Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Raver

Badass junkie
Stroomstoring in Spanje. Al die lekkere wiet die stond te bloeien onder led lampen nu zonder licht!!! @Manu76
En oja medische branche raakt ook wel in de problemen dan...

Ik rook nu Agent Orange wiet. Nieuwe budget topper in de coffeeshop. Niet zo extreem sterk, maar gewoon mellow en chill.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Goede morgen DF

Bakje koffie en jointje amnesia om te beginnen
Het word weer bloedheet in de tuin ,daarna ga ik politiek asiel aanvragen in Nigeria, je moet nu eenmaal zwart zijn om iets te krijgen haha

Fijne dinsdag allemaal en geniet van de zon!

Ik hou van humor, ook van harde. Maar dit is gewoon een rascistische opmerking met een "haha" erachter om het te verbloemen. Niet ok.

Ot: kopje versgemalen bonen koffie en een peukie

SoulAssassins

Badass junkie
Ik hou van humor, ook van harde. Maar dit is gewoon een rascistische opmerking met een "haha" erachter om het te verbloemen. Niet ok.

Ot: kopje versgemalen bonen koffie en een peukie
Naast mij wonen statushouders ,ze rijden een dikke auto ,hoeven niet te werken ,en betalen geen gemeentelijke belastingen en krijgen daarop bovenop nog huur en zorgtoeslag.
Dus ik mag niet zeggen wat ik denk ? Echt een racist ben ik niet maar valt hier iets niet op ?
Fijne dag verder no offence

Jointje Cali in de zon :)

Nathaniel

Wijs gebruiker
Naast mij wonen statushouders ,ze rijden een dikke auto ,hoeven niet te werken ,en betalen geen gemeentelijke belastingen en krijgen daarop bovenop nog huur en zorgtoeslag.
Dus ik mag niet zeggen wat ik denk ? Echt een racist ben ik niet maar valt hier iets niet op ?
Fijne dag verder no offence

Jointje Cali in de zon :)
Jij mag absoluut zeggen wat je denkt, ik ook.

"Ik ben geen racist, maar.."

Serieus? Kom op man je bent slimmer dan dit.

Ik denk niet dat je een racist bent, ik vind dat je een racistische opmerking maakt. En daar moet ik iets van zeggen, want ik heb alle mensen lief, ook jij 😘

Ot: Ijskoffie

SoulAssassins

Badass junkie
ik vind dat je een racistische opmerking maakt. En daar moet ik iets van zeggen,
Dat het voor sommige een misplaatste grap is kan ik begrijpen ,bij deze excuus.
Maar zo was het natuurlijk niet bedoel en ook geen steek onder de gordel voor immigranten, als ik genoeg vermogen heb ga ik ook naar Spanje of Turkije want ik heb me zakken vol van dit land, ook dan ben ik een immigrant en buitenlander .

Ot lekker jointje en fijne dag allemaal!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
35 mg norflurazepam,

Mijn tolerantie is volgens mij permanent geworden na jaren af en toe eens bingen.

Normaal was 15mg norflu, of 1.5mg clonazolam genoeg om aardig chill te zijn maar helaas zijn die tijden voorbij.

Alsnog heerlijk zorgeloos en zal zo vast als een baby slapen.
Ik zit op circa 20mg norflurazepam met 6mg clonazepam met 40mg oxy soms meer per dag. Ligt eraan hoeveel pijn ik heb

Bovenaan