Welke drugs gebruik jij op dit moment?

SoulAssassins

Badass junkie
Lyrica op recept?! Pas maar op, eraf komen is hell ben ik achter gekomen!
Ik stop er asap mee. Eerst de metha eraf
Ja me vrouw heb ernstige RLS en slik een lage dosis 2z 25mg/pd
Ik zelf moet dat spul echt niet ,heb er 1 geprobeerd en ik was gelijk van het padje in mijn nadeel.
Ik liep rond als een dronken persoon en ik had een zware brain fog en geheugenverlies en kon niet meer uit me woorden komen wat normaal vloeiend gaat.
En dat bij 1 capsule van 25mg!
Nee voor haar werkt het maar voor mij is het een dikke no done net als bij jou.

SoulAssassins

Badass junkie
Voor RLS kun je beter sifrol nemen ipv die lyrica....daar ben ik wel achter gekomen.
Ik heb met die lyrica continue honger, en ben dus al aangekomen.
Verder zie ik niet goed. Niet scherp, dus.
Waar ik het voor kreeg, was insomnia en het werkt dus niet.
Ik ga weer naar de huisarts.
Pramipexol werkt helaas niet bij me vrouw ,de Lyrica best goed maar ik ben bang voor gewenning bij haar.
Daarom ga ik met haar mee naar de HA om iets anders te zoeken.

Ot
Cheesburgers van de MAC en daarna een jointje natuurlijk :)

De Zandman

DF-koning
Pramipexol werkt helaas niet bij me vrouw ,de Lyrica best goed maar ik ben bang voor gewenning bij haar.
Daarom ga ik met haar mee naar de HA om iets anders te zoeken.
Off topic:
Dat is jammer, dat sifrol niet werkt!
Die lyrica, tsjaaaaa. Gewenning heb je al vrij snel te pakken en ermee stoppen valt echt heel zwaar tegen, zo heb ik ondervonden.

On topic:
150 mg tramadol
1 gram paracetamol
Tweede mok gezette koffie.

Manu76

Badass junkie
Off topic:
Die lyrica, tsjaaaaa. Gewenning heb je al vrij snel te pakken en ermee stoppen valt echt heel zwaar tegen, zo heb ik ondervonden.

On topic:
150 mg tramadol
1 gram paracetamol
Lyrica afbouw was zwaar voor mij, maar minder dramatisch dan benzo. Gewenning was absoluut geen probleem bij Lyrica. Ik kon vele jaren op dezelfde dosis blijven en dat is bij opiaten en benzodiazepinen niet het geval. @De Zandman Ik merk dat je zeer negatief bent over de Pregabaline en kan best dat je lichaam of geest er niet goed op reageren, maar voor hetzelfde geld zijn je problemen eerder opiaat gerelateerd of iets anders.
Sterkte en ga zeker terug naar afbouw van 1 medicijn tegelijk is ook mijn aanraden.

SoulAssassins

Badass junkie
Off topic:

On topic:
150 mg tramadol
1 gram paracetamol
Offtopic
ik begin al verschijnselen van haar te zien van gewenning, bv recht uit bed haar dosis vragen (ja ik beheer alles voor haar welzijn)
Dus een zorgwekkende situatie en heb gelezen op speciaal forum over lyrica ontwenning dat het voor de meeste toch wel een hel is.

On Topic weer

Hij smaakt goed die amni :)

KoningToto

Bewuste gebruiker
Ik heb dat vooral met coke. Vind mezelf dan rete interessant
Wat gek, coke maakt mij totaal niet sociaal. Ja misschien de eerste paar lijntjes, maar daarna echt niet meer hoor. Eerder het tegenovergestelde.

Ik vind er dan ook weinig aan. Door de korte duur en opgejaagde gevoel word ik er erg onrustig. Ook stimmfappe op coke vind ik niks; dan gaat het even lekker en dan opeens is mn stijve weg en de geilheid ook als sneeuw voor de storm vertrokken. Dan zijn er altijd 2 gedachten die in mn hoofd om voorsprong vechten: waarmee ben ik in godsnaam bezig, en: nieuwe lijn pakken. Meestal wint die laatste. Maar sinds oud en nieuw 2022/2023 geen coke meer gebruikt en daar ben ik blij om.

Geef mijn portie wat coke betreft maar aan fikkie.

OT: op verjaardag 5 flesjes bier, laatste was rond 7 uur. Nu 7,5mg Zopiclone en 1000mg PCM. Teruste!

Laatst bewerkt:
Bovenaan