Cloudbreaker
Newbie
Ben naar We Are Electric en Wildeburg geweest, nu onderweg naar Liquicity en Mysteryland staat ook nog op de planning.
Is geen festival, maar word morgenavond knallen
Brutalized - 31/01 (thuis feestje)
Karnaval festival - 23/02
Frenchcore S'il Vous Plaît! - 7/03
Decade - 14/03
Masters of hardcore - 29/03
Pandemonium - 11/04
Oude liefde roest niet - 18/04 (thuis feestje)
Harmony of hardcore - 30/05
Dominator - 18/06
Ground zero - 29/08
Pandemonium - 28/11
Zullen nog wel wat feestjes bijkomen![]()
Bohhhh jaloers dat jij gewoon naar al deze gaat en misschien nog meer. Ik ga sowieso naar Ground Zero, want dat is mijn "thuisfeestje". En verder moet ik helaas kiezen en dat is lastig 🙈 Het liefst ging ik ook gewoon naar deze allemaal 😍
IJsjes hebben wel goede smaak hier op het forum iig 😍
Ik wilde ook naar thuishaven.... helaas gingen de kaarten sneller weg dan mijn internet verbinding...Thuishaven - amelie lens
Dont let daddy know
Soenda outdoor
Boothstock
Awakenings
Woahhhh en nog zo veel meer te komen
Harmony is zeker een topper, in alle opzichten! Echter was vorig jaar het geluid op de main zeer bedroevend....Nou m'n bankrekening is wel wat minder jaloersKiezen blijft inderdaad altijd lastig maar als ik je 1 festival mag aanraden is het zeker Harmony. Vind dit echt het mooiste festival. Altijd mooi aangekleed, veel ruimte & een geweldige sfeer
Misschien kunnen we wel meeten op Ground Zero is altijd leuk
Ijsjes zijn hemels 😍
Harmony is zeker een topper, in alle opzichten! Echter was vorig jaar het geluid op de main zeer bedroevend....
Meeste tijd overigens in de ravezone doorgebracht![]()
Ik ben al een aantal jaar niet meer naar een echt groot festival geweest. Misschien deze zomer maar weer eens gaan. Nadeel is dat haast iedereen van ons “festival groepje” niet meer wil of kan. Vinden zichzelf te oud, kids, geen fut etc.
Denk een lekker techno festival zoals Awakenings etc.
Lief van je maar het is niet mijn muziek smaak en ook gebruik ik geen psychedelica.Waarom kom je niet naar Psy-fi? Daar heb je ons!
Awakenings is al uitverkocht...Ik ben al een aantal jaar niet meer naar een echt groot festival geweest. Misschien deze zomer maar weer eens gaan. Nadeel is dat haast iedereen van ons “festival groepje” niet meer wil of kan. Vinden zichzelf te oud, kids, geen fut etc.
Denk een lekker techno festival zoals Awakenings etc.
Echt? Fuck.Awakenings is al uitverkocht...
Ja joh. 90 procent al met de pre-sale en dag later de rest. Helft staat alweer te koop voor dubbele bedragen. Ben de eerste 10 geweest en ga nog af en toe naar een indoor maar AWFS heeft voor mij alle glans al lang verloren. Veel te groot geworden..Echt? Fuck.