Welke festivals staan op de planning

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Voor ietsje later dit jaar: Kaleidoscopic in De Fik Garden. Georganiseerd door het team van Psychedelic Rave ... waar ik dit jaar alweer niet naar toe kon .... Heb mijn eerste phase kaartje alweer op TicketSwap gezet, en voor het eerst met verlies verkocht.
Gaan er DF mensen naar Kaleidoscopic (4 juli) ?

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Voor ietsje later dit jaar: Kaleidoscopic in De Fik Garden. Georganiseerd door het team van Psychedelic Rave ... waar ik dit jaar alweer niet naar toe kon .... Heb mijn eerste phase kaartje alweer op TicketSwap gezet, en voor het eerst met verlies verkocht.
Gaan er DF mensen naar Kaleidoscopic (4 juli) ?

Ik zou heel graag willen, maar kan dan helaas niet. Anders was ik wss wel gegaan.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Onderweg naar Dark Session in Amsterdam. Een beetje voor mezelf, maar ook een beetje om een fellow bij te staan met haar eerste rave (in herstel).

Voor mij is deze line-up eigenlijk net iets te hard. Maar het eerste stukje (Stan Christ en Ketting enzo) wordt hopelijk volle bak genieten.

27765.png

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Als je van de kaart bent klinkt het vanzelf 😅

Ja dat is nu net precies het ding hè. 🤣
Daar doe ik niet meer aan. Ben al ruim 5 jaar bezig om van alle zooi af te komen. Inmiddels bijna 2,5 jaar clean. Die fellow die mee was 7 maanden clean.

Ik kom dus ècht puur voor de muziek. Als het geluidssysteem bijvoorbeeld tegenvalt, kan ik er ook nooit zo goed inkomen.

Maar Dark Sessions was best oké. Wel slecht geregeld qua crowd management. Maar zeker de set van ketting hebben we ver voorin gestaan en ècht van genoten.

Nog een random trinket en een Pokemon kaart gekregen. En de trinket ook weer aan iemand anders gegeven. Ik moet daar echt aan denken om voortaan ook kleinigheidjes mee te nemen om weg te geven. Toch leuk!

XMR

Wijs gebruiker
Nice, was nog in twijfel over wel of niet gaan, maar gezien de warme dag ben ik blij dat ik ben gegaan. Is het een beetje uit te houden verder ?
Nu nog 2 weekjes wachten voor het volgende feestje.
Het was aan het begin echt extreem warm ja. Ik bleef uit de zon en met een klein beetje beweging was je al kleddernat van het zweet. Door veel water te drinken was het wel vol te houden.

Ik was echter nuchter, met drugs in het systeem zal het nog wel veel warmer aangevoeld hebben denk ik zomaar.

'S avonds werd de temperatuur wat angenamer en kon je beter losgaan.

Laatst bewerkt:

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Het was aan het begin echt extreem warm ja. Ik bleef uit de zon en met een klein beetje beweging was je al kleddernat van het zweet. Door veel water te drinken was het wel vol te houden.

Ik was echter nuchter, met drugs in het systeem zal het nog wel veel warmer aangevoeld hebben denk ik zomaar.

'S avonds werd te temperatuur wat angenamer en kon je beter losgaan.

Ja het was behoorlijk warm al dansend in de zon. Bij ons was er ook een binnen gedeelte. Dat voelde aan als een stoombad. Ik gok dat de luchtvochtigheid gewoon 100% was daar binnen. Het voelde als een verademing om vanuit daar weer naar buiten te stappen. Kan me niet voorstellen om dan ook nog aan de zooi te zitten 😅

De EHBO zal het druk hebben op feestjes dit weekend.

Piet Zahut

Bewuste gebruiker
Ik hoop dat het meevalt, anders hebben we morgen weer meteen een x-aantal krantenkoppen te pakken die maar op een manier kunnen worden geschreven helaas
Zag gisteren op 'live tiktok' iemand die om 13.30 al helemaal van het pad was met de ketwalk in de 30 graden. Dat is wel vragen om problemen 😅

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Kaartjes gekocht 🥳🔥
Alleen de pendelbus gaat nou vanaf Deventer ipv hier vanuit Apeldoorn. Dus dan gaan we maar gewoon lekker op de fiets 👍
Bekijk bijlage 70885

Ik twijfel dus om ooit nog een keer naar een hardcore feestje te gaan. Gewoon om eens uit die techno en psytrance bubbel te stappen. Eens wat anders proberen.
Nu is dit dan denk ik wel hét feestje om naartoe te gaan als semi opvolger van Ground Zero. En dan ook nog eens overdag 🤔

Ik twijfel dus om ooit nog een keer naar een hardcore feestje te gaan. Gewoon om eens uit die techno en psytrance bubbel te stappen. Eens wat anders proberen.
Nu is dit dan denk ik wel hét feestje om naartoe te gaan als semi opvolger van Ground Zero. En dan ook nog eens overdag 🤔

Jaa het klinkt veelbelovend allemaal, maar is natuurlijk wel altijd afwachten hoe zo'n eerste feest verloopt.

Het is inderdaad afwachten hoe zoiets verloopt. Ground Zero was vorig jaar echt wel een goed feestje met een top sfeer. Jammer is wel dat het nieuwe overdag is en niet meer in de nacht.

Ja aan de ene kant had de nacht daar altijd wel wat speciaals🥰 Maar op onze leeftijd is een overdagfeest wel steeds chiller en dan zit je ook niet de hele dag te "wachten" tot het begint. Maar ik word gewoon echt oud wat dat betreft🫣

LucidLucy

Verslaafde in herstel
@ljuv en @LucidLucy : bij deze kom lekker mee feesten op Dominator in juli dit jaar. Of als je nog wat aan het twijfelen bent kunnen we naar Harmony of Hardcore gaan met zijn allen in mei .. Dan maken we er een leuk meet en Greet feestje van. @MyLittlePonyPack doe je mee?

Dominator kan ik sowieso niet. Maar wie weet.

Exterminate zou ik wel kunnen. Tegelijkertijd vind ik het eigenlijk wel lekker dat ik die periode net nog vakantie heb, maar niet teveel gepland. Maarja, het is maar een dagje hè 🤔

Meet & Greet zou ik met sommige forumleden wel leuk vinden. Maar als daar gebruik bij komt kijken, ben ik waarschijnlijk ook weer snel weg. Met random vage mensen praten vind ik altijd wel prima. Maar als zichtbaar gebruik te dichtbij komt, moet ik mezelf in bescherming nemen. En dat is met semi-bekenden al snel. Al heb ik daar met alcohol tegenwoordig ook heen 'last' meer van.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Yes, Psylân is weer in de lucht. Eindelijk weer een meerdaags psytrance festival in Nederland. Hopelijk zijn de festival goden ze goed gezind.

(Psylân is overigens niet verbonden aan Psy-Fi)

Ik hoorde er afgelopen zomer al over van een paar gasten dat er achter de schermen hard gewerkt werd, maar had niet gedacht dat het dit jaar nog zou zijn.

To go, or not to go? 🤔

Bovenaan