei:

een hele dikke lijn sos. dat werkt serieus

Deranged

Badass junkie
DarkScope zei:
een hele dikke lijn sos. dat werkt serieus

of speed idd.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Kan me het ook weinig voorstellen... één keer gehad (in combo met alcohol ook) dat ik echt ff dacht dat ik slecht ging, maar toen ben ik ff gehurkt gaan zitten en zei tegen mensen om me heen dat ik me over 20 minuutjes wel beter voelde.. en ja dat was dus ook zo :) Daarna heerlijk gegaan.

Boner simpson

Uhm sos en speed werken inderdaad goed, maar zonder andere drugs te gebruiken kan het soms helpen om even een tijdje diep en rustig adem te halen. Ook gewoon je hersenen laten rusten door niet al te veel na te denken ofzo? :rolleyes:

DreamWeaver

Badass junkie
Gewoon eventjes chillen buiten, of in een rustig hoekje. Eventjes helemaal niets doen. Na een paar minuten eventjes over een random onderwerp ouwehoeren met een goede vriend, zorg dat je je op je gemak voelt. En dan weer los! :hearteyes:

speedkills

door de speed vlak je de high van de XTc een beetje af.
De speed overheerst en daardoor voel je dat je alles wat beter onder controle hebt.
Ik maakte vroeger nog wel een de fout om mn pil 'weg te snuiven'.

Raket man

Newbie
Is het uberhaupt mogelijk om "fout te gaan" van xtc? Het enige wat er bij mij ooit fout is gegaan, is de dag erna als ik het weer te bont gemaakt heb :)
Somige mensen raken in paniek of ervaren het trillen als omaangenaam over algemeen is dat optelossen door gwn tegen jezelf te zeggen dat je moet genieteb

Bovenaan