violentritual
Newbie
hej, ben sinds een tijdje wellbutrine aan het snuiven, wat zijn eigenlijk de bijwerkingen op lange termijn? wnt dit voelt eigenlijk echt wel goed aan 
grtz
grtz
Ik zou me ff gedeisd houden als ik jou was. Verder merk je het sowieso wel aan je neusschot als je pillen gaat snuiven, zal gatenkaas worden op lange termijnviolentritual zei:mss is verder nadenke dan je neus lang is![]()
Einstein can Google
Ermh ik denk dat je sowiso je neus fuckt.violentritual zei:thnx voor de reacties, maar kbedoelde eerder voor mijn neus, op lange termijn, bv een half jaar, zou er dan grote schade aangericht zijn?
mvg
Negeer m'n post.Einstein zei:Lekker bezig, Pammer![]()
OT: Je neus gaat er sowieso aan.
willemvaag zei:Wellbutrin is een medicijn wat op korte termijn niet eens veel doet dus het snuiven is relatief zinloos. Medicijnen zijn gemaakt om te slikken en niet om te snuiven. Dus ik zou het niet doen een afrader in mijn ogen..
willemvaag zei:hmm dacht dat je er een spiegel mee moet opbouwen...
willemvaag zei:Dat iemand het een aantal weken moet nemen voordat het zijn echte werking heeft. Dat het constant in het lijf aanwezig moet zijn. Met de methadon heb ik in mijn ogen ook een spiegel opgebouwd een constante dosering in mijn lijf.
Heb het in het verleden ook met strattera gehad een verschrikkelijk medicijn dat maar niet aanslaat en dan nog niet te spreken over effexor ook weer zoiets. Pillen die je wat langer neemt voordat het werkt waarvoor je het neemt althans dat dacht ik...
willemvaag zei:Als je het allemaal zo bekijkt dan denk ik dat heel veel mensen niet eens weten dat ze een wekamine of iets dergelijks nemen. Ze laten gewoon de helft aan informatie weg zodat mensen zich geen zorgen maken over wat ze nemen. Denk niet dat veel mensen oud worden met pepmiddelen. Over 20 jaar zijn waarschijnlijk pas de echte gevolgen bekend van alle troep die ze nu als snoep geven.
!!