TripFlip
Belezen gebruiker
Oei heerlijk! Geniet ervan! Ik heb even een psychedelica stop ingelast..5-meo-mipt 5mg
Oei heerlijk! Geniet ervan! Ik heb even een psychedelica stop ingelast..5-meo-mipt 5mg
Die heb ik ook nog hier liggen en nooit eerder geprobeerd. Ben benieuwd wat jouw bevindingen zijn.Wou vandaag o-pce voor het eerst proberen maar voel hem niet misschien morgen. Fijn paas weekend mensen 🥰
L-theanine en boekje lezen
Nou daar ben ik weer eens. Voor het eerst sinds 7 maanden denk ik weer coke gebruikt. Ik schrijf het even van mij af, lees het niet als het teveel tekst is svp.Cocaine. Immens veel spijt, opnieuw last van hartkloppingen. Ik ben ziek emotioneel, huilen. Ik haat mezelf. Ik blijf dit aanraken terwijl ik altijd onrustig word en last krijg vn mn hart..
Vervelend dat je in deze situatie zit. Het zakje hoeft niet op. Spoel het maar door de wc. Morgen heb je verplichtingen en door het nu te beeindigen vergroot je je kans op een goede nachtrust. Dat zal je goed doen. Bovendien zul je je diep van binnen gelijk beter voelen, want je strijdt hier continu met jouw eigen tegenstrijdige gedachten (cognitieve dissonantie wordt dat ook wel genoemd). Je zet veel op het spel en dat is het niet waard. Ja, de leeftijd zal meetellen dat het geen fijne uitwerking op je heeft, maar blijkbaar struggle je al langer. Dit type gebruik kan per definitie nooit goed vallen, want de set en setting is er helemaal niet naar. Je doet alles in het geheim, in nabijheid van je meest belangrijke naasten. Dat is verslaving aan het werk.Nou daar ben ik weer eens. Voor het eerst sinds 7 maanden denk ik weer coke gebruikt. Ik schrijf het even van mij af, lees het niet als het teveel tekst is svp.
Dit gebeurt nu. Spijt, gelukkig is het bijna op. In 2 dagen 1 gram. Hoe kan het dat het bij mij altijd zo’n slechte uitwerking heeft.
Voel me misschien 1-2-3 min ok. Daarna terugval alsof ik een nacht ben doorgehaald. Onrustig, moe, teruggetrokken. Lichte druk op mijn borst (of zit het tussen mijn oren). Totaal geen energie.
Nergens zin in, wil alleen maar rustig adem halen. Beetje depri.
Verlang naar nuchter zijn en energie hebben. Dit is echt helemaal niets. Speelt mijn leeftijd mee?
Ik moet dit gewoon nooit meer kopen en nooit meer gebruiken. Ik verlang naar morgen, dat ik me beter voel.
Voelt alsof ik 2-3 nachten nodig heb om weer de oude te zijn.
Mijn kids, mijn vriendin waren samen. Ik ging naar andere kamer af en toe, zei dan niets of ‘ben even naar toilet’.
En dan snel een lijn 1 of 2. Als een verslaafde. Ik wilde mijn kids en vrouw ook niet onder ogen komen, of kort als het niet anders kan.
Ben geen stuiver waard (onrustig, voel me verrot katerig) vanavond (als ook gisteren), kon amper kind naar bed brengen.
Niemand had iets door van mijn gebruik. Ondanks dat ik er niet tegen kan, vanuit een vlucht, drang…gevoel dat het zakje alsnog op moet (gelukkig bijna op).
Morgen ochtend vroeg weer verplichtingen. Maar dat komt vast goed.
Gisteren hetzelfde pakket ondergaan. Zelfde gevoel, kids maar een activiteit laten doen in de middag (40€), omdat ik me geen raad wist. Ze maakte ruzie en de muren kwamen op mij af. Dus vanuit omdenken hun maar iets leuks laten doen.
Papa zat aan de kant. Stiekem soms met de ogen dicht. Dan vroegen ze kijk eens, ik met moeite opstaan. Had paracetamol genomen, cola zero in de hoop dat ik me beter ging voelen.
Ondertussen gpt raadplegen (wanneer ga ik me weer beter voelen)…wil geen onrust, ben afwezig soort katerig gevoel). Ik zette mijn timer zoals ook nu. Om de blokken van 30-60min te tellen. Pas na 90-120min voelde ik me beetje beter.
Vraagje:
Herkent iemand dit, dat dit middel voor enkele personen alleen maar negatief werkt?
Herkent iemand ook de wanhoop, de onrust van je zo voelen (soort ziek achtig)?
Ben benieuwd, misschien helpt het me.
Disclaimer, in 1 keer getypt dus excuus voor de wellicht onsamenhangende details, opbouw of grammatica fouten. Fijne avond allemaal en stay safe.
Ps: heb ook nog zakje pillen, die gebruik ik over lange tijd middels een kwartje of halfje omdat ik kan meer kan genieten van sxx. Waar ik overigens nu niet echt aan moet denken.
Nou daar ben ik weer eens. Voor het eerst sinds 7 maanden denk ik weer coke gebruikt. Ik schrijf het even van mij af, lees het niet als het teveel tekst is svp.
Dit gebeurt nu. Spijt, gelukkig is het bijna op. In 2 dagen 1 gram. Hoe kan het dat het bij mij altijd zo’n slechte uitwerking heeft.
Voel me misschien 1-2-3 min ok. Daarna terugval alsof ik een nacht ben doorgehaald. Onrustig, moe, teruggetrokken. Lichte druk op mijn borst (of zit het tussen mijn oren). Totaal geen energie.
Verlang naar nuchter zijn en energie hebben. Dit is echt helemaal niets. Speelt mijn leeftijd mee?
Ik moet dit gewoon nooit meer kopen en nooit meer gebruiken. Ik verlang naar morgen, dat ik me beter voel.
Mijn kids, mijn vriendin waren samen. Ik ging naar andere kamer af en toe, zei dan niets of ‘ben even naar toilet’.
En dan snel een lijn 1 of 2. Als een verslaafde. Ik wilde mijn kids en vrouw ook niet onder ogen komen, of kort als het niet anders kan.
Ben geen stuiver waard (onrustig, voel me verrot katerig) vanavond (als ook gisteren), kon amper kind naar bed brengen.
Niemand had iets door van mijn gebruik. Ondanks dat ik er niet tegen kan, vanuit een vlucht, drang…gevoel dat het zakje alsnog op moet (gelukkig bijna op).
Gisteren hetzelfde pakket ondergaan. Zelfde gevoel, kids maar een activiteit laten doen in de middag (40€), omdat ik me geen raad wist. Ze maakte ruzie en de muren kwamen op mij af. Dus vanuit omdenken hun maar iets leuks laten doen.
Papa zat aan de kant. Stiekem soms met de ogen dicht. Dan vroegen ze kijk eens, ik met moeite opstaan. Had paracetamol genomen, cola zero in de hoop dat ik me beter ging voelen.
Ondertussen gpt raadplegen (wanneer ga ik me weer beter voelen)…wil geen onrust, ben afwezig soort katerig gevoel). Ik zette mijn timer zoals ook nu. Om de blokken van 30-60min te tellen. Pas na 90-120min voelde ik me beetje beter.
Vraagje:
Herkent iemand dit, dat dit middel voor enkele personen alleen maar negatief werkt?
Disclaimer, in 1 keer getypt dus excuus voor de wellicht onsamenhangende details, opbouw of grammatica fouten. Fijne avond allemaal en stay safe.
Ps: heb ook nog zakje pillen, die gebruik ik over lange tijd middels een kwartje of halfje omdat ik kan meer kan genieten van sxx. Waar ik overigens nu niet echt aan moet denken.
Flinke dosis maat. Was je niet aan het afbouwen?Slechts 24mg clonazepam totaal (het gaat nergens meer over als het afgerond niets kost) maar ook wat 12mg Bromazolam en 20ug N-Desethylisotonitazene. Met Absint vall ik zo wel weer out 💤 😴
Ja met up en downs, na paasweekend ga ik voor een snellere afbouw tot 16mg daarna langzaam zoals de Ashton manual.Flinke dosis maat. Was je niet aan het afbouwen?
ot:
0.5mg clonazepam in de avond
nu halve fles rosé op.
Goed bezig man, proud of u. Ik heb mijn dosis door m'n situatie ook weer moeten opschroeven tijdens mn taper. No judgement at all <3.Ja met up en downs, na paasweekend ga ik voor een snellere afbouw tot 16mg daarna langzaam zoals de Ashton manual.
Ik voelde me gek genoeg juist toen ik nog geen kinderen en veeleisende baan hadna coke gebruik altijd vreselijk. Baalde dan zo van mezelf dat ik niet op tijd kon stoppen en doorging terwijl het me alleen maar ellendiger liet voelen. Niet kunnen slapen en depressief in bed liggen terwijl het langzaam licht werd. Ook de volgende dag dat nare onbestemde gevoel niet van me af kunnen schudden. En een paar weken later gewoon weer hetzelfde riedeltje.Nou daar ben ik weer eens. Voor het eerst sinds 7 maanden denk ik weer coke gebruikt. Ik schrijf het even van mij af, lees het niet als het teveel tekst is svp.
Vraagje:
Once again props dat je je sos kan opbergen en er gewoon mee kan kappen. Ik wou dat m'n discipline op zo'n niveau was.Alcohol (wijn), gok zo’n 0,5 gram sos en net 10mg oxazepam als afsluiter. Laatste wijntje ingeschonken en de sos opgeborgen. Nu nog paar peukjes roken om mezelf bezig te houden tot de oxazepam gaat werken en ik kan slapen. 🤞
Haha nou ik lig nog niet hè, niet te vroeg juichen. 😂 De keren dat het echt lukt zijn vrij zeldzaam, al gaat het me steeds makkelijker af. Maar ik geloof dat ik nu wel klaar ben om lekker warm m’n bedje in te gaan. Trusten alvast!Once again props dat je je sos kan opbergen en er gewoon mee kan kappen. Ik wou dat m'n discipline op zo'n niveau was.
OT :
Laatste glaasje rose dan mn nest in.
En wat is dan nu de eindstand? Opgemaakt en alsnog nieuwe besteld? 😅Edit: slapen lukte niet en het duiveltje op m’n schouder overtuigde me ervan dat ik beter het laatste beetje op kon maken, want anders pakte ik het morgen wel, met als gevolg dat dat te weinig zou zijn en er dus weer een refill besteld moest worden. Daar had ie wel een sterk punt.
Toch fijn dat ik deze beslissing heb genomen.1mg clonazepam.
Opgemaakt, paar uurtjes geslapen en inmiddels alweer 1,5 uur in de auto onderweg naar familie. 😅En wat is dan nu de eindstand? Opgemaakt en alsnog nieuwe besteld? 😅
OT: koffie
Goedemorgen allen, een fijne dag!
Weet je wat lekker is met phenibut, 3-mmcSinds zeer lange tijd weer eens wat Phenibut genomen. 800mg en nog 800mg klaar liggen voor later over twee a drie uurtjes
Natuurlijk ook al aardig wat bakkie koffie op....
Fijne dag mensies !
Oh ja? Misschien maar eens proberen dan.....Weet je wat lekker is met phenibut, 3-mmc
zeker weten, elke entactogeen/upper gaat goed met phenibut samen naar mijn meningWeet je wat lekker is met phenibut, 3-mmc
haha die heb ik nog niet eerder gehoordstim-tuinieren