Thanks. Ik heb toch maar geen alcohol gedronken. 👍Zou het nooit 'aanraden' om alcohol bij amfetamines te nemen, maar vind het zelf altijd wel een lekkere combinatie om er een paar pilsjes bij te doen. Eén á twee biertjes zal de 3-FA niet meteen doen uitwerken en kan juist de scherpe randjes eraf halen. Stay safe
![]()
ja irritant en ronduit kut inderdaad..Ik ben uit eten geweest met collega's. Eerst braaf water gedronken, maar uiteindelijk toch 7 bier en 3 wijn gedronken. Op zich geen probleem, maar het is best veel. Ik voel me prima, maar dat is juist verradelijk.
Kut dat alcohol dat zo sociaal geaccepteerd is.
Ik neem wel vaker dingen die niet/minder verkrijgbaar zijn2mmc. Ik neem het er nog even van voordat het niet meer verkrijgbaar is
Het grote geheim van communicatie is: draai het om !Drugs gebruikt mij
Klopt, hoewel ik werk in een plek waar mijn job om alco draait. Een plek waar ik na afsluiting, opruimen, in m'n eentje overgebleven, zelf nog een erg fijn glas Barbaresco dronk. Voor mij een fijne plek.Ik ben uit eten geweest met collega's. Eerst braaf water gedronken, maar uiteindelijk toch 7 bier en 3 wijn gedronken. Op zich geen probleem, maar het is best veel. Ik voel me prima, maar dat is juist verradelijk.
Kut dat alcohol dat zo sociaal geaccepteerd is.
Het was een ongelovelijk fijne avond, dus ik heb er geen spijt van. Maar de rem was er na 3 bier wel volledig vanaf bij me.Klopt, hoewel ik werk in een plek waar mijn job om alco draait. Een plek waar ik na afsluiting, opruimen, in m'n eentje overgebleven, zelf nog een erg fijn glas Barbaresco dronk. Voor mij een fijne plek.
Toch: Hippie, na afloop weer terug in de gewenste routine ... TOCH ?
Voor jou kan zoiets ook een fijne plek worden. Waar gaat het om ? Zeker en vast niet het gehalte.
Ik zit in een aparte doelgroep .... maar als dat voor jou anders is, dan begrijp ik jou volkomen.
Het was een ongelovelijk fijne avond, dus ik heb er geen spijt van. Maar de rem was er na 3 bier wel volledig vanaf bij me.
Ik moet er ook geen probleem van maken als het nog geen probleem is. Als het af en toe in zo'n sociale setting gebeurt, is het prima.
Het is toch weer een extra stap om naar de dealer te gaan in polaats van dat je het zo online besteld, maar ik stap wat je bedoeltIk neem wel vaker dingen die niet/minder verkrijgbaar zijn![]()
Ik moet al naar de wc als ik dit zie/lees. Maar veel plezier!
Vooral collega's die veel drinken. Ik deed gewoon mee. 🙂Die missende rem is vaak het probleem. Soort binge?
Zo snel kan een terugval gaan,jij weet nu waar je grens zit en je pakt je biertje niet om de kater op te heffen en dat is een goed ding.Vooral collega's die veel drinken. Ik deed gewoon mee. 🙂
Inmiddels merk ik toch wel dat ik me niet zo lekker voel. Dat is maar goed ook, want als zo'n avond zuipen zonder consequenties zou blijven is het verleidelijk om het dagelijks te herhalen.
Één biertje zou me nu waarschijnlijk van mijn kater verlossen, maar dat is een slecht idee.
Één biertje zou me nu waarschijnlijk van mijn kater verlossen, maar dat is een slecht idee.