Gabbertje
Wijs gebruiker
Kom je ook naar de mini meeting om 15:30 bij de kluisjes?Free Fest!
Kom je ook naar de mini meeting om 15:30 bij de kluisjes?Free Fest!
Op welke dag?Kom je ook naar de mini meeting om 15:30 bij de kluisjes?
zaterdag natuurlijk!Op welke dag?
Op zaterdag 7 jazaterdag natuurlijk!
mijMet wie heb ik het genoegen om te gaan meeten op dominator?
Nice! Ben benieuwd hoe het is. Ga je nog iets gebruiken daar?Volgende week Psy-Fi!![]()
Nice! Ben benieuwd hoe het is. Ga je nog iets gebruiken daar?

Leuk, nog een Psy-Fi-ganger. Als je daar behoefte aan een ballonnetje hebt kun je altijd bij mij terecht.Ik ben ook benieuwd, eerste keer Psy-Fi!
Ik heb truffels, 2C-B en speed mee, en hopelijk kom ik daar nog iemand tegen met DMT. Helaas geen MDMA, daarmee wacht ik tot oud en nieuw. Het wordt sowieso leuk![]()
Leuk, nog een Psy-Fi-ganger. Als je daar behoefte aan een ballonnetje hebt kun je altijd bij mij terecht.
Nu snel spullen inpakken en morgenochtend vertrekken.
Ik sta niet voor mezelf in en bied bij voorbaat excuses aan voor stommiteiten die ik ongetwijfeld zal begaan. Neem mij vooral nimmer te serieus. Ik heb ook geen idee hoe je mij zult herkennen maar dat maakt niet uit. We zijn allemaal vreemdelingen en toch familie. Lekker zen.Gezellig, Verwondering ook op Psy-fiik kom zeker een keertje op bezoek!
Ik sta niet voor mezelf in en bied bij voorbaat excuses aan voor stommiteiten die ik ongetwijfeld zal begaan. Neem mij vooral nimmer te serieus. Ik heb ook geen idee hoe je mij zult herkennen maar dat maakt niet uit. We zijn allemaal vreemdelingen en toch familie. Lekker zen.
afhankelijk van wat ik dan op heb geldt eigenlijk hetzelfde...Ik ga ook naar Psy-Fi, maar alleen het weekend.
Wordt mijn 4e keer. Zin in!

Ik sta sowieso bij de hardcore en uptempo/frenchcore/terror stage. Wat ik ga gebruiken nog geen idee. sowieso zwaar trippen op de 2CB snachts. En waarschijnlijk pep. Neem ook wel benzofury (6-APB) mee. Maar of ik dat ga nemen nog geen idee. :P En jij?@MDMAZING Wat ga je gebruiken op Decibel? En voor welke artiesten ga je?
HOE DAN? Ken jij de notaris of zo?Ik heb mijn gewonnen kaarten voor dance valley verkocht omdat ik ook 2 kaarten voor return to the 90's heb gewonnen, ze vallen beiden op dezelfde dag.
Daar zou ik ook zo maar eens rond kunnen slenterenVoorlopig alleen Losjes Engelermeer staan
IM IN, appic enzo kan je kaartjes winnen voor specifieke feesten. Ook vaak bus reizen of tokens.HOE DAN? Ken jij de notaris of zo?
Daar zou ik ook zo maar eens rond kunnen slenteren
meeten maatGround zero![]()