Die rc namen worden steeds langer hahahahKlein lijntje NEP, 2,5mg deschloroetizolam en witte wijn.
Kijk uit hè, met alcohol als vervanging voor de benzo. Maar dat schrijf je zelf al. 😘Dag 7 of 8 met stoppen met benzo’s. Ben helaas wel weer begonnen met blowen.
Lichaam begint steeds meer te wennen aan geen benzo’s, koud zweten is bijna gestopt.
Ik merk wel dat ik steeds meer en vaker naar de fles grijp (pure cognac, whisky of zoals nu gewoon vodka puur.
Wel ff mee oppassen dus🫠.
Verder nu ook bijna 2 weken geen stims gedaan, dit keer niet in de afleiding komen.
OT: paar glaasjes vodka, en ‘n nieuwe badge haze.
Fijne middag nog!
Ja, een stuk sterker. Dit is gewoon medicatie, terwijl l citrulline zo als supplement over de toonbank verkocht kan worden. Tadalafil werkt ook veel langer dan l citrulline.Is het beter dan L-Citrulline?
OT: chocolade, thee m/ melk
Voor mij wel ja. Ik kan het niet half, roken of vapen. Dus dat moet ik gewoon maar nooit meer doen. Gelukkig heb ik nog maar zelden cravings. Soms op een feestje of zo. Maar no way dat ik nog een hijs ga nemen.@Jazz35 inderdaad! Cold turkey is echt de way to go wat betreft nicotine. Niet continu in onderhandeling te hoeven zijn met jezelf. Nee is the only way.
Ja, een stuk sterker. Dit is gewoon medicatie, terwijl l citrulline zo als supplement over verkocht kan worden. Tadalafil werkt ook veel langer dan l citrulline.
Hier hélemaal hetzelfde. Heb nog bijna 10g liggen van geweldige kush-hash. Ik zou zeggen, kom maar af! 😅Beetje hasj, kwam op mijn pad... Ik kan al enkle jaren geen wiet meer verdagen. Hasj daarentegen , strange...Dus lekker stoned gevoel na al die jaren 😊.
Welke benzo's en dosissen. Benzo-afkick is erg kut! 2 keer cold turky gegaan. Sterkte! ❤️Dag 7 of 8 met stoppen met benzo’s. Ben helaas wel weer begonnen met blowen.
Lichaam begint steeds meer te wennen aan geen benzo’s, koud zweten is bijna gestopt.
Ik merk wel dat ik steeds meer en vaker naar de fles grijp (pure cognac, whisky of zoals nu gewoon vodka puur.
Wel ff mee oppassen dus🫠.
Verder nu ook bijna 2 weken geen stims gedaan, dit keer niet in de afleiding komen.
OT: paar glaasjes vodka, en ‘n nieuwe badge haze.
Fijne middag nog!
Dat is om de politiekers te misleiden. Zulke moeilijke woorden: lukt ze nooit! 😅Die rc namen worden steeds langer hahahah
OT: 40mg oxazepam
Tering wat een zak! Geniet ervan!Bekijk bijlage 65042
Me ouwe trouwe wietje weer terug ,geen dikke toppen maar zeker fijn spulletje voor ook een fijn prijsje.
100gr voor eigen gebruik
We gaan hem nu proeven !
Dank je hij smaakt geweldig !Tering wat een zak! Geniet ervan!
Ot: 1337 mg phenibut
Dat had ik dus met OC ,ik was afgekickt en kon 600 pillen wegbrengen naar de apotheek ,heb ik gedaan maar dat systeem van hun heb de maand erna nog eens 300 pillen afgegeven ,dus weer een ritje naar de apotheker haha ,heb staan wachten tot het uit die server was en toen was het voorbij.2mg clonazepam ( geweldig bezig met minderen en apotheek geeft me ruim 3x zoveel 100x 2mg ipv 30x 2mg en 100x 0.5 clonazepam in verschillende sterktes) alweer een mooie foutje van de apotheek 😆 🤣
Slordig zijn die apothekers al maanden bij mij.. Mja kom wel van die extra clona af. Zo even naar apotheek en eerlijk zeggen.Dat had ik dus met OC ,ik was afgekickt en kon 600 pillen wegbrengen naar de apotheek ,heb ik gedaan maar dat systeem van hun heb de maand erna nog eens 300 pillen afgegeven ,dus weer een ritje naar de apotheker haha ,heb staan wachten tot het uit die server was en toen was het voorbij.
Vorige maand kreeg ik 180 bleus Valium 10mg foutje,bedankt!
Jointje Amni

Ik denk dat ze bij iedereen slordig zijn ,ik kreeg voor 3 maanden valium en heb nog gebeld maar dan stug zeggen dat de pc er 60 heb uitgeschreven.Slordig zijn die apothekers al maanden bij mij.. Mja kom wel van die extra clona af. Zo even naar apotheek en eerlijk zeggen.
OT
Ook een pure joint Bob Marley hier![]()
Ik gooi het ook in mijn kluisje bij nader inzien. Kan altijd handig zijn voor bezoekers als die teveel psychedelica hebben gebruikt.Ik denk dat ze bij iedereen slordig zijn ,ik kreeg voor 3 maanden valium en heb nog gebeld maar dan stug zeggen dat de pc er 60 heb uitgeschreven.
Ok dan dat gaat dan in me kluisje bij de rest toch ?
Bobke is top !