Haha ik ben van Belgie en wil welRonron zei:Welke vrouw wil een keer met mij crack proberen?
Ik man 49 Utrecht.
Ik zorg uiteraard voor alles.
Stuur maar een PM![]()
Seks&Drugs zei:Haha ik ben van Belgie en wil welRonron zei:Welke vrouw wil een keer met mij crack proberen?
Ik man 49 Utrecht.
Ik zorg uiteraard voor alles.
Stuur maar een PM![]()
![]()
Plainrisingwizard zei:Held.
![]()
Ga naar een treinstation van een grote stad, zoek daar een crackjunk die eruit ziet als een vrouw, vraag haar of ze met jou crack wil roken en als je geluk hebt dan wilt ze vast wel voor een paar tientjes je pik leegzuigen. Dat laatste is best riskant, dus gebruik een condoom.Ronron zei:Geen enkele vrouw die dit met mij wil proberen?
ooscaar zei:Ik ben wel heel vrouwelijk, telt dat ook?
SirErick zei:Ga naar een treinstation van een grote stad, zoek daar een crackjunk die eruit ziet als een vrouw, vraag haar of ze met jou crack wil roken en als je geluk hebt dan wilt ze vast wel voor een paar tientjes je pik leegzuigen. Dat laatste is best riskant, dus gebruik een condoom.Ronron zei:Geen enkele vrouw die dit met mij wil proberen?
Member "Ronron" zoekt meer het type vrouw wat op de foto staat.bobsacamano zei:Lol ik ook hou heel erg van schoenen kopen.
ooscaar zei:Ik ben wel heel vrouwelijk, telt dat ook?
Missyy23 zei:Zie net dat ie zegt dat ie in Utrecht woont, op de Europalaan zijn er zat gegadigden denk ik![]()
leipebaviaan zei:Die RonRon is gewoon schizofreen zonder dat die het doorheeft. Waarschijnlijk denkt hij dat ie ergens op een datingsite een vrouwvriendelijk bericht heeft geplaatst.
MusicIsLife zei:leipebaviaan zei:Die RonRon is gewoon schizofreen zonder dat die het doorheeft. Waarschijnlijk denkt hij dat ie ergens op een datingsite een vrouwvriendelijk bericht heeft geplaatst.
en ja hoor, we hebben weer een diagnose
![]()
SmartieAndMe zei:Lekker oordelen vanaf de aperots :P

Ronron zei:SmartieAndMe zei:Lekker oordelen vanaf de aperots :P
inderdaad, vandaar dat ik het nog een keertje probeer, wellicht 2016 meer geluk
Is er nog een vrouw die een pijpje crack met mij wil proberen.![]()
Heb je "crack hoer" al ingetypt bij een datingsites? Succes, whahahahaha, lol.Ronron zei:SmartieAndMe zei:Lekker oordelen vanaf de aperots :P
inderdaad, vandaar dat ik het nog een keertje probeer, wellicht 2016 meer geluk
Is er nog een vrouw die een pijpje crack met mij wil proberen.![]()
Het zijn dezelfde effecten die je voelt nadat je coke hebt gesnoven, maar dan 10 keer heftiger waardoor de crash ook 10 keer harder is. Je voelt de effecten al na zo'n 4 seconden, de high piek voel je na zo'n 20-30 seconden en dat duurt ongeveer een minuut. Na zo'n 2 minuten merk je dat de effecten langzaam minder worden, dus je hebt ongeveer zo'n 5 minuten er lol van. De crash wil je niet, dus je blijft roken en dat is juist waarom crack zo verslavend maakt.Arnie87 zei:Ik snap nooit waarom mensne verslaafd aan crack raken
De aanhouder wint. Laat je niet gek maken, Ron!Ronron zei:Is er nog een vrouw die een pijpje crack met mij wil proberen.![]()
SirErick zei:Ga naar een treinstation van een grote stad, zoek daar een crackjunk die eruit ziet als een vrouw, vraag haar of ze met jou crack wil roken en als je geluk hebt dan wilt ze vast wel voor een paar tientjes je pik leegzuigen. Dat laatste is best riskant, dus gebruik een condoom.Ronron zei:Geen enkele vrouw die dit met mij wil proberen?
SirErick zei:Het zijn dezelfde effecten die je voelt nadat je coke hebt gesnoven, maar dan 10 keer heftiger waardoor de crash ook 10 keer harder is. Je voelt de effecten al na zo'n 4 seconden, de high piek voel je na zo'n 20-30 seconden en dat duurt ongeveer een minuut. Na zo'n 2 minuten merk je dat de effecten langzaam minder worden, dus je hebt ongeveer zo'n 5 minuten er lol van. De crash wil je niet, dus je blijft roken en dat is juist waarom crack zo verslavend maakt.Arnie87 zei:Ik snap nooit waarom mensne verslaafd aan crack raken
leipebaviaan zei:Die RonRon is gewoon schizofreen zonder dat die het doorheeft. Waarschijnlijk denkt hij dat ie ergens op een datingsite een vrouwvriendelijk bericht heeft geplaatst.