Piet Zahut
Bewuste gebruiker
Ik niet meer! 😅 sowieso ga ik heerlijk op sativa.. +/- 21% THC, hoger THC % liever niet.. anders word ik knetter stonedIk ben weer stoned dames en heren. 🥱
Veel plezier 😁
Ik niet meer! 😅 sowieso ga ik heerlijk op sativa.. +/- 21% THC, hoger THC % liever niet.. anders word ik knetter stonedIk ben weer stoned dames en heren. 🥱
Begonnen met 1 gr mexicana truffel die nu af geblust wordt met koffie ….
Snuifje OC met een wietje is een perfecte combo (helaas) hahaOxycodon en een beetje wiet.
Ik heb het laatst geprobeerd, met snuiven maar ik heb er echt niets van gevoeld. Wat is je dosis in vergelijking met oraal? Misschien heb ik te weinig genomen. 😅Snuifje OC met een wietje is een perfecte combo (helaas) haha
Voor mij is dit al weer enkele weken geleden ,maar niet echt een craving bij het lezen van je reply ,geniet met mate zou ik zeggen!
Als ik wat pak dan zit het tussen de 10 en 20mg ,na een minuut of 2 voel je hem al opkomen als de druppel gaat glijden.Ik heb het laatst geprobeerd, met snuiven maar ik heb er echt niets van gevoeld. Wat is je dosis in vergelijking met oraal? Misschien heb ik te weinig genomen. 😅
Met mate zeker! Één keer per week mag het van mezelf. Maar combineren met wiet is zeker goddelijk!
Ah Ketama Gold ,echte Marokkaanse klassieke hasj25 gram Ketama Hasj 25-30% THC.
Kong energy drink cassis smaak (LIDL)
Is het wel verstandig om 2C-E te nemen als je net uit een depressie komt? 2C-E is immers geen mild tripmiddel, en het combineren met andere psychedelica lijkt me ook niet zonder risico.
Dankje voor je zorgen.Is het wel verstandig om 2C-E te nemen als je net uit een depressie komt? 2C-E is immers geen mild tripmiddel, en het combineren met andere psychedelica lijkt me ook niet zonder risico.