Voor het eerst 3mmc gebruikt. Had verwacht dat het heftiger zou zijn. Was op stap en had veel gedronken en voel me nu alleen wat fitter maar verder geen bijzonder effect ofzo….
3-MMC is haast niet meer verkrijgbaar in NL,
Dat klopt. Nog ruim vóór het verbod gekocht. En ik gebruik het gelukkig niet zo vaak en veel.Alleen @Hippie Langwaus heeft nog een originele batch liggen in zijn laatje.
wie wat bewaard die heeft watHaha ik stink gewoon naar wiet na het sporten. Zo heb ik iig nog een beetje de beleving.
Groetjes, ik gebruik nu suikers.
Ondergenot van een tompouce en een goede hijs wietSome more time for again more gardening the 🍁good stuff
Enjoy!
ik had redelijk vroeg al methadon aangevraagd toen ik terug gevallen ben omdat ik weet hoe kut het leven is als je hele dagen ziek bent zo ongeveer 5 weken naar dat ik ingesteld was op methadon had ik op eens op een dag naar dat ik wat gerookt had ineens de gedachte "waarom rook ik eigenlijk nog heroine ik wordt nog vager als ik een joint rook" dat + het feit dat je bezig blijft ophogen van de methadon heb ik nu al 4 weken geen heroine meer gerooktHeroine < dit zeg ik niet met trots
Jammer maar helaas naar een lange tijd weer teruggevallen 😰
ik denk dat ik dus me naam wel weer kan veranderen XDik had redelijk vroeg al methadon aangevraagd toen ik terug gevallen ben omdat ik weet hoe kut het leven is als je hele dagen ziek bent zo ongeveer 5 weken naar dat ik ingesteld was op methadon had ik op eens op een dag naar dat ik wat gerookt had ineens de gedachte "waarom rook ik eigenlijk nog heroine ik wordt nog vager als ik een joint rook" dat + het feit dat je bezig blijft ophogen van de methadon heb ik nu al 4 weken geen heroine meer gerookt
hoe is jwh-210? heb toevallig een sample liggen. volgens mij sterker dan pure thc, klopt dat.20mg oxycodon met 1mg clonazepam en beetje JWH-210