Ik zit op circa 20mg norflurazepam met 6mg clonazepam met 40mg oxy soms meer per dag. Ligt eraan hoeveel pijn ik heb
Bij mijn bestelling zou nog wat odsmt zitten maar die is helaas niet erbij gedaan.
Dan had ik iets voorzichtiger gedaan met de norflu odsmt combo.
Net nog 5 mg bijgekomen zit nu op 40.
Is wel welletjes geweest, zal aankomende dagen lekker relax zijn denk ik zo, maar na weken stress is dit wel weer eens ff lekker.
Nee gebruik benzodiazepines al circa 15 jaar dagelijks... soms minder nu is de tolerantie uit de hand gelopen.Ben jij, en @Tijdloos, nooit bang voor een fatale overdosis of andere gevaarlijke klachten na deze grote hoeveelheden norflurazepam? Gezien de halfwaardetijd ben je toch "ff" niet snel nuchter
Dat het voor sommige een misplaatste grap is kan ik begrijpen ,bij deze excuus.
Maar zo was het natuurlijk niet bedoel en ook geen steek onder de gordel voor immigranten, als ik genoeg vermogen heb ga ik ook naar Spanje of Turkije want ik heb me zakken vol van dit land, ook dan ben ik een immigrant en buitenlander .
Ot lekker jointje en fijne dag allemaal!
Nee hoor,Ben jij, en @Tijdloos, nooit bang voor een fatale overdosis of andere gevaarlijke klachten na deze grote hoeveelheden norflurazepam? Gezien de halfwaardetijd ben je toch "ff" niet snel nuchter
Klopt.Naast mij wonen statushouders ,ze rijden een dikke auto ,hoeven niet te werken ,en betalen geen gemeentelijke belastingen en krijgen daarop bovenop nog huur en zorgtoeslag.
Dus ik mag niet zeggen wat ik denk ? Echt een racist ben ik niet maar valt hier iets niet op ?
Fijne dag verder no offence
Jointje Cali in de zon![]()

Dit kan dus niet. Helder?Goede morgen DF
Bakje koffie en jointje amnesia om te beginnen
Het word weer bloedheet in de tuin ,daarna ga ik politiek asiel aanvragen in Nigeria, je moet nu eenmaal zwart zijn om iets te krijgen haha
Fijne dinsdag allemaal en geniet van de zon!
Ik heb duidelijk mijn excuus aangeboden ,en was totaal niet bedoeld zoals Nathaniel bedoeld die overigens als enige zo reageerde.
Ik hou van exotische cocktails en vooral het uitzicht ,is wel meer bewolkt dan hier op moment.Paradise (naam van drankje 😉)Bekijk bijlage 65177
Wat merk je qua verschil met nasaal?50 mg 3-FA oraal ingenomen
Klopt, is ver weg van Nederland 😉Ik hou van exotische cocktails en vooral het uitzicht ,is wel meer bewolkt dan hier op moment.
Jointje Amni
En wat voor heerlijk biertje en lekker jointje hebben we het over met dit prachtige weer.. liever een sativa, of voor de rust een indica?Biertje en paar trekken van een jointje
Flesje ijskoude Amstel en een witte weduwe op de lip. Het leven is best wel goedEn wat voor heerlijk biertje en lekker jointje hebben we het over met dit prachtige weer.. liever een sativa, of voor de rust een indica?
Met dit weer heb ik eigenlijk misschien liever een sativa. Ik ben zo loom van indica. Iemand aanraders?Jointje wedding cake
Veel plezier op pluto vanavond! 😁Jupiler, tabak en aan het genieten van het prachtig weer. Het weekend is voor mij gestart en morgen geen verplichtingen. Ik denk er over na om een kwartje van de xtc te nemen die op mijn pad kwamen deze week, maar dit is voor later op de avond 😉.
Geniet van het mooie weer allen voor we het weten is het terug voorbij 🌞
Hoe was de 2c-e ?
Wat merk je qua verschil met nasaal?
+150mcg AL-LAD.