Welke drugs gebruik jij op dit moment?

KoningToto

Bewuste gebruiker
Om 23:05u een pellet Norflurazepam 5mg

Vaak voorbij zien komen hier, maar nog niet eerder van gekomen om te proberen. Benieuwd wat het doet, meer specifiek hoe het zich verhoudt ten opzichte van etizolam. Dat laatste middel was altijd mn go to, maar inmiddels aanbeland bij mn laatste 6 pellets en geen mogelijkheid om te restocken.

Waar moet ik aan denken, 5mg Norflurazepam staat gelijk aan 2,5mg etizolam?

Zanza

DF-koning
Waar moet ik aan denken, 5mg Norflurazepam staat gelijk aan 2,5mg etizolam?
Moeilijk te vergelijken. Norflurazepam heeft een veel en veel langere halfwaardetijd. Het is de actieve metaboliet van flurazepam en dus daarmee te vergelijken en gemakkelijker te vergelijken met andere, langwerkende benzodiazepines.

5mg norflurazepam=10mg diazepam=1mg etizolam. Bij benadering.

Relmuis

Wijs gebruiker
Kende je 3-FA al?

Was de eerste keer en de laatste keer, niet omdat het slecht beviel maar het was me wat te tam.
In totaal 75 mg genomen, drie doses met een uur ertussen.
Dat gaf psychonautwiki aan, hoewel die soms wat conservatief zijn maar had niet de behoefte om te verhogen omdat dat volgens mij niks meer toevoegde.

OT:
ijskoffie

Casrus

DF-koning
Was de eerste keer en de laatste keer, niet omdat het slecht beviel maar het was me wat te tam.
Dat gaf psychonautwiki aan, hoewel die soms wat conservatief zijn maar had niet de behoefte om te verhogen omdat dat volgens mij niks meer toevoegde.

OT:
ijskoffie

Voor mij was 3-FA uitstekend, want ik had er vertrouwen in dat anderen niet merkten dat ik iets genomen had. Voor mij was 3-FA de RC-stim (die ik had geprobeerd) met de helderste mindspace en dat kwam functioneel goed uit.

Maar zij/hij/transgenderellaBarbalala is wel een saaie Miep/Piet/NikkieTutorials.

OT: koffie m/ melk...

Laatst bewerkt:

KoningToto

Bewuste gebruiker

OT:
ijskoffie
25mg oraal is ook wel erg laag. Ik neem zelf 3x 100mg. Zonder tolerantie. Dan ga je wel echt heel lekker hoor.

100, gevolgd door 50 zou denk ik trouwens ook prima zijn.

Ik ben net als @Casrus absoluut positief over 3FA.

KoningToto

Bewuste gebruiker
Mietjes 😂🫶

Ik heb wel meer nodig!! 🤣
2 gummies tegelijkertijd en ik ging bijna dood, niet letterlijk natuurlijk maar wel figuurlijk. Vreselijke ervaring. Moest op de grond gaan zitten/liggen omdat alles draaide. Misselijkheid, koppijn, geluid kwam keihard binnen, man man man ik kon alleen maar denken wanneer is dit over. Duurde uren...

Dit was wel met 0,0 tolerantie, maar toch. Van twee van die kut gummies verwacht je zoiets niet 😆

Bovenaan