Ik hoor zovaak slechte dingen over bupoprion...1x Luxus 8.5% Biertje
Ik ga denk ik stoppen met bupoprion. Ik word er alleen maar ongeduldig/aggressief en trillerig van.
Inderdaad, vraag me af of bupropion dan ook neurotoxic is. maar denk dat dat wel mee zal vallen aangezien het een medicijn is.Ik hoor zovaak slechte dingen over bupoprion...
Grappig genoeg lijkt het chemisch gezien op 3-cmc
Ik hoor zovaak slechte dingen over bupoprion...
Grappig genoeg lijkt het chemisch gezien op 3-cmc
Inderdaad, vraag me af of bupropion dan ook neurotoxic is. maar denk dat dat wel mee zal vallen aangezien het een medicijn is.
1x Luxus 8.5% Biertje
Ik ga denk ik stoppen met bupoprion. Ik word er alleen maar ongeduldig/aggressief en trillerig van.
Ik gebruik het echt al 4 jaar ofzo tot grote tevredenheid juist. Hoe lang slik je het nu @Bengozy en je zat toch nog maar op 150 mg ipv 300?
Dat verhoogd juist de eetlust als het aanslaat ,ook Es/Citalopram kan deze bijwerking hebben.Sertraline
Dat verhoogd juist de eetlust als het aanslaat ,ook Es/Citalopram kan deze bijwerking hebben.
20 kilo zit er zo bij ,zo ben ik ook 30kg zwaarder geworden door Zyprexa ,ook zo'n vreet pilletje waar ik gelukkig vanaf ben en een mooi gewicht heb voor mijn lengte (80kg)
Heb het een aantal maanden dagelijks gebruikt op 150mg, toen heb ik het verhoogd naar 300mg en toen werd ik echt super naar ervan. Ik was wel semi brak op die dag maar ik kreeg er bijna weer een paniekaanval van ookal had ik die al tijden niet gehad. Ik ga gewoon m'n clonazepam afbouwen (nu 0,75mg ipv 1mg per dag) en dan 0,25mg per week eraf.Ik gebruik het echt al 4 jaar ofzo tot grote tevredenheid juist. Hoe lang slik je het nu @Bengozy en je zat toch nog maar op 150 mg ipv 300?
Ik heb mijn vrouw eraf gehaald ,ze werd onrustig en hyper door de amfetamine achtige structuur.Ik ga denk ik stoppen met bupoprion. Ik word er alleen maar ongeduldig/aggressief en trillerig van.
Nog 4 puntjes, een biertje, Cuba Libre. Zo nog 2 puntjes om de gintonic weg te spoelen en dan maar weer t terrein op voor s10😊2 puntjes coke en aan m'n 2e pilsje
EenCBD wiet
Nou dealer was 1,5 uur te laat, en had maar 1gr 3m bij zich. Dus heb 2x kleine coke + gram mdma gratis gekregen. Maar wat van die mdma en coke gedoneerd aan een huisgenoot. Doe wel eerst wat coke en als ik in m'n nest ga liggen begin ik aan de 3mmc (jullie weten waaromWat 3mmc besteld, komt rond een uurtje of 9 binnen. Ff m'n hoofd legen, lekker gamen, muziek luisteren en spacen![]()
Ik heb mijn vrouw eraf gehaald ,ze werd onrustig en hyper door de amfetamine achtige structuur.
Beslist geen echte amfetaminen maar wel een false positief uitslag ,kan je nagaan wat voor troep het is.
Ook zat ze te trillen alsof ze Parkinson had ,best een zooitje als je het mij vraagt.
Nog 2, 2 biertjes en een Cuba libre .Nog 4 puntjes, een biertje, Cuba Libre. Zo nog 2 puntjes om de gintonic weg te spoelen
Doe dit zelden tot nooit maar het kon een keer dankzij vrienden/gasten die overnachten toen bij ons.Jointje daarna DMT![]()
Het is veel met antidepressiva dat het bij de een aanslaat ,en bij de ander weer nietDat het ’troep’ zou zijn, is echt mega subjectief. Mij heeft het tot twee maal toe (was gestopt, gebruik het nu weer een tijd) uit een depressie - dysthyme stoornis - gehaald. Met eenmaal gewend, weinig bijwerkingen. Ik ben super dankbaar dat bupropion bestaat, ik weet serieus niet waar ik zonder dat middel was geweest. Het werkt ook enigszins op mijn angststoornis.
OT: Zuurstof. :’)
Het is veel met antidepressiva dat het bij de een aanslaat ,en bij de ander weer niet
Als het niet aanslaat ervaar iemand best veel ellende bij het zoeken naar een andere ,een soort van proefkonijn gevoel geeft dat dan.
Bij mij doet een SSRI totaal niets ,maar een SNRI weer wel.
Zelfs mijn oude psych snapte niet eens hoe die pillen werkte bij een open gesprek.
Succes ,ik hoop dat een goed gesprek zal helpen !Koffie bij de psycholoog