Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
hoe is jwh-210? heb toevallig een sample liggen. volgens mij sterker dan pure thc, klopt dat.

OT: 3g Super maeng da groene kratom en o-pce vaped, en weg is de maagkramp

De dosering is hetzelfde misschien scheelt het 2-3mg maar begin met minder om te kijken hoe het bevalt. Aardig wat mensen vinden het te heftig. Maar die namen een te hoge dosering.

OT
Een klein biertje in de zon met 1mg clonazepam en nog 20mg oxycodon.
Een mooie dag iedereen!
Hier is het 28 graden met blauwe lucht en mooi zonnetje 😎

BrieMetDeBril

Badass junkie
Uit nieuwschierigheid welke dosering werkt voor jou goed om ervan te genieten? Ik gebruik clonazepam al ruim 6 jaar dagelijks 4mg en soms met norflurazepam of bromazolam of flurazepam maar voor music enhancement gebruik ik disso's die laten mij muziek een extra dimensie horen.
Voor nu is dat 0.5/1mg ik gebruik het nu sporadisch i.p.v dagelijks wat ik 10 jaar gedaan heb. Mijn hoogste voorschrift was 1.5mg en op dat moment was echt mezelf niet meer en zag ik in dat het niet langer vol te houden was.
Gelukkig na erg lang aanmodderen hoe af te bouwen en dergelijke toch gelukt!

Ik ben erg gevoelig voor geluid en beeld waardoor ik altijd overzicht verlies heb en niets kan laten ontgaan eraan, dan is het soms heel fijn om wel ff te kunnen ontspannen en flink muziek te luisteren bijvoorbeeld.
Genieten van dingen zoals muziek is dan wèl goed mogelijk, net zoals vroeger!
Mijn toxische gedachten worden ook minder ervan en maak me niet overmatig veel zorgen zoals de nuchtere ik en dat is wel nodig af en toe.

OT
Amfetamine, caffeïne

ILoveRCs

Wijs gebruiker

De dosering is hetzelfde misschien scheelt het 2-3mg maar begin met minder om te kijken hoe het bevalt. Aardig wat mensen vinden het te heftig. Maar die namen een te hoge dosering.
bedankt voor de info!

Spyro

DF-koning
Ik denk dat ik deze week door alle - niet nuchtere - momenten zeker 20 pakketten heb gekocht.

Ben kwantiteit voor kwaliteit in het veranderen langzaam.

J dikke

Spyro

DF-koning
Ik denk dat ik deze week door alle - niet nuchtere - momenten zeker 20 pakketten heb gekocht.

J dikke
Nog 2 onderweg ineens en ik steek er nog eentje op 🥳

Treat yourself maar spaar ook peeps!

Spyro

DF-koning

J dikke
Nog 2 onderweg ineens en ik steek er nog eentje op 🥳

Treat yourself maar spaar ook peeps!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Biertje en voetbal kijken met oxy en JWH en bromazolam.
Na het biertje open ik toch nog een fles whisky 😇

Raver

Badass junkie
12.5mg Quetiapine, Fexofenadine 180mg (desloratadine zou te versuffend zijn 🙄) , Xylometazoline neusspray en corticosteroïden neusspray.

Bovenaan