Welke drugs gebruik jij op dit moment?

OunbuRaL

Bewuste gebruiker
Mooie dag vandaag.
Goed nieuws was : vanaf volgende week weer lekker aan het werk ,opbouwen met dagdelen.
Ik kom uit een diep dal van depressie ,werken ging even niet, nu voel ik me al even stabiel goed.
En de zon schijnt fijn.
Goed excuus om 2c-E uit te proberen.
Beginnen met 20 mg.
Bekijk bijlage 65179
Is het wel verstandig om 2C-E te nemen als je net uit een depressie komt? 2C-E is immers geen mild tripmiddel, en het combineren met andere psychedelica lijkt me ook niet zonder risico.

BrieMetDeBril

Badass junkie
Laatste stukje van m'n mango-haze jointje van koningsdag (!).

Vind het nog steeds bijzonder en fijn: 15 Jaar gelee rookte ik zo een gram in een paar uur, nu doe ik een week met 1 joint xD
Herkenbaar.
Voorheen kon ik ook altijd smaakvolle Sativa's roken maar dat zit er ook niet meer in.
Ben helemaal omgeslagen naar Indica.
1 a 2 jointjes op de avond is voor mij perfect!

OT 8.6 extreme

XMR

Wijs gebruiker
Hoe kan ik wiet "afval" tot edible krijgen? @Hippie Langwaus , het bevat bladeren takjes stukjes wiet. Van al me wiet gespaard. Ik zie jouw steeds dingen in melk doen dus hé!

Daarna kun je de boter gewoon gebruiken in een normaal recept om het te veranderen in edibles.

Hippie Langwaus

DF-koning
Hoe kan ik wiet "afval" tot edible krijgen? @Hippie Langwaus , het bevat bladeren takjes stukjes wiet. Van al me wiet gespaard. Ik zie jouw steeds dingen in melk doen dus hé!

Het betere spul kun je fijnmalen en in een ovenschaaltje afgedekt met wat aluminiumfolie zo'n 50 min bij 110 °C verwarmen in een oven. Je kunt ook alles eerst zo verhitten en dan pas fijnmalen.

Nu is in dat plantmateriaal het THC-zuur omgezet in oraal actieve THC. Een beetje vettigheid helpt om de THC op te nemen.

Je kunt van alles met dat geactiveerde wietgruis. Ik gooi het vaak door warme volle (chocolade)melk.

Manu76

Badass junkie
Je kunt van alles met dat geactiveerde wietgruis. Ik gooi het vaak door warme volle (chocolade)melk.
Ik laat het 3 maanden in het donker in bijvoorbeeld olijfolie intrekken en dan filteren. Alleen gebruik ik de olie nu alleen nog tegen pijntjes, massages ed. Maar je kunt er natuurlijk ook high van worden als het nodig is (eerste weken lockdown toen met de covid jaren geleden was het een redding voor mij).

Takeiteasy

Belezen gebruiker
Paroxetine, koffie, geen idee of ik nog wat wiet ga halen. Ik zit nu al een paar weken aan de indiga, best lekker spul om wat op te slomen, maar wil eens wat anders proberen.Ik ben een beginnende gebruiker, dus tips zijn welkom.

Fried Rice

Bewuste gebruiker
Goedemiddag DF,

Na ‘n tijdje offline geweest te zijn toch maar even gekomen voor een update.

Het is nu dag 22 zonder downers, alle negatieve effecten zijn weg en kan zeggen dat bloed zo goed als “clean” is.

Wel heb ik nog ups en downs m.b.t ‘t eten.
De ene week eet ik 2 dagen niks, de andere week eet ik 10 boterhammen per dag.

Naast dat voel ik me weer relatief relaxed zonder iets geslikt(of gesnoven) te hebben.

OT: 7 gram creatine en 2,5 liter ijskoud water.

Ik wens iedereen nog een fijne middag in dit fantastische weer! <3

Bovenaan