Yes is inderdaad topspul. Vanavond de rest opmaken (morgen naar huis vliegen dus is een goed excuus 😂)20mg Hexen
Aripiprazole
Magnesium Bisglycinaat
polen is momenteel de nummer 1 bron voor cathinones, dus dat zal wel goed zitten. of je krijgt een echte, of een van de tig analogen waaronder 4cmc
Nul doordat ik er veel bij drink meestal glas water voor een. Absint mix plus daar zit ook veel vruchten sappen in. Op die manier heb ik zelden een kater.Sow.
Heb je dan geen enorme kater?
OT: Espresso
hahaha, nou ik prefereer toch gewoon de crypto betaling en het vervolgens binnen 2 dagen binnen hebben, PL > NL is razendsnelYes is inderdaad topspul. Vanavond de rest opmaken (morgen naar huis vliegen dus is een goed excuus 😂)
lijntje wat?Lijntje op de vrije dag
Na 1,5 uur een redose van de helft. Na twee uur voelden we nog weinig. Dus de hulp ingeroepen van een pure Super Silver Haze. Toen ging het los. En Wtf: dat blijkt een perfecte combi. Tot twee uur s’ nachts wezen rollebollen, zonder verdere redosing … en geslapen tot elf uur .94mg mdma (dit keer probeer ik me aan de richtlijn te houden 🫣)
Zeeeeer herkenbaar.... Zeker meer dan eens gehad dat M pas lekker op zijn plaats viel na ook maar enkele hijsjes. Alsof je de werking dan zo voelt indalen.Dus de hulp ingeroepen van een pure Super Silver Haze.
Precies, om het uur een paar hijsjes en je blijft gaan. Op het randje van psychedelisch ook. Maar die energie!Zeeeeer herkenbaar.... Zeker meer dan eens gehad dat M pas lekker op zijn plaats viel na ook maar enkele hijsjes. Alsof je de werking dan zo voelt indalen.
Lekkahhh 😋
Ot: 3de bak koffie ☕☕☕
Oké, leipe update: ik was dus vlak hierna in slaap gevallen en vlak voordat ik in slaap viel dacht ik van "Oh, dat is echt zonde van de mescaline eigenlijk, zeker gezien het zo'n lage dosis is." Eindstand: ik word wakker en ik ben echt heel duidelijk nog steeds aan het trippen. Visueel zie ik niets, maar de lichamelijke en cognitieve high zijn heel erg sterk aanwezig, which is fucking crazy want 1) 70mg wordt als een hele lage dosis beschouwd en 2) ik ben gewend dat ik om een of andere reden vaak veel hoger moet doseren met psychedelica dan de gemiddelde persoon om er iets van te voelen en 3) niet alleen dempen benzodiazepinen het effect van psychedelica enigszins, maar diazepam werkt ook aardig lang door en ik had eerder op de dag ook al 20mg diazepam genomen, dus dat was ook al opgestapeld. Gekke shit wel.
Hoooo wacht !!! ik heb niet zitte speuren of dit al gezegd is maar dat zijn de doseringen van mescaline en niet methylescaline. GROOOOT verschil pas aub op!Ah ja? Ik ging uit van wat er op PW stond:
Bekijk bijlage 69840
Dus ik dacht oh, dit gaat echt niet veel voorstellen, maar als de bodyhigh al zo aardig aanwezig was bij 70mg, dan denk ik dat ik bij 800mg echt behoorlijk bad zou gaan door hoe stimulerend het dan zal zijn.![]()

1 van de weinige keren dat ik mdma nam had ik ook ooit het idee om dat te combineren met weed.Na 1,5 uur een redose van de helft. Na twee uur voelden we nog weinig. Dus de hulp ingeroepen van een pure Super Silver Haze. Toen ging het los. En Wtf: dat blijkt een perfecte combi. Tot twee uur s’ nachts wezen rollebollen, zonder verdere redosing … en geslapen tot elf uur .
OT: Super Sterke Cappuccino, en een glaasje witte wijn om af te kicken
Watje1 van de weinige keren dat ik mdma nam had ik ook ooit het idee om dat te combineren met weed.
Op letterlijk 5 minuten waren mijn kleren kletsnat. Net alsof ik net in een regenbui gelopen had. Never again.
Wat je noemt de perfect working out1 van de weinige keren dat ik mdma nam had ik ook ooit het idee om dat te combineren met weed.
Op letterlijk 5 minuten waren mijn kleren kletsnat. Net alsof ik net in een regenbui gelopen had. Never again.
Na 1,5 uur een redose van de helft. Na twee uur voelden we nog weinig. Dus de hulp ingeroepen van een pure Super Silver Haze. Toen ging het los. En Wtf: dat blijkt een perfecte combi. Tot twee uur s’ nachts wezen rollebollen, zonder verdere redosing … en geslapen tot elf uur .
OT: Super Sterke Cappuccino, en een glaasje witte wijn om af te kicken
Zeeeeer herkenbaar.... Zeker meer dan eens gehad dat M pas lekker op zijn plaats viel na ook maar enkele hijsjes. Alsof je de werking dan zo voelt indalen.
Lekkahhh 😋
Ot: 3de bak koffie ☕☕☕
met 4mmc ga je ookwel lekker zweten en dan met ghb erbij al helemaalWatje
![]()