OnderDeEik zei:Jazeker, zowel roken als eten.
Is trouwens al wel een tijd terug... Laatst heeft een vriend nog interesse getoond om die eens op beide manieren te proberen dus misschien binnenkort weer eens.
Was je ervaring positief of negatief ?
OnderDeEik zei:Jazeker, zowel roken als eten.
Is trouwens al wel een tijd terug... Laatst heeft een vriend nog interesse getoond om die eens op beide manieren te proberen dus misschien binnenkort weer eens.
OnderDeEik zei:Ik zie het zelf als een positieve ervaring...
Doch had het wel een flinke mindfuck en vreemde twitches in de spieren. Het meeste had eigenlijk aan de naspace die erg overeenkwam met het gevoel na roken. De trip zelf was wel grillig.
Sublimo zei:OnderDeEik zei:Ik zie het zelf als een positieve ervaring...
Doch had het wel een flinke mindfuck en vreemde twitches in de spieren. Het meeste had eigenlijk aan de naspace die erg overeenkwam met het gevoel na roken. De trip zelf was wel grillig.
Dat klinkt zeer herkenbaar, ik vond het persoonlijk ook een positieve ervaring, maar nu niet bepaald een aangename. Erg grillig inderdaad. En veel dissociatie. Toch zou ik het nog eens opnieuw doen.![]()
OnderDeEik zei:Sublimo zei:OnderDeEik zei:Ik zie het zelf als een positieve ervaring...
Dat klinkt zeer herkenbaar, ik vond het persoonlijk ook een positieve ervaring, maar nu niet bepaald een aangename. Erg grillig inderdaad. En veel dissociatie. Toch zou ik het nog eens opnieuw doen.![]()
Dan ontbreekt er voor mij bij de omschrijving nog 1 ding: herhalingherhalingherhaling![]()
vork zei:Ehm heb nu een beetje veel in huis :P
Lsd,dmt,2c-p,2c-t-7,2c-c,hasj,wiet,guarana,gram 4-fmp en een shitload aan alchol
mooie verzameling heb je daar vooral die 2c-i ziet er leuk uit voor in de verzameling.Fresh zei:Lsd, kristallen, xtc, 2c-b (pil) en 2c-i (caps), nog steeds 2x doosje a 15gr.truffels (Dragon's Dynamite), alcohol, wiet, hash en Dex (pasta)![]()
+KratomEinstein zei:(Was)benzine, spiritus, nootmuskaat en butaangasIk ben mij er eentje
![]()
Oja, ook nog wat koffie, alcohol en white widow![]()
lolnoob zei:Ben vooral benieuwd naar de kratom en salvia 5x.
Fresh zei:lolnoob zei:Ben vooral benieuwd naar de kratom en salvia 5x.
Heb je Kratom extract of bladeren om er thee van te zetten?![]()
KoxBox zei:Pjep,coke, LSD, peuken en liters alcohol.![]()
SjaakT zei:Wat hasj en hopelijk morgen Dragon's Dynamite![]()
SjaakT zei:SjaakT zei:Wat hasj en hopelijk morgen Dragon's Dynamite![]()
Ik heb inderdaad de Dragons Dynamite ontvangen de volgende dag![]()
Zaterdag wordt de dag!
Fresh zei:SjaakT zei:SjaakT zei:Wat hasj en hopelijk morgen Dragon's Dynamite![]()
Ik heb inderdaad de Dragons Dynamite ontvangen de volgende dag![]()
Zaterdag wordt de dag!
Hoeveel gram?Waar koop jij ze eigenlijk?
SjaakTquote="SjaakT zei:Hoeveel gram?Waar koop jij ze eigenlijk?