Welke drugs?

Lithium

Experimenterende gebruiker
Hey,
ik ben nieuw op dit forum maar heb hier al vaak op zitten lezen en veel bijgeleerd. Ik heb een vraagje. Ik zoek een drugs om te nemen als je uitgaat, momenteel doe ik enkel wiet en alcohol, maar hoeveel alcohol ik ook drink, ik wordt er wel zat van, maar het "doet" het hem gewoon niet meer voor mij.. (en ik quote mijn vrienden: "It just gets you to 'normal'." :tongueout: idem met wiet. wiet is trouwens ook niet echt een drug om te nemen als je uitgaat vind ik. Ik heb ook ervaring met salvia(was heel tof, wel wat freaky), maar dat is al helemaal niks om mee uit te gaan he :wink: Ooit heeft er ook eens iemand 'vloeibare xtc' in mijn drankje gedaan zonder ik het wist(ik had wel een vermoeden, wat later bevestigd werd), vond ik ookwel 'iets' hebben maar helemaal niet wat ik zoek :)

Nu ik zou liefst iets zo "natuurlijk" mogelijk hebben zodat ik met een vrij gerust hart kan zijn dat er niet teveel andere shit in zit(ken niet veel dealers en degene die ik ken vetrouw ik niet). Wat mij enorm aanspreekt is cocaine(ik weet het, niet zo natuurlijk maar voor deze zou ik een uitzondering maken :wink: ), maar voor zover ik weet is dat ook vrij duur, en niet iets wat je regelmatig kan doen(tenzij je echt geen respect hebt voor je lichaam natuurlijk).

Little help? :tongueout:

Lithium

Ohja ik slik trouwens rilatine nu en dan(om te studeren), is dat effect vergelijkbaar met coke? heb ook iets gehoord van rilatine snuiven..? want ik vind het innemen wel leuk enzo, heb het eens genomen als ik uitging, maar het is ook weer niet zoooo speciaal :) :wink:

Tripper

Wijs gebruiker
GHB is wat je bedoeld met vloeibare denk ik.
Een beetje pep, pep is ook niet zo duur.
Een beetje LSD, dit in combinatie met een beetje pep.
En XTC natuurlijk.

gamezz

Bewuste gebruiker
een vriend doet iets in je drinken zonder het jou te vertellen?
WTF kerel , wie doet er nu zoiets bij zen vrienden.
ontoppic:
er zijn vele drugs om uit te gaan.
ik zou zeker MDMA eens uitproberen dat is mijn favoriet om uit te gaan (eigenlijk ook de enige "echte" partydrug waar ik ervaring mee heb)
LSD kan ook , hoewel ik dit niet echt een ideale partydrug vind

Lithium zei:
Hey,
Wat mij enorm aanspreekt is cocaine(ik weet het, niet zo natuurlijk maar voor deze zou ik een uitzondering maken :wink: ), maar voor zover ik weet is dat ook vrij duur, en niet iets wat je regelmatig kan doen(tenzij je echt geen respect hebt voor je lichaam natuurlijk).
je moet geen enkele harddrug te vaak doen

langeman

Bewuste gebruiker
Besef dat het onderscheid natuurlijk/chemisch een onzinnig onderscheid is. Bovendien ben je er nu al niet consequent in (ritaline is niet het meeste natuurlijke dat er is).
Verder is het goed om, naast hier meningen te vragen, je goed in te lezen in info over de verschillende drugs. Dan kun je een eigen mening vormen.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Ik zou niet aan de pep gaan als ik jou was, maja vind het persoon gewoon rotzooi ook, erge kut kater voor weinig echte lol. Beter scoor je wat pure MDMA kristallen. Schoon en bij normale dosissen geen kater. Anders wat methylone, zelfde verhaal misschien nog wel chiller.

Hmm tja verder? Weet ook niet zo goed beter geen coke man dat fucked je op worden mensen echt mongolen van + duur en weinig effect...

Lithium

Wow veel reactie al.. even duidelijk maken; was niet mijn vriend die ghb in drank deed.. was een kerel die ik niet kende, heb er ookwel ambras mee gemaakt daarna omdat ik het toch niet kunnen vind dat je dat zomaar doet. Maar ik was er eigelijk niet boos om, gratis drugs..en het was toch goede denkik.

Lsd om te fuiven?? lijkt me niet ideaal.. werkt toch zowat als salvia maar dan langer he? en salvia kon ik niet echt op feesten hoor, ik kon enkel ronddwalen en olifanten zien enzo.. :d

xtc ok, maar xtc is toch niet zo betrouwbaar he? of je moet je dealer vertrouwen maar zoals ik al zei is dat niet echt..

Pep ken ik niet.. wat is de werking daarvan?

Ik zie ook dat jullie veel dingen mengen.. lsd en pep, coke en drank, speed en drank.. Voor een beginner toch niet aan te raden denkik of boeit dat niet veel?
Ik kan wel wat hebben hoor, maar ik wil niet dat ik een afkeer krijg van bv coke omdat ik er slecht op gegaan ben doordat ik het gemengd had met..

thnx voor al de reacties al :wink:

Lithium

Adrenochroom zei:
Ik zou niet aan de pep gaan als ik jou was, maja vind het persoon gewoon rotzooi ook, erge kut kater voor weinig echte lol. Beter scoor je wat pure MDMA kristallen. Schoon en bij normale dosissen geen kater. Anders wat methylone, zelfde verhaal misschien nog wel chiller.

Hmm tja verder? Weet ook niet zo goed beter geen coke man dat fucked je op worden mensen echt mongolen van + duur en weinig effect...

Hey, ik weet niet precies wat pep is, het is blijkbaar goedkoop enzo.. wat grote + is, maar ik geef idd liever wat meer dan als het toch zo rotzooi is..

mdma is toch een onderdeel van xtc he? waarom zou ik dan mdma en niet gewoon xtc nemen? wat is verschil in effect ofzo?

en wat is verschil danweer tssn methylone en mdma?(dacht dat dat ong hetzelfde was)

Je zegt geen coke..? weinig effect en fucked up? ik weet dat het duur is, maar ik dacht altijd dat coke tochwel een degelijke drug was.. ik heb ookal gehoord dat het effect niet zo lang duurt, maar dat als je degelijke coke hebt het toch enorm leuk is omdat je jezelf heel goed voelt... ?

thnx

Lithium

Flameon zei:
Wat pep .... en wel laten testen ja, want het kan met alles vermengd zijn

waar kan je drugs laten testen? ik vertrouw de dealer niet, en ik gok niet dat ik bij de dokter langs kan gaan om mijn drugs te testen he? :tongueout:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Lithium zei:
Adrenochroom zei:

Hey, ik weet niet precies wat pep is, het is blijkbaar goedkoop enzo.. wat grote + is, maar ik geef idd liever wat meer dan als het toch zo rotzooi is..

mdma is toch een onderdeel van xtc he? waarom zou ik dan mdma en niet gewoon xtc nemen? wat is verschil in effect ofzo?

en wat is verschil danweer tssn methylone en mdma?(dacht dat dat ong hetzelfde was)

Je zegt geen coke..? weinig effect en fucked up? ik weet dat het duur is, maar ik dacht altijd dat coke tochwel een degelijke drug was.. ik heb ookal gehoord dat het effect niet zo lang duurt, maar dat als je degelijke coke hebt het toch enorm leuk is omdat je jezelf heel goed voelt... ?

thnx

lees je anders een beetje in voordat je alles gaat vragen...

maar goed, pep = speed

coke maakt je in veel gevallen een klootzak in mijn ervaring

mdma is het actieve deel van xtc, hetgene wat xtc zo leuk maakt, waarom je dit liever wilt hebben is omdat er in xtc soms ook andere stofjes kunnen zitten, vandaar, pure vorm is fijner.

methylone lijkt op mdma maar is anders

:wave: Adreno

Lithium

Adrenochroom zei:
Lithium zei:
Adrenochroom zei:

thnx

lees je anders een beetje in voordat je alles gaat vragen...

maar goed, pep = speed

coke maakt je in veel gevallen een klootzak in mijn ervaring

mdma is het actieve deel van xtc, hetgene wat xtc zo leuk maakt, waarom je dit liever wilt hebben is omdat er in xtc soms ook andere stofjes kunnen zitten, vandaar, pure vorm is fijner.

methylone lijkt op mdma maar is anders

:wave: Adreno

Ja i know sorry ik haat zelf ook mensen die google niet kennen.. En ik heb alwel wat gelezen erover maar ervaring van mensen is altijd leerrijker dan theorie he :wink:

Ik ken mensen die speed doen, zeggen me dat het eigenlijk handig is als je lang op wil blijven enzo, die gebruiken dat om nachtjes door te gaan als ze smorgens moeten werken enzo.. niet mijn cup of tea want ik heb geen moeite met nachtjes doorgaan.

Mdma lijkt me wel wat dan.. snap enkel niet goed waarom men dan niet altijd mdma gebruikt(of methylone) ipv xtc.. want je wil toch niet graag andere bullshit in je lijf waar je niets aan hebt.. :)

thnx in alle geval, denk dat ik binnekort eens mdma of coke ga proberen,
ik weet dat je zegt dat coke je een klootzak maakt, en dat kan idd wel kloppen want ze zeggen toch dat je jezelf er "geweldig" door voelt.. waardoor duswel veel mensen wrs een hufter worden.
Maar het effect lijkt me toch leuk, en het is (blijkbaar) tamelijk snel uitgewerkt, wat ik wel positief vind voor iets wat ik de eerste keer doe.. stel dat het dan tegenvalt is het niet zo erg.. Enkel jammer van de prijs wel.

wat is zoal de normale prijs van coke of mdma? (weet niet of het uitmaakt maar ben van belgie..)

Lithium

Ohja nog een vraagje,

is rilatine snuiven ong hetzelfde dan mdma of cocaine ofzo? zoals ik al zei ik slik rilatine.. is leuk maar niet super.. Maar heb gehoord dat het snuiven populair is tegenwoordig dus dat is wel handig voor mij(ik krijg rilatine op voorschrift).

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Lithium zei:
Ohja nog een vraagje,

is rilatine snuiven ong hetzelfde dan mdma of cocaine ofzo? zoals ik al zei ik slik rilatine.. is leuk maar niet super.. Maar heb gehoord dat het snuiven populair is tegenwoordig dus dat is wel handig voor mij(ik krijg rilatine op voorschrift).

Dat geeft absoluut niet hetzelfde effect... :P

Lithium

Sublimo zei:
Lithium zei:
Ohja nog een vraagje,

Wat effect geeft het danwel? Moeite waard om te proberen? of is het simpelweg rommel?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Lithium zei:
Sublimo zei:
Lithium zei:
Ohja nog een vraagje,

Wat effect geeft het danwel? Moeite waard om te proberen? of is het simpelweg rommel?

Je kunt het eens proberen, het zal ongeveer hetzelfde effect zijn als wanneer je het oraal inneemt, alleen iets feller. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, lijkt me maar een matig effect te hebben.

clockcable

Bewuste gebruiker
Wij kunnen je niet vertellen welke drugs jij leuk vind. Dat moet je zelf allemaal proberen en daar je eigen conclusies uit trekken. :grin:

Lithium

oke, morgen ga ik eens rilatine snuiven en een half uurtje later ofzo wat wiet doen. Zien wat het geeft.. en binnenkort eens mdma doen(heb iemand gevonden die het heeft) en mss ook coke als ik het vind. Thanx voor jullie hulp alvast ! :grin: :wave:

langeman

Bewuste gebruiker
Ga je gang. Nu moet je het allemaal wel precies weten. Je hebt inmiddel álles wel gevraagd. Lijkt me dat je prímá bent voorbereid.

Om toch nog een laatste tip te geven.... kijk naar mijn onderschrift.

Flameon

Badass junkie
Lithium zei:
oke, morgen ga ik eens rilatine snuiven en een half uurtje later ofzo wat wiet doen. Zien wat het geeft.. en binnenkort eens mdma doen(heb iemand gevonden die het heeft) en mss ook coke als ik het vind. Thanx voor jullie hulp alvast ! :grin: :wave:

In de eerste regel maak je al een fout. Ritalin snuiven is teneerste niet gezond, die bindmiddelen in je neus. Het zal wat heftiger inslaan dan als je het slikt, maar spectaculair is het niet en absoluut niet stoer. Een pil is om te slikken, punt uit haha.
Tentweede is een upper (ritalin) en een downer (wiet) combineren verreweg van een goeie combi. Test het maar als je wilt, maar ik zou het je absoluut niet adviseren.
MDMA, goeie, is wel te doen ... maar lees je er eerst eens over in. Hetzelfde geldt voor coke.
Je draaft wel hard door op drugs gebruik, doe relax en drugsgebruik is niet stoer.

En verder vind ik de omerking van onze langeman erg strak. Lees zijn onderschrift en volg dat

Lithium

Flameon zei:
Lithium zei:

In de eerste regel maak je al een fout. Ritalin snuiven is teneerste niet gezond, die bindmiddelen in je neus. Het zal wat heftiger inslaan dan als je het slikt, maar spectaculair is het niet en absoluut niet stoer. Een pil is om te slikken, punt uit haha.
Tentweede is een upper (ritalin) en een downer (wiet) combineren verreweg van een goeie combi. Test het maar als je wilt, maar ik zou het je absoluut niet adviseren.
MDMA, goeie, is wel te doen ... maar lees je er eerst eens over in. Hetzelfde geldt voor coke.
Je draaft wel hard door op drugs gebruik, doe relax en drugsgebruik is niet stoer.

En verder vind ik de omerking van onze langeman erg strak. Lees zijn onderschrift en volg dat

Denk vooral niet dat ik het doe om stoer te doen.. niemand van mijn vrienden weet dat ik het ga doen en ze zouden het ook afkeuren, dat zijn mensen die een paar keer per jaar eens wiet doen en van al de rest afblijven. Ik wil het dan ook testen als ik alleen ben of met mensen die ik maar half ken, en ik "draaf door" omdat ik het graag nog deze week zou doen vermits mijn school nog niet echt begonnen is nu, dus ik kan het me permitteren een kater te hebben achteraf want ik heb niets te studeren etc...

Ik weet dat upper en downer combi niet goed hoort te zijn, maar als je op google ritalin and weed intypt lees je op engelse fora's ook veel mensen die het een leuke combi vinden, en zeker als je een half uur na je rilatine pas aan wiet begint.. Er zijn natuurlijk ook tegenstaanders dus ik gok dat het van persoon tot persoon afhangt.

Dat ritalin niet gezond is om te snuiven klinkt logisch, maar wat is wel gezond om te snuiven he? :wink: Ik denk ook niet dat van het 1 keer te snuiven mijn neusholtes meteen gaan wegrotten.. en ik ben niet van plan het wekelijks te doen hoor :wink:

Flameon

Badass junkie
Nee van 1 keer zullen je neusvleugels niet in elkaar brokkelen. Ik raad je de combi wiet en ritalin af .... maar jij bent baas over jezelf en je eigen lichaam dus doe wat je wilt doen zou ik zeggen. Veel plezier :grin: (en niet uithuilen hier haha)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Flameon zei:
Ritalin snuiven is teneerste niet gezond, die bindmiddelen in je neus.

De bindmiddelen zijn in principe niet schadelijk hoor. Je gaat gewoon meer stof hebben dat je moet snuiven, en zelfs dat valt mee bij rilatine lijkt me.

Waarom niet ? Er zijn toch net zo goed veel mensen die MDMA en wiet combineren ? Dat is ook een upper en downer. Dingen als alcohol, GHB en benzo's zijn dan wel weer gevaarlijk en die combinaties zou ik dan ook niet aanraden. Dat is echt iets voor mensen die zeer goed weten waar ze mee bezig zijn. Want daarbij kun je voor een lange tijd niks voelen van je downer door de upper en te veel bijpakken. Als je upper dan uitwerkt kun je in coma geraken. (Bij hoge dosissen.)

En verder vind ik de opmerking van onze langeman erg strak. Lees zijn onderschrift en volg dat

En hiermee kan ik het alleen maar eens zijn. :grin:

Flameon

Badass junkie
Bindmiddelen zijn zover ik weet erg shadeljk voor je neus tussenschot en de slijmvliezen, maar oke een keertje snuiven zal idd niks uitmaken.
De combi upper en downer is niet goed zover ik weet omdat je hart een flinke dreun krijgt. Verder goeie tip van je!

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Flameon zei:
Bindmiddelen zijn zover ik weet erg shadeljk voor je neus tussenschot en de slijmvliezen, maar oke een keertje snuiven zal idd niks uitmaken.

Oke, snuiven is in principe sowieso niet gezond voor je neus. Al zou je bloemsuiker snuiven. :P
Maar een keertje wat bindmiddelen gaan het niet maken, toch zou ik altijd de pure stof verkiezen boven iets met bindmiddelen in.

De combi upper en downer is niet goed zover ik weet omdat je hart een flinke dreun krijgt. Verder goeie tip van je!

Dat van het hart wist ik eigenlijk niet. Ik heb in principe altijd gedacht dat een benzo na een nachtje doorhalen je lichaam in rust brengt en het zo een beetje spaart.

Welke tip bedoel je ? Die van de downer en upper combinatie ? :)

Lithium

rilatine snuiven was best tof, eigelijk gewoon rilatine gevoel maar ipv de gebruikelijke 6u was het nu alles op een uurtje ofzo en dan weer gedaan.. wiet heb ik pas 2u later gedaan ofzo dus ik denk niet dat de effecten van rilatine toen er nog waren, ik was wel sneller high.. na 1 blunt was ik al vrij high, oke het was goede wiet maar meestal heb ik er toch 2 of 3 nodig vooraleer ik zoveel effect heb. dit had ik verwacht vermits ik onder rilatine ook altijd sneller effect heb van alcohol.
Heb van de neuroloog nu ook mirtazapine gekregen omdat ik slaapproblemen heb en rilatine daar niet zo voor helpt. Heb gisterenavond mijn 1e genomen(halve pil, 7.5mg dus); vrij snel in slaap(15min fzo) en de ochtend erna enorm tam, net alsof ik stoned was; heb dan tegen de middag rilatine MR oraal genomen(andere vorm van rilatine) en ik werd na een uurtje echtwel high en dit is nu nog in lichte mate het geval..
Dus voorlopig ga ik even niet meer snuiven en wiet/alcohol mee opletten want de combi van deze 2 pillen doet me al vrij high worden dus ik ga het zo wat afwachten tot ik ze gewend ben.(lekker goedkoop om uit te gaan wel :d)

Eens ik dit gewend ben wil ik wel eens mdma of coke proberen, maar zoals ik al zei ik vertrouw de dealer niet, ik heb gelezen over de testbank maar vind er weinig info over in belgie. Weet iemand een testbank zijn in belgie??(ik woon in Diest)

grtz

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
rilatine MR oraal genomen(andere vorm van rilatine)

Dat is nog steeds rilatine. Methylfenidaat om precies te zijn. MR staat gewoon voor modified release. Ofwel vertraagde afgifte. De methylfenidaat komt gewoon langzamer vrij in het lichaam, maar het is en blijft methylfenidaat.

[Eens ik dit gewend ben wil ik wel eens mdma of coke proberen, maar zoals ik al zei ik vertrouw de dealer niet, ik heb gelezen over de testbank maar vind er weinig info over in belgie. Weet iemand een testbank zijn in belgie??(ik woon in Diest)

Er zijn geen testbanken in België, daarvoor moet je in Nederland zijn.

ik heb een vraagje wie van jullie kan niet lezen??
hij krijgt ritalin op voorschrift dus dan hebtie adhd of iets dat er op lijkt dus dan is het geen upper maar een downer dus dat gecombineerd met wiet is 2x zo down
kzou mezelf gewoon een maandje opsluiten op me kamer kan ik ook depri worde???

W.F.L.

Badass junkie
problemchild zei:
ik heb een vraagje wie van jullie kan niet lezen??
hij krijgt ritalin op voorschrift dus dan hebtie adhd of iets dat er op lijkt dus dan is het geen upper maar een downer dus dat gecombineerd met wiet is 2x zo down
kzou mezelf gewoon een maandje opsluiten op me kamer kan ik ook depri worde???

Zo werkt het niet. Methylfenidaat is een upper. Het punt is juist dat uppers (deze die dopamine vrijmaken iig) op ADHD'ers een kalmerend effect hebben. Downers ook trouwens. Je hoeft bij ADD niet hyperactief te zijn. Ik ben even te lui om op te zoeken hoe het precies werkt op neurologisch niveau, maar het komt er op neer dat zowel uppers als downers een kalmerend effect (kunnen, is ook niet altijd, afhankelijk van de persoon zelf en de dosering!) hebben op ADHD'ers.

Bovenaan