Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Spyro

DF-koning
Ik gebruik eigenlijk geen benzo’s meer.
Maar omdat ik niet te vaak Oxycodon kan gebruiken hoop ik dat ik deze pijn aanval wat kan opvangen of minstens draagzaam maken.

Fun fact: ik heb zwart haar en ging proberen mjn voorste plukken rood te maken.
Ik ben deels ginger nu en het rode pakt niet.
Back to black it is!

On topic > Jonko, edible en 3 mg Bromazolam.
Indien nodig vanavond Pyra.

Ben ik de enige die impulsief aankopen wilt doen onder invloed? Mijn winkelkarretje zit regelmatig vol maar dit moet echt stoppen.

Nee ik kan dan wel echt urenlang van alles lopen zoeken, maar echt kopen doe ik niet.
Alhoewel ik wel 1x boodschappen had besteld bij Picnic en toen wel echt van alles zomaar in mandje had gedaan en voor veel meer had besteld als normaal😅

Oef, ik SNAK naar drugs werkelijk dit weekend. CRA-VINGS. Wel net twee gin tonicjes op in de bios, maar het is me gelukt om verder niets te nemen. Nu aan een nulpuntnulletje met lasagne in de oven. ♥️

Morgen misschien een g'tje... 🫠

Hier was het echt weer een wel-niet verhaal maar omdat nou lang weekend vrij is sloeg het toch door naar wel🙈

Raver

Badass junkie
Ben ik de enige die impulsief aankopen wilt doen onder invloed? Mijn winkelkarretje zit regelmatig vol maar dit moet echt stoppen.

Dopamine jagen. In feite ben je extra aan het gebruiken als je gaat shoppen in gebruik. Het prikkelt ons beloningssysteem als geen ander. (Alleen drugs zijn een grotere prikkel).

maar dit moet echt stoppen.

Lijkt me een gezonde en verstandige keuze.

Ps. Ik val wel op gingers dus gauw je haar weer zwart verven.

Laatst bewerkt:
Heerlijk toch!! Ik zit echt non stop op dat kantelpunt hier.... Maar goed, ik rond de dag zo maar gewoon af, dan kan er ook niet per ongeluk alsnog plots drugs in mij verdwijnen. 🤐😆

Heel verstandig!
Ja hier nu wel 3 weken achter elkaar (2x coke, 2x 4M) dus hierna wel echt ff weer wat rustiger aan doen🙈

OT: nog maar een nakkie

Spyro

DF-koning
Dopamine jagen. In feite ben je extra aan het gebruiken als je gaat shoppen in gebruik. Het prikkelt ons beloningssysteem als geen ander. (Alleen drugs zijn een grotere prikkel).

Lijkt me een gezonde en verstandige keuze.

Ps. Ik val wel op gingers dus gauw je haar weer zwart verven.
Hahaha, eerste taak morgen, back to black!

Vierde of vijfde jointje en nog een Broma 3mg.
Lekker mellow! Wel met m’n rechter oog in de linker broekzak. ♿️

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ja, of jullie? Of U? Wat bedoelt u?

Ot: Vitamine D booster, een vloeibare vorm. Smaakte naar farmaceutische GHB, zelfde smaakje aan gegeven blijkbaar. Soort sinasappel / fruit smaak.

Mijn vit D was 22, moet 80 zijn. 😆
Weten wat lekker is 😋

Alleszins niet beter dan de uitvinding van water, no offense.

Kordie

DF-koning

Herkenbaar.
Zeker in de tijd toen ik nog veel gebruikte.

Heb eens onder invloed van veel coke en veel alcohol een paar volledige uitlaten online gekocht voor mijn auto die ik toen had. Ik zie die bakwagen met pellet nog komen

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Niet verwacht te kunnen genieten met clonazepam, maar ik kan lekker metal luisteren nu!!

OT nog een en laatste Länder Bräu strong
Uit nieuwschierigheid welke dosering werkt voor jou goed om ervan te genieten? Ik gebruik clonazepam al ruim 6 jaar dagelijks 4mg en soms met norflurazepam of bromazolam of flurazepam maar voor music enhancement gebruik ik disso's die laten mij muziek een extra dimensie horen.

OT
5e glas whisky..

Bovenaan