Welke festivals staan op de planning

SneeuwSnuiver

Bewuste gebruiker
Momenteel heb ik alleen Ground Zero festival en Prspct xl op de planning staan. Tussendoor waarschijnlijk vast nog wel wat kleine underground feestjes maar die worden meestal niet lang van te voren aangekondigd.

Verder hoop ik echt dat Hardshock volgend jaar weer wordt gehouden, was zo jammer dat dat afgelopen jaar niet doorging:sob:

• Like
Waarderingen: Bas

Gabbertje

Wijs gebruiker
Dance valley omdat ik daar 2 tickets voor heb gewonnen, niet mijn muziek smaak maar zal me daar prima vermaken.

En Viva La Frenchcore in Duitsland

En men groep wilt me nog meenemen naar een paar early feesten, maar ik twijfel er nog over omdat ik eigenlijk het wat rustig aan wil doen. Maar feesten is ontzettend verslavend..

Gabbertje

Wijs gebruiker
Kleine verandering:

Ik heb mijn gewonnen kaarten voor dance valley verkocht omdat ik ook 2 kaarten voor return to the 90's heb gewonnen, ze vallen beiden op dezelfde dag.

Dus ik ga na:

Return to the 90's
En Viva La Frenchcore (duitsland)

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Ik ben ook benieuwd, eerste keer Psy-Fi!
Ik heb truffels, 2C-B en speed mee, en hopelijk kom ik daar nog iemand tegen met DMT. Helaas geen MDMA, daarmee wacht ik tot oud en nieuw. Het wordt sowieso leuk :mrgreen:
Leuk, nog een Psy-Fi-ganger. Als je daar behoefte aan een ballonnetje hebt kun je altijd bij mij terecht. :wink:

Nu snel spullen inpakken en morgenochtend vertrekken.

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Gezellig, Verwondering ook op Psy-fi :) ik kom zeker een keertje op bezoek!
Ik sta niet voor mezelf in en bied bij voorbaat excuses aan voor stommiteiten die ik ongetwijfeld zal begaan. Neem mij vooral nimmer te serieus. Ik heb ook geen idee hoe je mij zult herkennen maar dat maakt niet uit. We zijn allemaal vreemdelingen en toch familie. Lekker zen.

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik sta niet voor mezelf in en bied bij voorbaat excuses aan voor stommiteiten die ik ongetwijfeld zal begaan. Neem mij vooral nimmer te serieus. Ik heb ook geen idee hoe je mij zult herkennen maar dat maakt niet uit. We zijn allemaal vreemdelingen en toch familie. Lekker zen.

Haha, met zo'n disclaimer kan het alleen maar goed komen :rock: afhankelijk van wat ik dan op heb geldt eigenlijk hetzelfde...

SneeuwSnuiver

Bewuste gebruiker
Ik ga ook naar psy fi, vertrek woensdagochtend.
Ik neem sowieso hasj en 2cb mee en misschien nog xtc, waarschijnlijk geen speed want heb afgelopen vrijdag al best veel speed gebruikt op een party dus word dan wel erg veel in een korte tijd haha! xD

Dit word ook mijn eerste keer psy fi, ben erg benieuwd naar de sfeer daar!

Laatst bewerkt:

MDMAZIING

Badass junkie
@MDMAZING Wat ga je gebruiken op Decibel? En voor welke artiesten ga je?
Ik sta sowieso bij de hardcore en uptempo/frenchcore/terror stage. Wat ik ga gebruiken nog geen idee. sowieso zwaar trippen op de 2CB snachts. En waarschijnlijk pep. Neem ook wel benzofury (6-APB) mee. Maar of ik dat ga nemen nog geen idee. :P En jij?

Laatst bewerkt:
Bovenaan