Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Bengozy

Bewuste gebruiker
Gister met m'n nieuwe huisgenoten gedronken en ja natuurlijk is er weer wat besteld.

Gister 1,5-2g coke met z'n 3en en een flinke hoeveelheid bier.

Ben eigenlijk niet echt brak, wat wel relaxt is.

OT: 0.5mg Clonazepam

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Na een dramatisch slechte lunch waarbij zowel de cava als de witte wijn (Gewurztraminer uit Somontano) hopeloos te lang openstonden, op mijn verblijfsadres eerst een restje Verdejo achtergelaten door de vorige bezoeker (ook te lang open).
Nu een eenvoudige Manzanilla sherry (Muyfina van Barbadillo) die eindelijk wel OK is.
Met olijven en tempura visjes (Airfryer, pfft).

EDIT: eten was echt onopmerkelijk. De amuse zette de toon ... prima te eten, maar een blik op een keuken die smaak minder belangrijk vindt.
Voorgerecht had een prima prijs kijkend naar de kosten van de ingrediënten. Maar miste smaak. Verkeerde verhouding, Goede gaaring maar kennelijk ten koste van het restje smaak. De saus als smaakmaker kwam uit een potje en was minimaal de helft te weinig.
Hoofdgerecht was prut: hoofdingredient was hooguit 10 gram (<05 %) waar het 30% had moeten zijn.
Bediening was veel te afwezig.

Parador in Xàbia: geen plek om naar toe te gaan.

Laatst bewerkt:

Loveuppers24

Bewuste gebruiker
2 kopjes Thee met Camille en Salie, een wel verdiend bakje mango sorbet ijs. En nog 1mg Lorazepam! 😴

Iedereen een fijn weekend toegewenst!

Bengozy

Bewuste gebruiker
Al vanaf vanmiddag begonnen met wat drankjes in de zon, nu wat coke. (Was blijkbaar nog over van gister). Ben er eigenlijk geen fan van maar kan niet nee zeggen als ik heb gedronken.

Irritant maarja, morgen zaterdag. Ik baal van m'n discipline maar ik moet me voor niemand verantwoorden behalve mezelf. Ik waardeer mezelf blijkbaar niet genoeg om van de makkelijke dopamine af te blijven.

/shrug

Edit : Kan er acute tolerantie optreden met cocaine als je het 2 dagen na elkaar gebruikt? Ik vind het nu een stuk minder relaxt. Nogsteeds prima maar ik heb niet die euforie achtige gevoelens die ik gister had. Misschien waren het 2 batches.

Laatst bewerkt:

Bengozy

Bewuste gebruiker
Het gaat 99% nooit zoals de eerste keer. Zo zou je kunnen denken dat tolerantie na eenmaal al gevormd is.
Zelf heb ik enkele keren coke gebruikt dus weet niet echt een daadwerkelijk antwoord te geven.
Ja snap ik, ik heb zelf al honderden keren coke gebruikt. Ik ben erg eigenlijk geen fan van maar als ik heb gedronken vind ik het heerlijk. Als ik heb gedronken en het binnen handbereik is neem ik het.

Bengozy

Bewuste gebruiker
Net om 07:30 in de vomar 2 halve liters gladiator afgerekend naast een omatje dat braaf haar boodschapjes aan het doen was. Dit terwijl ik een halve paniekaanval kreeg omdat ik zo normaal mogelijk wou doen. :tilttearlaugh::tilttearlaugh:

OT: Gladiator 10% 0.5mg clonazepam en wat coke. Voel me nu eindelijk wat relaxter.

Bovenaan