Welke drugs heb jij nu in huis?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
OnderDeEik zei:
Jazeker, zowel roken als eten.
Is trouwens al wel een tijd terug... Laatst heeft een vriend nog interesse getoond om die eens op beide manieren te proberen dus misschien binnenkort weer eens.

Was je ervaring positief of negatief ?

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Ik zie het zelf als een positieve ervaring...
Doch had het wel een flinke mindfuck en vreemde twitches in de spieren. Het meeste had eigenlijk aan de naspace die erg overeenkwam met het gevoel na roken. De trip zelf was wel grillig.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
OnderDeEik zei:
Doch had het wel een flinke mindfuck en vreemde twitches in de spieren. Het meeste had eigenlijk aan de naspace die erg overeenkwam met het gevoel na roken. De trip zelf was wel grillig.

Dat klinkt zeer herkenbaar, ik vond het persoonlijk ook een positieve ervaring, maar nu niet bepaald een aangename. Erg grillig inderdaad. En veel dissociatie. Toch zou ik het nog eens opnieuw doen. :)

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Sublimo zei:
OnderDeEik zei:

Dat klinkt zeer herkenbaar, ik vond het persoonlijk ook een positieve ervaring, maar nu niet bepaald een aangename. Erg grillig inderdaad. En veel dissociatie. Toch zou ik het nog eens opnieuw doen. :)

Dan ontbreekt er voor mij bij de omschrijving nog 1 ding: herhalingherhalingherhaling :tearsofjoy:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
OnderDeEik zei:
Sublimo zei:
OnderDeEik zei:

Dan ontbreekt er voor mij bij de omschrijving nog 1 ding: herhalingherhalingherhaling :tearsofjoy:

Haha. :tearsofjoy:

True.:grin:

vork

Belezen gebruiker
Ehm heb nu een beetje veel in huis :P
Lsd,dmt,2c-p,2c-t-7,2c-c,hasj,wiet,guarana,gram 4-fmp en een shitload aan alchol

MIA-1985

Wijs gebruiker
Lsd, kristallen, xtc, 2c-b (pil) en 2c-i (caps), nog steeds 2x doosje a 15gr.truffels (Dragon's Dynamite), alcohol, wiet, hash en Dex (pasta) :hearteyes:

gamezz

Bewuste gebruiker
Fresh zei:
Lsd, kristallen, xtc, 2c-b (pil) en 2c-i (caps), nog steeds 2x doosje a 15gr.truffels (Dragon's Dynamite), alcohol, wiet, hash en Dex (pasta) :hearteyes:
mooie verzameling heb je daar vooral die 2c-i ziet er leuk uit voor in de verzameling.
OT: LSD

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Een flinke brok hasj, peuken en sjag. Waarschijnlijk ga ik vanmiddag nog wat wiet halen, in de binnenstad van breda.

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Ehhh,hier in het ziekenhuis ligt O-plenty...hahaha maar kan/wil/mag ik niet bij...

Thuis nog een half litertje ghb(gaat wel de wc in als ik thuis kom), grammetje speed,grammetje keta, 6 pillen(a 60 mg mdma), zakje wiet,stukje hasj, fles absint, salvia 15x,beetje dmt

lolnoob

Bewuste gebruiker
Ik heb sinds vandaag ook butaangas in huis. Maar wel om mijn aansteker te vullen :wink:

OT:
Santa Maria
Salvia bladeren en 5x
Kratom

Nog niet alles uitgeprobeerd. Ben vooral benieuwd naar de kratom en salvia 5x.

Bewild

Bewuste gebruiker
Nog een beetje ket en nog wat afghaan, maar na de examens wordt deze collectie hopelijk weer aangevuld :grin: !

MIA-1985

Wijs gebruiker
SjaakTquote="SjaakT zei:
Hoeveel gram? :) Waar koop jij ze eigenlijk?

Oow ik wist niet dat de Dragon's Dynamite ook in bakjes van 12 gram verkocht worden?
Ik ken ze alleen van 10 en 15 gram en van 20 gram.
Heb je het bakje nog? Zijn ze van McSmart (distributeur uit Nieuwegein) dat je weet?
Ben benieuwd of het dezelfde zijn..

Bovenaan