Bas
Wijs gebruiker
Als afsluiter vanuit mijn kant, het is geen aanval op jou Johnny. Iedereen op dit Forum gebruikt drugs. Iedereen weet hoe ie er na afloop uitziet, de 1 zal er slechter uitzien dan de ander. Verder volg ik je hier en daar wel met je berichten, die bijna altijd apart gebouwd zijn betreft grammatica (dat vind ik persoonlijk wel interessant om te lezen, hoe jij zinnen opbouwt). Maar ondertussen zie ik verschil betreft je opbouw. Net zoals sommige trip reporters die tijdens en na hun trip een bericht posten.
Zelf heb je verschillende drugs geprobeerd, de 1 is wat erger betreft de schade dan de ander en de andere is wat meer verslavend dan de ander. Dit heb ik uit je verschillende berichten kunnen opmaken uit topics waar ik zelf ook te vinden ben. En drugs zijn nou gewoon niet goed voor je. Daarom dat ik je vroeg een foto te sturen. Want ik weet nu eenmaal dat je er nu anders uitziet dan toen je nog nooit drugs gebruikte.
Mijn zin kwam nogal wat aanvallend over, excuses hiervoor.
Zelf heb je verschillende drugs geprobeerd, de 1 is wat erger betreft de schade dan de ander en de andere is wat meer verslavend dan de ander. Dit heb ik uit je verschillende berichten kunnen opmaken uit topics waar ik zelf ook te vinden ben. En drugs zijn nou gewoon niet goed voor je. Daarom dat ik je vroeg een foto te sturen. Want ik weet nu eenmaal dat je er nu anders uitziet dan toen je nog nooit drugs gebruikte.
Mijn zin kwam nogal wat aanvallend over, excuses hiervoor.
Laatst bewerkt: