Hippie Langwaus
DF-koning
250 mg full spectrum THC pasta extra oraal ingenomen. Anders ga ik straks weer veel teveel blowen.
hoe is jwh-210? heb toevallig een sample liggen. volgens mij sterker dan pure thc, klopt dat.
OT: 3g Super maeng da groene kratom en o-pce vaped, en weg is de maagkramp
Voor nu is dat 0.5/1mg ik gebruik het nu sporadisch i.p.v dagelijks wat ik 10 jaar gedaan heb. Mijn hoogste voorschrift was 1.5mg en op dat moment was echt mezelf niet meer en zag ik in dat het niet langer vol te houden was.Uit nieuwschierigheid welke dosering werkt voor jou goed om ervan te genieten? Ik gebruik clonazepam al ruim 6 jaar dagelijks 4mg en soms met norflurazepam of bromazolam of flurazepam maar voor music enhancement gebruik ik disso's die laten mij muziek een extra dimensie horen.
bedankt voor de info!![]()
JWH-018
1-Pentyl-3-(1-naphthoyl)indole (also called AM-678 and JWH-018)[1][2] is a full agonist synthetic cannabinoid first synthesized by organic chemist John W. Huffman. It gained popularity in late 2008 when German chemists found it as a chemical within the popular synthetic cannabis blend Spice...m.psychonautwiki.org
De dosering is hetzelfde misschien scheelt het 2-3mg maar begin met minder om te kijken hoe het bevalt. Aardig wat mensen vinden het te heftig. Maar die namen een te hoge dosering.
Nog 2 onderweg ineens en ik steek er nog eentje op 🥳Ik denk dat ik deze week door alle - niet nuchtere - momenten zeker 20 pakketten heb gekocht.
Ben kwantiteit voor kwaliteit in het veranderen langzaam.
J dikke
Nog 2 onderweg ineens en ik steek er nog eentje op 🥳Ik denk dat ik deze week door alle - niet nuchtere - momenten zeker 20 pakketten heb gekocht.
Ben kwantiteit voor kwaliteit in het veranderen langzaam.
J dikke
Geweldig is je toch gelukt om van die middelen af te komen!Tweede mok gezette koffie
Ochtendmedicatie
200 mg tramadol
1 gram paracetamol
Nee, geen methadon en pregabaline meer!
Borrelglaasje Vodka
Ben meteen kachel lijkt wel
Wat fijn om te lezen!! Respect dat je van die 2 stofjes af bent! Hopelijk is de pijn op zijn minst draagbaar nu. Je mag me altijd pb'en maar dat weet je al 😉Tweede mok gezette koffie
Ochtendmedicatie
200 mg tramadol
1 gram paracetamol
Nee, geen methadon en pregabaline meer!
Joint BubblesGrolsch 0.33L x7 en jonko White Widow Haze