Welke festivals staan op de planning

Flower123

Badass junkie
REAKTOR 25(/26) april 🤩 (23-09h)
Love Land 27 april koningsdag

Dat gaat wat worden 😬😟😎 Hopelijk lukt het om een paar goede uren slaap te pakken tussendoor

en Sziget om niet te vergeten 😇

Soenda outdoor 19 mei
By the creek 4 juli
oranjebloesem of kralingsebos festival
Wil dit jaar nog naar BASIS in utrecht
Wil ook nog een keer naar thuishaven
Iemand nog suggesties voor wat ruigere techno...?

Buu

Wijs gebruiker
Soenda outdoor 19 mei
By the creek 4 juli
oranjebloesem of kralingsebos festival
Wil dit jaar nog naar BASIS in utrecht
Wil ook nog een keer naar thuishaven
Iemand nog suggesties voor wat ruigere techno...?
Unpolished komend weekend natuurlijk. Harder dan dat wordt de techno niet.

Chillax

Bewuste gebruiker
Ik heb er ook wel de nodige in de planning staan maar nu met dat corona gebeuren begin ik me wel een beetje zorgen te maken of ze niet allemaal gecanceld gaan worden...

Cerberus

Wijs gebruiker
Maar dit is niet eens zo gek, aangezien Wimbledon organiseren ook een stuk langer van te voren moet met veel meer mankracht.

Inderdaad.

Ik ga er niet per se vanuit dat ik festivals ga doen deze zomer, maar zo'n dingen zijn geen aanwijzing.

Ik hoop echt dat Psy fi wel doorgaat 😭 dat is toch eind augustus pas?

Ja, en ook geen groot festival. Wat was het, 14000 tickets?
Wel erg internationaal natuurlijk :/
Laten we hopen, maar ik ga er standaard vanuit van niet. Ieder festival die doorgaat is dan een geschenk :)

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Gewoon in een discotheek, alleen dan aan sta tafels. Per 4 aan een tafel.
Heb verder geen idee wat ik ervan moet verwachten, dus gaan het meemaken😁
Aha dus het mag weer binnen? Maar dan wel maximaal 100 personen als ik het goed heb? Ik heb ook zoooo zij in weer eens een feestje en lekker dansen!

BraboF

Badass junkie
Aha dus het mag weer binnen? Maar dan wel maximaal 100 personen als ik het goed heb? Ik heb ook zoooo zij in weer eens een feestje en lekker dansen!
De max 100 regel is niet meer van toepassing, ook binnen niet. Als de 1,5 meter maar gehanteerd wordt!
Dus ik denk dat ze gewoon op basis van het oppervlakte en anderhalve meter per persoon de maximale hoeveelheid bezoekers bepalen.

BraboF

Badass junkie
Kaartjes gekocht voor mijn 6e feestje deze corona tijd. Gaat toch steeds vaker weer kriebelen, dus elke kans aangrijpen 😁FB_IMG_1599314861517.jpg

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Vrijdag 11 sept met @Mindless, "dwergwerpen & struuken duuken" 🤪
Ja want in Friesland doen we alleen maar kneuterige dingen... :unamused:

Toen je laatst voor het eerst in Friesland was kwam je met allemaal vooroordelen en werden die 1 voor 1 allemaal ontkracht. Je zag zelfs hoe we hier meer beschaafd en netjes zijn dan in de rest van NL. En je zei geloof ik ook dat je zou helpen die vooroordelen uit de wereld te helpen...

Zo blijft dat imago dus bestaan...

:wink:

Syl

Badass junkie
Ja want in Friesland doen we alleen maar kneuterige dingen... :unamused:

Toen je laatst voor het eerst in Friesland was kwam je met allemaal vooroordelen en werden die 1 voor 1 allemaal ontkracht. Je zag zelfs hoe we hier meer beschaafd en netjes zijn dan in de rest van NL. En je zei geloof ik ook dat je zou helpen die vooroordelen uit de wereld te helpen...

Zo blijft dat imago dus bestaan...

:wink:

Nou nou nou wat een attitude weer...
Dit zijn echte achterhoekse activiteiten waar ik jou kennis mee wil laten maken. 😌
Dus ga nou niet met de eer strijken want deze activiteiten leer ik jou.. 😏

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nou nou nou wat een attitude weer...
Dit zijn echte achterhoekse activiteiten waar ik jou kennis mee wil laten maken. 😌
Dus ga nou niet met de eer strijken want deze activiteiten leer ik jou.. 😏
Oohh, verkeerd begrepen schat. :kissingheart::kissingheart:

We voelen ons hier vaak aangevallen want... we worden vaak aangevallen.

Bovenaan