Welke drugs vond jij het meest spannend de 1e keer?

Bas

Wijs gebruiker
Als afsluiter vanuit mijn kant, het is geen aanval op jou Johnny. Iedereen op dit Forum gebruikt drugs. Iedereen weet hoe ie er na afloop uitziet, de 1 zal er slechter uitzien dan de ander. Verder volg ik je hier en daar wel met je berichten, die bijna altijd apart gebouwd zijn betreft grammatica (dat vind ik persoonlijk wel interessant om te lezen, hoe jij zinnen opbouwt). Maar ondertussen zie ik verschil betreft je opbouw. Net zoals sommige trip reporters die tijdens en na hun trip een bericht posten.

Zelf heb je verschillende drugs geprobeerd, de 1 is wat erger betreft de schade dan de ander en de andere is wat meer verslavend dan de ander. Dit heb ik uit je verschillende berichten kunnen opmaken uit topics waar ik zelf ook te vinden ben. En drugs zijn nou gewoon niet goed voor je. Daarom dat ik je vroeg een foto te sturen. Want ik weet nu eenmaal dat je er nu anders uitziet dan toen je nog nooit drugs gebruikte.

Mijn zin kwam nogal wat aanvallend over, excuses hiervoor.

Laatst bewerkt:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Je leest, met alle respect, dan toch niet helemaal correct als ik zo vrij mag zijn dit aan te wijzen: namelijk dat Bas impliceerde dat ik mezelf eens moest bekijken om te kijken wat de zo gezegde harddrugs met mij gedaan hebben, dus de implicatie in zich dragende dat ik de uiterlijke kenmerken van een zware druggebruiker zou bezitten.
Je haalt nu een opmerking aan die pas na de opmerking geplaatst is waar ik je voor waarschuwde, dus je verhaal klopt niet helemaal.

Die opmerking van @Bas daarna had ik niet gezien, is ook niet netjes en niet nodig dus bij deze ook een waarschuwing naar Bas.

Verder heb ik het nu ook al in ander topic gezegd @Johnny Snow als iets je niet bevalt stuur me maar een pb. Als ik om opheldering ofzo vraag is dat geen aanval, maar op gedrag zal ik je net als anderen gewoon blijven aanspreken, je wordt niet benadeeld maar krijgt ook geen voorkeursbehandeling.

En nu weer ontopic met zijn allen inderdaad.

Bas

Wijs gebruiker
XTC was de drug die ik het meest spannend vond. Ik had 0 verwachtingen en wist echt niet wat ik moest gaan voelen. Al had ik veel gelezen op internet over XTC, het was nog steeds niet duidelijk. Speed daarentegen wel, gek genoeg kon ik gewoon al inbeelden hoe en wat ik zou voelen. Toen ik met beiden drugs begon had ik nog geen enkele keer iemand om mee te vergelijken, iemand die onder invloed was van 1 van deze drugs en over de effecten aan het praten was.

Zoals bekend, de 1e keer XTC was geweldig. Jammer dat ik het gevoel van dat moment nooit meer zal terug krijgen.

SneeuwSnuiver

Bewuste gebruiker
Mijn eerste keer speed was ook wel een beetje spannend maar het effect was veel minder sterk dan ik verwacht had. Misschien komt dat ook omdat ik het toen thuis gebruikte, dat het wat saaier was ofzo.
Tweede keer speed was op een feestje en daar ervaarde ik veel meer vant effect en was het heel lekker.

Johnny Snow

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Wat gek is, is dat ik eigenlijk altijd wel bang had bij het uitproberen van een nieuwe drug, behalve eentje, Salvia Divinorum 60x - inschattingsfout? :) Verschoot me te pletter man! lol

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Goh, mijn topic is weet lekker gekaapt..

OT: ik kan me eigenlijk niet herinneren welke drug ik het meest spannend vond van tevoren. Op mijn 19e heb ik voor het eerst überhaupt iets van drugs genomen (alcohol daargelaten) en dat was meteen een volledige portie paddo's dus ik wist niet wat me overkwam, al had ik me wel ingelezen. Misschien de tweede keer psilo (truffels), dat was later dat jaar. Toen wist ik wat me te wachten stond, dus iets meer spanning. LSD vond ik ook wel spannend.

Dit jaar hoop ik een keer DMT te proberen, dat gaat de winnaar worden qua spanning van tevoren vermoed ik. :wink: Maar spanning is goed, en leuk.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Het meest spannend vond ik mijn eerste keer xtc, het idee dat ik niet meer de volledige controle over mezelf zou hebben stond me echt niet aan hahaha.

En heb gister voor het eerst Salvia gedaan, ik vond het niet spannend maar echt eng. Weet wel, ik doe nooit meer Salvia. Wat een vreselijk spul snap niet dat mensen dat leuk vinden.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
En heb gister voor het eerst Salvia gedaan, ik vond het niet spannend maar echt eng. Weet wel, ik doe nooit meer Salvia. Wat een vreselijk spul snap niet dat mensen dat leuk vinden.

Oei. :neutral: Van salvia is wel bekend dat het relatief veel mensen een ervaring geeft die niet als positief wordt ervaren. Wat was er gebeurd, wat maakte het zo eng?

Gabbertje

Wijs gebruiker
Oei. :neutral: Van salvia is wel bekend dat het relatief veel mensen een ervaring geeft die niet als positief wordt ervaren. Wat was er gebeurd, wat maakte het zo eng?
Ik heb op YouTube en Facebook al flink wat video's gezien waar mensen goed fout gingen op Salvia, en dat schrok me al flink af. Gister wou een vriend het van me doen, ik zou erbij zijn als tripsitter en heel misschien dat ik het ook ging doen. Die vriend van me had het 2x gedaan, een normale dosis en een hogere van de x10 extract. Hij vond het helemaal geweldig en had flinke lachkicks waardoor ik het ook maar ging doen.(Dit was geheel mijn eigen keuze er was geen sprake van groepsdruk)

Het nemen ging eigenlijk heel soepel, hielp ook wel dat ik rook. Eigenlijk meteen merkte ik er wat van, werd wat vaag en kreeg een korte lachkick. Maar meteen daarop werd ik een beetje paranoïde, mijn helle lichaam en geest werden 1 kant opgetrokken. Weet niet hoe ik het echt niet verwoorden, maar het was echt niet chill. Ik kwam in een negatieve cirkel waar ik niet uit kon komen. Gelukkig bleef ik me beseffen dat het effect maar 10 minuten duurde, al had het langer geduurd had ik echt gek geworden.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Als ik al deze verhalen en van anderen hoor over Salvia ga ik er maar niet aan beginnen.

Sofia87

Gast
Daar moet ik niet lang over nadenken: m’n 1e LSD-trip afgelopen weekend.
Ik werd door sommigen gewaarschuwd dat ik het, als gebruiker van vooral uppers, zwaar zou krijgen. Maar het tegendeel was waar: de trip was magisch .

Johnny Snow

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik werd door sommigen gewaarschuwd dat ik het, als gebruiker van vooral uppers, zwaar zou krijgen. Maar het tegendeel was waar: de trip was magisch .

Ik zou niet weten waarom je het daardoor moeilijker zou krijgen, het hangt er gewoon vanaf hoe je de trip an sich benadert uiteindelijk, de rest maakt niets uit! Het kan iemand die niet met uppers bezig is ook slecht bekomen: maar ik ben blij dat je het zo magisch vond - zo moet LSD zijn! :grin:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Roze olifant

Salvia op hoge dosis geeft totaal verlies van controle en identiteit. En dat gebeurt dus binnen al een paar seconden, dus veel te overweldigend voor veel mensen.

Ik ga die hoge extracten weer een keer roken als ik een vaporizer heb. Met een pijpje ben te bang dat ik m'n kiet in de fik zet, of mezelf verbrand. Het komt zo snel opzetten dat je niet eens de tijd hebt om die weg te leggen.

Johnny Snow

Bewuste gebruiker
Tripreporter
@Roze olifant

Salvia op hoge dosis geeft totaal verlies van controle en identiteit. En dat gebeurt dus binnen al een paar seconden, dus veel te overweldigend voor veel mensen.

Ik ga die hoge extracten weer een keer roken als ik een vaporizer heb. Met een pijpje ben te bang dat ik m'n kiet in de fik zet, of mezelf verbrand. Het komt zo snel opzetten dat je niet eens de tijd hebt om die weg te leggen.

Ik weet niet meer of jij het was, acht.zes, die zei dat er geen verschil is tussen een 40x of 60x, wel moet je weten, die 60x was dan nog een synergetisch effect, dat wil zeggen dat je het extract mag verdubbelen, dus in praktijk spreken we hier over een 120x extract - in welke mate accuraat een verdubbeling is dan slechts bij benadering, dat is toch de theoretische invulling van het begrip synergetisch extract.

En eender in welke mate het versterkend werkte, ik beleefde er waarlijk nog heel andere dingen onder dan onder het 40x (cf. het 120x synergetisch wordt verkocht in een smartshop, ik kan hem noemen maar weet niet of dat volgens de regels is, als dat volgens de regels is en men vraagt het mij zal ik deze dan ook uittypen of doorlinken, geen probleem, en die verkoopt of toen toch althans die 120x, maar als ik me niet vergis is zelfs dat extract zelfs in NL niet legaal om te verkopen...) - als meer specifiek uitgesproken kenmerken dan bij eender welk ander extract en constant aanwezig, was dat dit bij ons heel beruchte extract in veel, veel sterkere mate visuele kenmerken had dan bij de andere dus, ook moet de volledige beroving van lichaamsbeweging totaal geweest zijn, want waar bij mildere (maar uiteraard 20x, 40x, allemaal al zeer zwaar spul) extracten het best nodig kon zijn een of twee personen te hebben die je konden vastpinnen in de zetel of tegen de grond, of dat je wel eens met je inboedel een partijtje had liggen knokken en bezorgde buren die aan je raam stonden te roepen of alles oké was, en eens je wat bijgekomen en bekomen was je maar lalde dat je een dag-nachtmerrie had gehad maar eigenlijk besefte je niets meer maar was je hele woonkamer tot schroot herleid en stonden die buren daar blijkbaar omdat je op leven en dood moet geroepen hebben blijkbaar, al dan niet om hulp, weet ik veel, wel, met die dus zo gezegde 120x kwam dat geheel en al niet voor!

Dat vond en vind ik persoonlijk een enorme pro, omdat je zo de volledige intensiteit van dit tripmiddel in kan gaan zonder dat je je zorgen moet maken dat je je kan gaan verwonden of dure dingen stuk zou maken of zulks! Maar ik zegt het,ik weet niet of dat nog te krijgen valt zelfs, 60x synergetisch (ik weet wel dat er enkel synergetische 60x was, geen gewone 60x).

Lang verhaal kort (too late, I know) - quite a difference in effects these two extracts, niet enkel intensiteitsgewijs! Grtz!

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter

Klinkt goed @Sofia87 ik ben benieuwd naar je verhalen! Heb je al een trip report geschreven?

Sofia87

Gast
Ik was niet helemaal volledig in m'n 1e post waarom ik m'n 1e LSD-trip spannend vond.
Naast het feit dat ik vooral uppers gebruik, en deze toch eerder leiden tot escapisme dan tot confrontatie, had ik vooral schrik om tijdens de trip op de 1 of andere manier herinnerd te worden aan m'n overleden vader. Zijn overlijden kwam totaal onverwacht en ik heb dus geen afscheid van hem kunnen nemen.
Het heeft me heel wat moeite gekost om zijn heengaan te verwerken. En ik vreesde dan ook een beetje dat de trip oude wonden zou openen. Dat zou betekend hebben dat mijn verwerkingsproces nog niet beëindigd was.
Nu besef ik dat ik m'n vader wel degelijk heb ontmoet tijdens m'n trip, maar ook dat ik hem heb kunnen loslaten. Een opluchting ...

Laatst bewerkt:

Johnny Snow

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Paddo's hoogstwaarschijnlijk.
,

Eender hoe vaak je het gedaan hebt, eender hoe klein de dosis, tot die eerste trek van die bowl instant in-kicked, is Crystal Meth toch altijd opnieuw echt wel voor een heel deel scary... Als dat spul slecht valt... Wil je geen anti-dote maar gewoon een Cyianide capsule bij je hebben liggen...

How can fucking Heaven possibly be such an uttermost Hell-hole? You can escape, but not with your Soul, that is lost from the start: it contains transcendental toxics that after one toke of Ice due to their acidity just eats away your Soul at top speed, kinda like starving acidic toxics, anyway, leaving you empty and without one single microgram of happiness ever returning to the way you experience things, is what I realized this month while being wihut any drug at all for a full month, staring into the big empty abyss my life now has become, depending on drugs to make it to my grave and not needing to crawl, at least now and then, also fly...

A life destroyed by turning extracted liquid of most important of all pseudo-ephedrine into - preferred - Ice crystals made for the most horrible of any other way of consuming this drug, but the one you will not want to let go off because this horrible ROA will make smoking the most perfect ritual you will ever encounter...

I saw in some, granted: shitty, docu's that some people shoot up Crystal Meth - well, it is an HCL drug, so much is sure - but, either tolerance has eaten you alive and now death, dead, not with one foot in the grave but only your zombie head sticking out of it and those lost zombies can't in any way or with taking whatever amount that does not kill you impossible to give any effect anymore - probably just a few months binging, or less possibly, should do that trick, or otherwise only having Cranck, poor quality and with real fucking poisons like MSM cut up pile of none potent shit because I just know, potent, HQ Meth, you can not otherwise in any way survive even the smallest dose by IV-usage, too strong, I guess you would explode, form not a Methane but a Meth-cloud so huge that it surrounds the entire Globe for so many years no light reaches life on Earth anymore and only death and the Devil remain to rule their Hell-hole, together with the undeath Meth-heads as slaves...

And God? He's playing Golf in one of his many luxury mega extreme houses, in Kaapstad at the moment I'm guessing, he told me the other night when he visited with some stuff from the Peruvian part of Heaven stating he felt like hunting some Africans... I tried to talk him out of it, but God really is ignorant, he finds racism logical... Because He Himself is white... He got kinda mad when I told Him I didn't think anything could be an argument pro racism, but he walked away mad... He really can''t stand it if someone has another opinion... I think he has some issues, like too afraid letting the world know in a third testament that he's actually gay... But too scared.... The Pussy...

Dagoth Ur

Belezen gebruiker
Hahahah, shit man. Eerste keer dat ik met mijn neus boven een sleutel hing om een nakkie te nemen was toch echt wel spannend, ik had echt voordat ik het deed een moment van: "Shit. Nu ben ik echt mijn leven aan het verpesten hoor" xD

Dit was pep en ik voelde eigenlijk niks ervan deze eerste keer, zelfs na meerdere nakkies. Tweede keer ging ik wel hard maar dat is de vraag niet want op dit moment vond ik het niet zo spannend

Laatst bewerkt:

Gabbertje

Wijs gebruiker
Hahahah, shit man. Eerste keer dat ik met mijn neus boven een sleutel hing om een nakkie te nemen was toch echt wel spannend, ik had echt voordat ik het deed een moment van: "Shit. Nu ben ik echt mijn leven aan het verpesten hoor" xD

Dit was pep en ik voelde eigenlijk niks ervan deze eerste keer, zelfs na meerdere nakkies. Tweede keer ging ik kanker hard maar dat is de vraag niet want op dit moment vond ik het niet zo spannend
Niet gemeen bedoeld maar zou je het woordje "kanker" kunnen weghalen? Op dit forum wordt eigenlijk niet gescholden (mag volgens mij ook niet), en vind dat woord net even te ver gaan.

Ont: Ik herken die gedachte, dat zeiden een vriend en ik ook tegen elkaar bij het eerst nakkie :tearsofjoy:

Edit: Lees forum regel 3 https://drugsforum.nl/help/terms
Lees gelijk even de forum regels door om een ban in de toekomst te voorkomen.

Dagoth Ur

Belezen gebruiker
Niet gemeen bedoeld maar zou je het woordje "kanker" kunnen weghalen? Op dit forum wordt eigenlijk niet gescholden (mag volgens mij ook niet), en vind dat woord net even te ver gaan.

Ont: Ik herken die gedachte, dat zeiden een vriend en ik ook tegen elkaar bij het eerst nakkie :tearsofjoy:

Edit: Lees forum regel 3 https://drugsforum.nl/help/terms
Lees gelijk even de forum regels door om een ban in de toekomst te voorkomen.

Lol my bad. Heb m'n comment wel bewerkt

Lysergine

Bewuste gebruiker
Ik vond GHB de eerste keer het spannendst, omdat de dosering vrij nauw komt en ik een absolute hekel aan misselijkheid heb wat GHB al snel schijnt te veroorzaken.

2-C SPACE

Newbie
Ik vond het soms wel spannend, mijn eerste keer was 2-CB, had een pilletje, stak 'm in mijn mond slikte hem in en ik zag wel wat er ging gebeuren dat vond ik niet zo spannend. Tweede keer drugs was XTC en dat ging precies hetzelfde... had een maandje na mijn eerste XTC ervaring DMT gekregen van een vriend van me en hij zei dat je dat door je jointje moest doen en had al wat opgezocht over DMT maar nergens stond dat je het in je jointje kon doen, vond het wel spannend om het te gaan doen, ik had het toch uitgepobeerd uit nieuwsgierigheid en uiteindelijk bijna niks ervaren, mijn beeld was alleen een beetje aan het golfen en een paar dingen ademde maar voorderest niks interessants (jammer), ik was eventjes daarna erachter gekomen dat je het moet vapen en dat als je het door je jointje doet je de meeste werkzame stoffen verbrand... Ik ga binnenkort mijn eerste (sterk psychedelische drug) ALD-52 proberen, ben wel een beetje zenuwachtig in verband met een badtrip maar ik denk dat als ik gewoon een goede houding heb wanneer je het inneemt het allemaal wel goed komt... Psilocybine staat ook nog op mijn lijstje voor één van de aankomende maanden...

Laatst bewerkt:
Bovenaan