Welke festivals staan op de planning

Pollewop

Bewuste gebruiker
Dat is echt een dingetje..dat weer!!! Ik koop alleen kaarten als er goed weer voorspeld wordt. Ooit op XO tot mijn knieën in de blubber gestaan met een plakkerig regenjasje (je kunt beter een condoom aan trekken denk) en zo niet happy! Golvend op de planken tijdens Wish, net herstellende van een knieblessure. Indoorfeestjes to the max! :handfist1:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
- Awakenings zondag
- Georgies Wundergarten
- Dekmantel 3 dagen
- Loveland zaterdag
- Draaimolen

genk123

Belezen gebruiker
Dominator!
10 minuutjes fietsen en ik ben er:nevergonnagiveyouup:
En ga waarschijnlijk voor het eerst naar groundzero. Ben benieuwd een buiten nacht festival.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Was het leuk?!
Wil je een lief antwoord of een echt antwoord? :wink:

Ok ik doe alleen maar aan echt, dus: ja, het was wel leuk, maar vooral omdat ik met een leuke groep mensen was. De elektronische/techno stage was op zich aardig, de artiesten op de mainstage op zich wel vet, van Weval zeker genoten, maar vrij leeg daar. Het publiek was heel gemengd en niet per definitie op een leuke manier. En je moet elke keer tering ver lopen voor de toiletten omdat het festival in een U-vorm lag.

TechnoChicken

Bewuste gebruiker
Wil je een lief antwoord of een echt antwoord? :wink:

Ok ik doe alleen maar aan echt, dus: ja, het was wel leuk, maar vooral omdat ik met een leuke groep mensen was. De elektronische/techno stage was op zich aardig, de artiesten op de mainstage op zich wel vet, van Weval zeker genoten, maar vrij leeg daar. Het publiek was heel gemengd en niet per definitie op een leuke manier. En je moet elke keer tering ver lopen voor de toiletten omdat het festival in een U-vorm lag.
Ahaaa okee dan.. ben erg benieuwd!! Mall Grab komt dus daar voor ga ik eigenlijk :sweatsmile:

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Rock Werchter!

Paar biertjes, jointje, incidenteel pilletje en dan hou ik het wel vol!

Bovenaan