Smeerboel super chill, helaas afwezig maar kan erbijna heen rollenAfgelopen zaterdag spontaan naar Pussylounge geweest.
Verder zijn Dominator, Thunderdome , Smeerboel en Thuishaven zeker. Wellicht plak ik er nog een weekend Decibel bij indien ik goed uit kom met vrije dagen op werk. Ground zero wellicht ook nog.
Wordt mijn eerste keer, ik ben niet zo van de techno. Iets steviger beukwerk kan ik wel waarderen, jammer dat er nergens meer schranz wordt gedraaid. Vorig jaar op die datum naar Into the woods geweest wat ik wel echt een super festival vond, maar vrienden kozen dit jaar voor Smeerboel.Smeerboel super chill, helaas afwezig maar kan erbijna heen rollen
Onwijs veel zin in!Bijna Defqon bitchessssss
Ik denk er ook over om een dagje naar Mandala te gaan met mijn kleuter.Heb al een kaartje voor Psi-Fy, wil nog naar Mandala, mits we gratis kaartjes kunnen krijgen via via. En dan neem ik voor het eerst mijn 5-jarige dochter mee. Om 20.30 uur nuchter voor mijn tent zitten heb ik er wel voor over. Denk dat ze het prachtig gaat vinden want het is een kindvriendelijk festival.
Jammer dat je geen weekend gaat. Meeten?Spontaan zaterdag ticket voor Defqon gehaald. Kon het niet laten, daar waar het vier jaar geleden voor mij wbt festivals allemaal begon.
Vierde keer op rij, tweede keer in m’n eentje. In je eentje naar festival is srs goat
Sure, Pm je nummer maar. Of is er ook een df chat/kik?Jammer dat je geen weekend gaat. Meeten?![]()
Sefa. Peacock. Elstak. Billx.Bijna di da dominator. Timetable vandaag uitgekomen
Niet echt mijn keuze wat betreft dj's, maar goed feestje gaat het sowieso worden. Wordt m'n 3e keerSefa. Peacock. Elstak. Billx.
Niet slecht.
Ik ga dit jaar al vol voor de Vierdaagsefeesten, dus deze gaat aan mijn neus voorbij. Maar gaat vast een goed feestje zijn!
Promo altijd goed, Ophidian ook een zekerheidje hier.Kijk zeer uit naar Sefa live, peacock live, noize suppressor live, Promo en N-vitral live!
Ik zie echter tijd technisch wat problemen....hoe gaan we dit weer in het vat gieten...
Waarschijnlijk snap ik er tegen die tijd toch niet veel meer van, dus we gaan er weer het beste van maken!![]()
Indoor ben ik ook te vinden!!!dominator & soenda indoor it is! can't wait...
Oké update ik ben niet naar Expedition gegaan maar wel naar Georgies Wundergarten op Ruigoord, which was epic, en ik ga denk ik toch maar wel naar Dekmantel want ja heb dat ticket nou toch al. Also heb VET zin an LL.Oké ik heb nu tickets voor:
- DGTL zondag
- Oranjebloesem
- Soenda
- Dekmantel zaterdag
- Lowlands
Maar ik ga denk ik Dekmantel verkopen en misschien nog naar Expedition.