G.Amer
Bewuste gebruiker
Ik zie je de laatste tijd veel xtc gebruiken, werkt dat nog?paar jointjes en nog een pilletje e ✌️
Joint met ongeveer halve gram gorilla glue en super silver haze.
Ik zie je de laatste tijd veel xtc gebruiken, werkt dat nog?paar jointjes en nog een pilletje e ✌️
jaa gaat lekker ✌️ gebruik vaak even wat en dan weer een langere tijd alleen wiet dus 👍Ik zie je de laatste tijd veel xtc gebruiken, werkt dat nog?
Joint met ongeveer halve gram gorilla glue en super silver haze.
sooow hey die zou er nu ook wel in gaan een blikje wossies.Ik zit lekker aan de 3MMC maar ik kreeg me ineens een partij zieke honger dus ik kijken wat ik nog in huis heb (bijna niks) wel een blik knakworsten dus ik lig nu spacend van de 3MMC op bed knakworstjes te eten 😅😅😂
Gestopt wiet is voor mij ook geen probleem. Maar speed…Kut voor je man...
Oprecht heel veel succes gewenst.
Zelf heb ik mijn gebruik gelukkig prima onder controle.
Vroeger wel veel gebruikt, maar altijd kunnen stoppen als het een keer nodig was (cold turkey na ruim een jaar vrijwel dagelijks amfetamine en ineens gestopt met blowen na 15 jaar vrijwel dagelijks gebruik).
Goed idee!al ga ik mijn geluk niet tarten met zaken als heroïne of benzo's.
Ik heb gezocht en gezocht van kelder tot de grond maar ik heb geen knakworsten getroffen.sooow hey die zou er nu ook wel in gaan een blikje wossies.
Ik zit lekker aan de 3MMC maar ik kreeg me ineens een partij zieke honger dus ik kijken wat ik nog in huis heb (bijna niks) wel een blik knakworsten dus ik lig nu spacend van de 3MMC op bed knakworstjes te eten 😅😅😂
Jeetje. Lijkt me verstandig om je drugsgebruik maar heel beperkt te houden.Gestopt wiet is voor mij ook geen probleem. Maar speed…
stimulant verslaving is een realiteit in mijn leven.
Ik ben geboren met een probleem met mijn dopaminesysteem vanwege ADHD(+). Ik kwam al op jonge leeftijd in aanraking met drugs. Toen ik 14-15 jaar oud was, begon ik elke dag wiet te roken en elke week ecstasy te gebruiken. Mijn eerste poging tot meth was toen ik 16 was.
Ik heb in één jaar tijd minstens vijf keer een psychose gehad als gevolg van overdoses meth en ritalin.
Ik ben er nooit helemaal van hersteld en heb daardoor veel psychische problemen.
Kortom, ik zal de rest van mijn leven stimulerende middelen nodig hebben. Ik gebruik momenteel regelmatig lisdexamfetamine. Het verbetert mijn gevoel niet, maar ik kom er in ieder geval wel mijn bed voor uit.
Goed idee!
Was heerlijk alleen beetje lastig om door te slikken 😅sooow hey die zou er nu ook wel in gaan een blikje wossies.
Een mueslireep zou er bij mij nooit naar binnen kunnen gaan als ik aan de 4MMC zou zitten haha gek genoeg met 3MMC kan ik alles eten ook gewoon avgtje avondeten zonder moeiteOja dat is echt ideaal, of stoofpeertjes!
Ik had net ook honger met 4-MMC en heb een mueslireep gegeten. Ging nog best soepel. Met pep moet ik dat echt niet proberen😅
Is dat wat?4mg Nifoxipam
Als het niets is zie je het hem niet slikken hahaIs dat wat?
Ik zie aan mijn ogen dat het iets doet, merk er qua gevoel weinig van. Heb wel benzo tolerantie, maar 4mg zou een KO dosering moeten zijn.Is dat wat?
Haha nou, dit was een test..Als het niets is zie je het hem niet slikken haha
Volgens mij werkt het wel![]()
Bij hoge tolerantie ga je weinig voelen in jou geval maar ga niet stapelen voor je echt weet wat die eerste dosis doet op zijn piek.Haha nou, dit was een test..
Een jointje is ook wel een goed idee.
OT: jointje in de maak.
Volgens mij hebben we hier een apart topic voor,maar fijn dat je je dope wil delen !ik ben al de hele dag lekker geil ...
Frenk succes! Geniet ervan en succes morgen met lopen 😜ik heb xtc en ghb klaarliggen. zo dadelijk komen 3 mannen en hebben we een longplay tot morgen .. ik ben al de hele dag lekker geil ...
https://drugsforum.nl/threads/het-godverdomme-ik-ben-geil-topic-poll.18555/ 🫡ik heb xtc en ghb klaarliggen. zo dadelijk komen 3 mannen en hebben we een longplay tot morgen .. ik ben al de hele dag lekker geil ...
ik heb xtc en ghb klaarliggen. zo dadelijk komen 3 mannen en hebben we een longplay tot morgen .. ik ben al de hele dag lekker geil ...
vind xtc ook niks voor chemsex tbh… totaal niet die “geile” vibeIk heb deze combi nooit echt goed begrepen. Althans, ik snap de combi wel, maar xtc staat zeker niet in mn top 3 chemsex drugs.
3mmc + ghb is toch veel geiler of ben ik nou gek?
OT: hertog jantje
Lichte rillingenik heb xtc en ghb klaarliggen. zo dadelijk komen 3 mannen en hebben we een longplay tot morgen .. ik ben al de hele dag lekker geil ...