SmartieAndMe zei:anonieme zei:Ik zou nog wel eens coke willen gebruiken, ist een aanrader?
En heb ergens gelezen dat je paradontax (tandpasta, zie afbeelding) kan nuiven .. lijkt me niet zo prettig maar zou k wel meer over willen weten![]()
Ik ben op meerdere sites tegengekomen dat er wellicht Salvia in zit.
Parodontax snuiven? Denk ff na joh, verwacht je echt dat je daar een effect van gaat krijgen behalve een hele frisse neus?![]()
Dat is net zo iets als het fabeltje wat over internet gaat dat je bananenschillen zou kunnen roken...
Ik zag in een andere post dat je 13 was. Wacht alsjeblieft even tot je 18-20 bent met harddrugs. Het lijkt misschien onschuldig nu, maar het gaat je ontwikkeling zeker remmen en het zal gevolgen hebben voor je toekomst als je zo jong begint. Het is niet dat we het jonge kinderen niet gunnen, de gevolgen zijn gewoon te groot op deze leeftijd.
Helemaal mee eens dit. Ik snap dat volwassenen misschien belerend over kunnen komen, maar je zult er je hele leven spijt van gaan krijgen als je al op die leeftijd met dit soort zooi gaat rommelen. En daarbij heb je als je eenmaal volwassen bent nog meer dan genoeg tijd om eens te gaan experimenteren.
En als je dan ook nog eens in dat rare paradontax verhaal gelooft, dan geeft dat alleen maar meer aan dat je er nog lang niet klaar voor bent...